• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 25.12.25 00:00)

1 142 900.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
12
год
46
хв
28
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: e413bb9bdd8843b98e6fadf5c346c917
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 7c32dcaf17e8468bb850e4e3fd959d25  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 33c24bbfae6348fa808e89814b8b0679  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 317c9ebe83444416b5c9f280ac69fa6f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 29bec83f383b4cbb91d0c10b0adf5811  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 635e62ccf5154b5895267aa81594f38f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: c90d21712c5749d59c73b80cffc4470e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 5fbd37e9ee1d4ef5a0e73ec62e1c36b3  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 56dd809dafed4018830846b7812efa8b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 76b9e90dac8b40649cb6f375896efbf9  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 78129cbbd9fb4122a14e666d1cee75a6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 5f980ffa02c341d6930c57a94862df29  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 15e85b8016f848ce9b8b899db1710476  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 78d45216d5b44a91bcd487f6f2bde821
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 0be8f820de8546bcbd4b0b02d086703f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 721a9cd85616475f9d1920e4675cbbf3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 275243e1280c40788a0a0a12835a4d27  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: f69c69cd3a43497dae505975fc5ed046  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 108df4fe08ba4a8c84466ac7169983b1  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: d2c59054efd84905938c38386755ea05
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 514b4c08615d456290f59dde64d7049f  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: e7295494b7e340ada61d1108ed2c7f6a  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: fc94aa45ad4c47adbea0f486108dfd1b
Критерій стосується лоту Охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору(3.1. Довідка в довільній формі, яка підтверджує наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, в якій міститься інформація за встановленою формою: (Аналогічним договором вважається договір надання охоронних послуг). 3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п. 3.1. цього розділу, надати не менше однієї сканованої копії аналогічного договору у повному обсязі. Аналогічний договір надається з додатками до договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Договір, у разі укладання його із замовником, який відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону, повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним у повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, відповідно до якого договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від замовника чи інші документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних/наданих робіт/послуг). Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. )
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: e8d0b2e3e50d47d1aa097dcf926f8b56  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 22535ce40c0a412eb5c799645898ed2e
Критерій стосується лоту Охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації(2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність в штаті Учасника/співвиконавця працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи й відповідають вимогам пунктам 16 та 17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 та статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (із змінами). В довідці зазначити інформацію про задіяних працівників, а саме: П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність) учасника/співвиконавця\ Інформація вимагається стосовно персоналу охорони: - для послуг фізичної охорони - не менше 4 осіб за професією «Охоронник» (Код: 5169); - для послуг пультової охорони - не менше 16 осіб за професією «Охоронник» (Код: 5169) не менш 3-го кваліфікаційного розряду та не менше 4 осіб працівників, що залучені до роботи на пункті централізованого спостереження. 2.1.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником/співвиконавцем (в разі залучення) (трудові книжки або витяги із трудових книжок, трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку працівників, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.3. Документ про освіту державного зразка, що підтверджує проходження відповідного навчання або професійної підготовки і наявність кваліфікації (охоронника, охоронця) – вимога стосується переліку персоналу охорони не менше 16 осіб за професією «Охоронник» не менш 3-го кваліфікаційного розряду, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. Документи про освіту повинні відповідати вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» та узгоджуватися з вимогами Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.1998 № 201/469. Документи про освіту мають бути оформлені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка». У разі, якщо учасник надає документи, що не відповідають вищевказаним вимогам, ним надається роз’яснення державних органів та/або лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства з поясненням причини такої невідповідності та/або підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам. 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу (не менше 20 осіб), чинну на дату прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу(не менше 20 осіб). 2.1.6. Документ, що підтверджує відсутність в особи персоналу охорони обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку (чинну на дату прийняття працівника на роботу або пізнішою датою) – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу(не менше 20 осіб). 2.2. У складі пропозиції Учасник має надати копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями. 2.3. Лист в довільній формі, який підтверджує наявність технічного персоналу, задіяного для технічного обслуговування системи сигналізації, що встановлена на об’єктах замовника, із зазначенням прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для надання послуг технічного обслуговування системи сигналізації, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікат/посвідчення/свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa чи про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: - eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння/ eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв – нe нижчe 3-гo poзpяду; - нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння/нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.3.1. Для підтвердження наявності працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, або трудові угоди співпраці Учасника та/або співвиконавця (в разі залучення) з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. 2.3.2. Щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009, виданих навчальним центром; - копію протоколу (або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». У складі тендерної пропозиції допускається надання документів, що підтверджують проходження навчання працівників технічного персоналу, які працюють на підприємстві учасника за сумісництвом, та такі документи отримані ними за основним місцем їх роботи. )
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 334cf90856db45c5bc80f0dca4be1a72  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: c47a039edd704d16a746e3aa6b582be0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: b1c3d40c0d734b4ea42a521ee49a21d1  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: b20264a53b4a4926aec26c1ed8231106  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: b20967ec90964c1c887d0c661cb60d43
Критерій стосується лоту Охоронні послуги
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази щодо можливостей учасника виконати умови замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку №2 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: - офісного приміщення; - пульту централізованого спостереження; - спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); - ліхтарів; - засобів зв’язку; - форменого одягу; - транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони; - службових собак; - вольєрів для утримання службових собак. 1.2. На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник надає у складі пропозиції: 1.2.1. Документи, що підтверджують наявність у учасника/співвиконавця транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник/співвиконавець зазначений як власник. Транспорт реагування учасника/співвиконавця має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право, та бути у формі, відповідно до Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137. У разі, якщо учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення чинного законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.2.2. Гарантійний лист учасника та співвиконавця (в разі залучення) на фірмовому бланку (у разі наявності), оформлений належним чином, яким учасник та співвиконавець (в разі залучення) гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 7 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та встановлені на них спеціальні світлові сигнальні пристрої). 1.2.3. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що зазначений Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця (в разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. 1.2.3.1. Відповідно до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2000 № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015№ 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі. 1.2.4. На підтвердження наявності пульту централізованого спостереження учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження, оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна тощо). 1.2.5. Документи, що підтверджують право власності (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або право користування (договір оренди/суборенди) на нежитлове приміщення, де розміщується пункт централізованого спостереження та матеріально-технічна база. 1.2.6. Витяг з ЄДРПОУ (не раніше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції) на підтвердження наявності офісного приміщення, що зазначене в довідці відповідно до п. 1.1 цього додатку до тендерної документації. 1.2.7. Надати інформацію про формений одяг охоронників (відповідно до сезону) із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, та співвиконавця (у разі залучення), згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період).)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 45181614a2454ed29051249b912e80a2  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: c418c9f4b5c841a491f11e8abf923e3d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 5f9928456ace41eda736105a54eb0254  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 31c68348e0b54d159e6d4f1aa4a86a2f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: cd07ecb0832b4b0fb8ad2e005c1e5dbf  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 2a63615763044b4183b0fffcf6e51ac7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Мова тендерної пропозиції
ID: 7a50a3c55fd64ee5a33e413e868a6b68  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 517ded65d75144ca92de1bef9bc05c57
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.12.2025 18:52
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 50adce8b73984ea5a1aa3913f5085d5c  
Очікуване значення : 120