-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 26.12.25 01:00)
14 077 485.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
10
год
05
хв
24
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 1e6b8439aed34912be4281dc9b468c92
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 821b8659f3334793a6abd894ac333454
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 7d911d6cf63845c68317e8597f0d0d06
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0ed24d94e857452ca5c0975a2d319ae3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 151cf12e62754cf0a5652c0d920ab4e9
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6dd5f1f16e064b7c91198c95b9a69509
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: b34a5e250c314069bd020b2023528948
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 1d8152a0f60748428d8400875853e78f
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: c76b454c98444c52807e186ba3cdf805
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 786a3cbb225741f7a4d7ac8b4f3891b4
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 4d46e5a41e184477acf808bcaa51656c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: c24e5b04ff524d05922142cfb74dbd92
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: c5fc2ad4bc7d41d2bc3014a2c5aee2f3
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 2f57bb2e732e4ecfaa3ef51846e45a57
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: a87a3fc579794edda9a7ce3d1c60f16e
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 33408562da484463be0143513d52ecf9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: dd675c8bce4046a1b6ed89e59ba69c2e
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 9863ce20469343f8aa38b2fe331f9ed9
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 38072e775a8d45eb8a5a673145090c43
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: f2e473e775a14381a54e8756b8efcdbf
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: ec2eace18df44018825b03fa978dc20b
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: ee57b5322bbb490c86fe248b4cb8d387
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 9304291ff35a42fbb039c2e02ca0e0e2
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації(3. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
3.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 4:
Ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 4, заповнені учасником.
3.2. Для документального підтвердження щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вказаної учасником у формі 4:
3.2.1 Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою 4 аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі, з усіма додатками та додатковою (додатковими) угодою (угодами).
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі щодо надання послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, а саме: надання послуг з ремонту транспортних засобів/вантажних автомобілів/автобусів та/або надання послуг з технічного обслуговування транспортних засобів/вантажних автомобілів/автобусів.
3.2.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою 4.
3.2.3. Оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою 4, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, власного імені, прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором.
3.3. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), де замовником виступало КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №2», учасник надає довідку за підпунктом 3.1 пункту 3 Розділу І додатку 1 тендерної документації, документальне підтвердження (підпункт 3.2 пункту 3 Розділу І додатку 1 тендерної документації) виконання договору (договорів) не вимагається.)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 8adc0400d07f42b8aa9a385037c753bf
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 9ccdc0fc9840456185af415ed892bf9e
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації(2.Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
2.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 3:
Примітка. Обов’язково має бути зазначений керівний склад учасника-юридичної особи та працівники, які будуть залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Також, ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 3, заповнені учасником.
2.2. Для документального підтвердження інформації, наведеної у формі 3, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником.
2.3. У разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 3 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, працівників такого (таких) співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг, та документальне підтвердження відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Розділу І додатку 1 тендерної документації.
В тому числі, у довідці необхідно зазначити про наявність у співвиконавця (співвиконавців) посадової(-их) особи (осіб), під керівництвом яких здійснюється діяльність співвиконавця (співвиконавців).
2.4. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка (довідки) та документальне підтвердження відповідно до підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 Розділу І додатку 1 тендерної документації.
)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 655e9a9c98d6426c993ab4008a7b9923
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: f8aa5de53a91460f9fc6e664cf4c8970
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації(1. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:
1.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 1:
Ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 1, заповнені учасником.
1.1.1. Для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної учасником у формі 1:
1.1.1.1. На підтвердження права власності учасник надає документи, що підтверджують таке право (свідоцтво (свідоцтва) про право власності на нерухоме майно та/або витяг (витяги) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та/або витяг (витяги) про реєстрацію права власності на нерухоме майно та/або договір (договори) купівлі-продажу та/або інший документ, яким підтверджено право власності).
1.1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, учасник надає оригінал (оригінали) чи копію (копії) договору (договорів) оренди/суборенди (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди повинен (повинні) бути з терміном дії не менше ніж до 31.12.2026 р.), та оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо.
Примітка. У разі, якщо строк дії договору (договорів) оренди/суборенди закінчується до кінцевого строку надання послуг, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження – зобов’язання (гарантійний лист або довідку в довільній формі, або інший підтверджувальний документ) щодо продовження терміну дії такого договору (договорів) на весь період надання послуг або укладання нового договору (договорів) строком дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі.
1.2. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 2:
Ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 2, заповнені учасником.
1.2.1. Для документального підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у формі 2, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі-продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару та/або видаткової накладної (видаткових накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути з терміном дії не менше ніж до 31.12.2026 р.).
