-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 24.12.25 16:00)
8 387 859.60
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
23
год
33
хв
50
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: eeea79abb5904576bcc27b7d9f91f172
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: f56385e2b4764c3da93aa61dc3ba5671
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: b5fd58e7fe384fa19891ceb477943cc2
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 2f94081aad6e41e3847c0df4d379e8c5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 4d9def9c28ba4dd69fc552f21c235e02
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 0aa280466f544428bfc67ab49e994fa5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 91b521c3bd654f5eb75ba0356650719c
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: f646d1a300364afd950da4a354229c76
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 90b9193a1ac94610b48e50f4c7d177bf
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 5d54efa0dc5142fd9a5b17df9ce560ab
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 7f85350457e04df3834336baad51095d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: c8b418c510b7406ebb8701f90f30f783
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: df109eb49f39493bac2b3e1cf229a0f0
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: c15e547e46b54779ac811e02bf0557ae
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: bfc50cd34a924dabbb69f1283d4dc768
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 8f6e296d93db48948eb3acd36d23ca5a
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 2aab050f7079408999676f8049f9b890
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: eb132210f597491bbb7f94b898094b8a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4f0406f99ffc4cd9a0b6adcfcd72b18e
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 34ef655bdd1747d3b8cec17af14d5351
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d6a63d311b654699a3fd5c8932e4b72d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 57020df26d2445348cb3a933dfd8bc19
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 385ae2df9a1148feb50e7db336a1c96b
Критерій стосується лоту Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
1.1.1.На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою нижче формою: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору № з/п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, номер телефону, код ЄДРПОУ). 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. Номер договору. 2. Дата укладення договору. 3. Предмет договору. 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 1 2 3 4 1 2 3 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням даних вище. 1.1.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 1.1.3. - копію (ї) останньої довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), 1.1.4. - копія (ї) останнього акту (тів) приймання виконання будівельних робіт (форми КБ- 2В), або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачених аналогічним (-и) договором (-ами); Аналогічним буде вважатись договір про надання послуг з експлуатаційного утримання пунктів габаритно-вагового контролю системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (WIM), а саме технічного обслуговування, калібрування, повірки майданчика зважування в русі, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного договору має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту).(1.1.1.На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою нижче формою: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору № з/п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, номер телефону, код ЄДРПОУ). 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. Номер договору. 2. Дата укладення договору. 3. Предмет договору. 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 1 2 3 4 1 2 3 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням даних вище. 1.1.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 1.1.3. - копію (ї) останньої довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), 1.1.4. - копія (ї) останнього акту (тів) приймання виконання будівельних робіт (форми КБ- 2В), або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачених аналогічним (-и) договором (-ами); Аналогічним буде вважатись договір про надання послуг з експлуатаційного утримання пунктів габаритно-вагового контролю системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (WIM), а саме технічного обслуговування, калібрування, повірки майданчика зважування в русі, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного договору має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту).)
1.1.1.На підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою нижче формою: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору № з/п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, номер телефону, код ЄДРПОУ). 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності). 1. Номер договору. 2. Дата укладення договору. 3. Предмет договору. 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 1 2 3 4 1 2 3 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням даних вище. 1.1.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 1.1.3. - копію (ї) останньої довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3), 1.1.4. - копія (ї) останнього акту (тів) приймання виконання будівельних робіт (форми КБ- 2В), або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачених аналогічним (-и) договором (-ами); Аналогічним буде вважатись договір про надання послуг з експлуатаційного утримання пунктів габаритно-вагового контролю системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (WIM), а саме технічного обслуговування, калібрування, повірки майданчика зважування в русі, укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного договору має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту).
ID: fa16a020dbf645aea0dc818c5f589ea6
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: cd8eb51beb1744eaab3e24d882d8ce0c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими в Додатку 1 до тендерної документації.(У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими в Додатку 1 до тендерної документації.)
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: c760784969244dd5a81ca9abf74d6533
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими в Додатку 1 до тендерної документації.(У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовану вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими в Додатку 1 до тендерної документації.)
