• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері управління рідкими забруднюючими речовинами з суден

Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в пункті 8 Розділу І Тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби філії "Усть-Дунайськ" ДП "АМПУ" (адміністрації МП "Усть-Дунайськ"), наявним досвідом у користуванні Замовником послуги зазначених технічних характеристик, а також з метою закупівлі якісних послуг. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі послуги визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020, з використанням методу порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної інформації про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі в електронній системі закупівель «Prozorro». З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціну на послугу було проаналізовано два договора укладених філією «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» за результатами закупівель аналогічних послуг. Враховуючи вартості послуг 1 м3 відходів, що вказана в зазначених договорах, та беручи до уваги власну потребу філії «Усть-Дунайськ» ДП «АМПУ» на 2026 рік було розраховано очікувану вартість закупівлі послуги - «Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом СРV за ДК 021:2015-90510000-5 (Послуги у сфері управління рідкими забруднюючими речовинами з суден). З метою отримання більш розширеної інформації про актуальну вартість аналогічних послуг на ринку України, додатково був здійснений пошук збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернет. Крім того, філія "Усть-Дунайськ" ДП "АМПУ" (адміністрації МП "Усть-Дунайськ") не є розпорядником бюджетних коштів.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 25.12.25 10:00)

95 000.00 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
05
год
12
хв
23
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 408.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 0d29d50c7abe4febae688e884668bd4e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 4999ff5fedf142e9ac791a2e897062bc  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: afd1a769f9c34ee39999cc667ad1401c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e2d66cd8a47d43319c426b0ab979c597
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9af4398857ec45c28faddf4ae068ca5f  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
декларування відсутності підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції(Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції)
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 76fd2228cf65415580fe890e5515b509  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 54d1d627688947d0aa568134525006e9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: ef3b488cf6824e7d895c03e7d5124733  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 87e7c73bb275431198ee9e6ef9af495e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: e785b744493d4dbdb7be1f1359ffa0f4  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 051a7be79ec346f48e193e11d5569470
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: fcae83ce5abe406f8e678dbd82ca3e73  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: d268bfa206304652b41bdfacb1f07874  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: a29325ee697a454bbb8bdeb0b150c03f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 120f1c25719444d19a3fa8a8ac727ff8  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 8a16cb415996430a824c37d26c06cc93  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстави шляхом самостійного декларування відсутності такої підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: e6fcef508f394c03bf398e46b80ce423  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 9dfd9bdca4e9475a80f8850221d7bc25
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: c2388593c23e4cec9832d25ce70e21b0  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: cd448d13723543c1a8c4804d61ba0657  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: c27f6254d3c3487d94dc1fcb9b31ffe5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 498e4a2c142a421eb9033fc0473ef961  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 51cb0ad1214645b3b63883772bea70e2
Критерій стосується лоту Лот 1.
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору(Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного). В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка); 2. Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме акти приймання – передачі наданих послуг/виконаних робіт; 3. Копії позитивних листів-відгуків (не менше одного) щодо вказаних в Довідці договорів з зазначенням: - найменування виконавця/підрядника та замовника; - предмету договору; - номеру та дати договору; - підтвердження належного виконання договору щодо якості та строків надання послуг. Зазначені відгуки мають бути надані від замовників, інформація про яких наведена в Довідці)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 0c74ee6fd34d48a89ab01e997240e926  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 51cb0ad1214645b3b63883772bea70e2
Критерій стосується лоту Лот 1.
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору(Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного). В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів, вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка); 2. Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме акти приймання – передачі наданих послуг/виконаних робіт; 3. Копії позитивних листів-відгуків (не менше одного) щодо вказаних в Довідці договорів з зазначенням: - найменування виконавця/підрядника та замовника; - предмету договору; - номеру та дати договору; - підтвердження належного виконання договору щодо якості та строків надання послуг. Зазначені відгуки мають бути надані від замовників, інформація про яких наведена в Довідці)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 0c74ee6fd34d48a89ab01e997240e926  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 80501e20fef44f219632410e6b72a1c9
Критерій стосується лоту Лот 1.