Примітка. У разі, якщо строк дії договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/надання послуг закінчується до кінцевого строку надання послуг, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документальне підтвердження – зобов’язання (гарантійний лист або довідку в довільній формі, або інший підтверджувальний документ) щодо продовження терміну дії такого договору (договорів) на весь період надання послуг або укладання нового договору (договорів) строком дії на весь період надання послуг, що є предметом закупівлі.
1.3. У разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці (довідках) учасника:
– про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена (складені) та заповнена (заповнені) за табличною формою 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, такого співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надається документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації;
– про наявність обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена (складені) та заповнена (заповнені) за табличною формою 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, такого співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надається документальне підтвердження наявності обладнання відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації.
1.4. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка (довідки) та документальне підтвердження відповідно до підпунктів 1.1, 1.2 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації.
1.5. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про забезпечення контролю за дотриманням технології на всіх етапах надання послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування автобусів.
Примітка. Учасник може зазначити лише те обладнання, матеріально-технічну базу, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі і обладнання співвиконавця (співвиконавців), у разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг.
)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: e1eb906579c04ea8ad8daa3f6081d1be
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: b4df37fe8ee44816adebb8368ca1dc32
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Інформація про субпідрядника/співвиконавця(Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 25c7519f83b5413e9d2cbe4ab654e3de
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: eb22a8c78bc34417997c6cc2fca2df0e
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2d0e3fc608114186b1c8af80c31b1f2a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 77d600471acb4d2c98237d62abae1294
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 5805763b20b3466686ea3a0b2fa5a3ac
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 52ccb4be1a8749cda0a7ac9000d5b083
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 8f9d57d8b5764ef9b5f49ede38b9bd56
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Мова тендерної пропозиції
ID: 8615c30422a143298493b586ffdf7c8d
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 144e1ab98ee44d3d8616361d0785d7f6
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 07ee78e479e84b8ba77b4a21c155db04
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства).
Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації).
У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо).
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України.
На пітвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: скановану копію ліцензії банку-гараната, або рішення органу ліцензування про видачу ліцензії/й банку-гараната, або витяг з державного реєстру банків, або довідку, видану банком-гаранатом, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію.
Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 422 324,55 грн.(чотириста двадцять дві тисячі триста двадцять чотири грн. 55 коп.).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги).
Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог).
Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації).
Гарантія має містити обов'язкові реквізити.
Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи: Комунальне підприємство «Тролейбусне депо №2»
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37766007;
категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання;
- адреса місцезнаходження:
61105, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Ньютона, будинок 5
Банківські реквізити бенефіціара:
IBAN UA 293204780000026008924427332 в АБ «УКРГАЗБАНК» Україна, м. Київ;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане:
- сплата бенефіціару суми гарантії;
- отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією;
- отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
- назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
- ліцензія на здійснення страхової діяльності.
Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально викладено в пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації.
Більш детально щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації та у додатку 4 до тендерної документації.
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 5c5507ff68c34f17b25b2d20f4f6ebd5
Очікуване значення :
3
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 4d75c24245c94b0581ecbeaafb28d754
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: fd600b393a8044bbaede3fc1a975052c
Очікуване значення :
180
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 7f732bb1777a4bbf8087bfb5dd209fa4
Очікуване значення :
3
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає надання забезпечення виконання Договору про закупівлю переможцем закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховане згідно Договору забезпечення (Додаток 5 до тендерної документації) на рахунок Замовника у розмірі 3 % від загальної суми вартості Договору про закупівлю.
Проєкт договору забезпечення викладено у Додатку 5 до тендерної документації.
Учасник-переможець не пізніше дати укладання Договору про закупівлю повинен надати Замовнику 2 екземпляри підписаних з його сторони Договору забезпечення та копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 3 % від вартості договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника (IBAN UA 293204780000026008924427332 в АБ «УКРГАЗБАНК» Україна, м. Київ) із зазначенням призначення платежу відповідно до умов Договору забезпечення, завіреного установою банку, що його видала.
Строк забезпечення діє протягом строку, що перевищує строк дії Договору про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) на 180 робочих днів або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше).
Більш детально щодо забезпечення виконання договору про закупівлю викладено у пункті 6 розділу VI тендерної документації та у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації.
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Документ
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 041a72d032ae4b39b03409f2fb3a17ef
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 25f4735994cb4e2f96e7842e0c779f52
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 15:41
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 0aaf62ffad4948dca3521a571576e83c
Очікуване значення :
91