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника(Надається довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в штаті підприємства, або прийнятих за контрактом, трудовою угодою відповідних спеціалістів (інформація про працівників: чисельність, посада, досвід роботи, ступінь освіти), серед яких зазначити: 1. посадову особу, відповідальну за управління відходами на підприємстві Учасника (з доданням підтверджуючого документу); 2. посадові особи, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 12 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 № 1278); 3. водія (з доданням свідоцтва про допуск до перевезення небезпечних вантажів))
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 0dba6bf152e24875ab8827344b357b8f  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 80501e20fef44f219632410e6b72a1c9
Критерій стосується лоту Лот 1.
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника(Надається довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в штаті підприємства, або прийнятих за контрактом, трудовою угодою відповідних спеціалістів (інформація про працівників: чисельність, посада, досвід роботи, ступінь освіти), серед яких зазначити: 1. посадову особу, відповідальну за управління відходами на підприємстві Учасника (з доданням підтверджуючого документу); 2. посадові особи, які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 12 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 № 1278); 3. водія (з доданням свідоцтва про допуск до перевезення небезпечних вантажів))
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 0dba6bf152e24875ab8827344b357b8f  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 3c4a586c3de24f6dba76252688750240
Критерій стосується лоту Лот 1.
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника(Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надати: 1. Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначити в довідці тип, марку спеціалізованого обладнання, його кількість, технічний стан. У разі відсутності власного спеціалізованого обладнання зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди або використання спеціалізованого обладнання, зазначити найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб у тому числі підприємців) суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди/використання спеціалізованого обладнання/ машин/механізмів, а також строк (термін) дії такого договору. 2. Надати завірені належним чином копії зазначених договорів оренди/лізингу/використання. 3. Обов’язкова наявність спеціалізованого автотранспорту та/або спеціалізованого плавзасобу)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 305a15e8966c4f52a4df366c07f71131  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 78299032fc8d4dbdb90449ef59826cea
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 1.
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Лист у довільній формі або довідку у довільній формі, в якому (який) зазначається відповідна інформація.
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 9e9d31d246ae4a5184cc6f4d5dd87e86  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Інформація підтверджується наступними документами: - довідкою, що містить інформацію про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) згідно наведеної форми у пункті 9 Розділу 3 Тендерної документації; - листом(ами) від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) з погодженням на виконання робіт/надання послуг, на які учасник процедури закупівлі планує його(їх) залучати (від кожного, зазначеного учасником процедури закупівлі у таблиці); - інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації; - інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) працівників відповідної кваліфікації, з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації; - інформацію про виконання субпідрядником(ами) / співвиконавцем(цями) учасника (суб’єкта(ми) господарювання) аналогічного договору (ів) (в частині тих робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця), з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: a126d89c43b94d53ab1aa2b945fa079c  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 78299032fc8d4dbdb90449ef59826cea
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 1.
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Лист у довільній формі або довідку у довільній формі, в якому (який) зазначається відповідна інформація.
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 9e9d31d246ae4a5184cc6f4d5dd87e86  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Інформація підтверджується наступними документами: - довідкою, що містить інформацію про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) згідно наведеної форми у пункті 9 Розділу 3 Тендерної документації; - листом(ами) від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) з погодженням на виконання робіт/надання послуг, на які учасник процедури закупівлі планує його(їх) залучати (від кожного, зазначеного учасником процедури закупівлі у таблиці); - інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації; - інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) працівників відповідної кваліфікації, з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації; - інформацію про виконання субпідрядником(ами) / співвиконавцем(цями) учасника (суб’єкта(ми) господарювання) аналогічного договору (ів) (в частині тих робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця), з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: a126d89c43b94d53ab1aa2b945fa079c  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 45bd089d027749ddafa2515b7e397c84
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 15f2209b326f447aaccf92ddfa24379e  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: f6808b30603944e28b52a1cc6fb96620
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі такої підстав
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 4fa7012061d34fc48016844cc30f5404  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: e9250a4bbda24adab3c55823040a5020
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Мова тендерної пропозиції
ID: 091fcbf15de34f5e8df271558d1764d5  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: b509b9e1ab404abcba4159ea602753ac
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 20:30
Документ
Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 28b52fb6777349d2ba87170344541025  
Очікуване значення : 120