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: da04490384a849f58240e94d9d4e408f
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 413513d14df84f738d3068ac8e401a19
Критерій стосується лоту Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1.1.Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Таблиці 2. 1.2.Мінімальний необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, яких повинен залучити Учасник: № з/п Професія, посада Кількість/чол. 1 Інженер з комп’ютерних систем 2 2 Кошторисник 1 3 Слюсар з технічного обслуговування устаткування 2 4 Водій 6 1.3.Якщо для надання послуг Учасник залучає машини та механізми за договорами оренди з екіпажом, він не включає до «Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформацію стосовно працівників, які виконують функції водіїв відповідно до цих договорів. 1.4.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 2 № з/п Посада П.І.Б. Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Досвід або стаж роботи (роки) 1 2 3 4 5 6 1.5.Накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між Учасником та працівником. 1.6.У разі якщо Учасник залучає спроможності інших суб’єктів господарювання – субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, то обов’язково надає по субпідряднику(ах)/співвиконавцю(ах) інформацію та документи згідно з вимогами пунктів 1.1,1.2 розділу 1 Додатку № 2. При цьому така інформація надається тільки в тій частині, яка доповнює відповідність Учасника, і лише щодо того кваліфікаційного критерію, стосовно якого учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців.(Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1.1.Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Таблиці 2. 1.2.Мінімальний необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, яких повинен залучити Учасник: № з/п Професія, посада Кількість/чол. 1 Інженер з комп’ютерних систем 2 2 Кошторисник 1 3 Слюсар з технічного обслуговування устаткування 2 4 Водій 6 1.3.Якщо для надання послуг Учасник залучає машини та механізми за договорами оренди з екіпажом, він не включає до «Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформацію стосовно працівників, які виконують функції водіїв відповідно до цих договорів. 1.4.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 2 № з/п Посада П.І.Б. Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Досвід або стаж роботи (роки) 1 2 3 4 5 6 1.5.Накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між Учасником та працівником. 1.6.У разі якщо Учасник залучає спроможності інших суб’єктів господарювання – субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, то обов’язково надає по субпідряднику(ах)/співвиконавцю(ах) інформацію та документи згідно з вимогами пунктів 1.1,1.2 розділу 1 Додатку № 2. При цьому така інформація надається тільки в тій частині, яка доповнює відповідність Учасника, і лише щодо того кваліфікаційного критерію, стосовно якого учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців.)
Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1.1.Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою, наведеною у Таблиці 2. 1.2.Мінімальний необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, яких повинен залучити Учасник: № з/п Професія, посада Кількість/чол. 1 Інженер з комп’ютерних систем 2 2 Кошторисник 1 3 Слюсар з технічного обслуговування устаткування 2 4 Водій 6 1.3.Якщо для надання послуг Учасник залучає машини та механізми за договорами оренди з екіпажом, він не включає до «Довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» інформацію стосовно працівників, які виконують функції водіїв відповідно до цих договорів. 1.4.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 2 № з/п Посада П.І.Б. Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Досвід або стаж роботи (роки) 1 2 3 4 5 6 1.5.Накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між Учасником та працівником. 1.6.У разі якщо Учасник залучає спроможності інших суб’єктів господарювання – субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, то обов’язково надає по субпідряднику(ах)/співвиконавцю(ах) інформацію та документи згідно з вимогами пунктів 1.1,1.2 розділу 1 Додатку № 2. При цьому така інформація надається тільки в тій частині, яка доповнює відповідність Учасника, і лише щодо того кваліфікаційного критерію, стосовно якого учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців.
ID: de83d46600ba4abab7e8f67eca17103c
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9a38e63c24354d7ca029701bdd6263ef
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 5f7e7a8a19e643a681272379f490b642
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: a031146885594c128373820d0f0b3582
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 2c9286be6ab243f6a6c2ceb391dacf72
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: f68bf719f978434aa2e7cc0c32c73be6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Мова тендерної пропозиції
ID: 05a97817291e461ab3052f1d0bf16bbf
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: c7fc0b4ae97047548bf09b6165e47317
Критерій стосується лоту Послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Банківська гарантія(Банківська гарантія)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: f73dbb042abc4d1f9543912408fdb111
Очікуване значення :
30
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовій формі , забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації.
Банківська гарантія в паперовій формі повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002.
Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% (один відсоток) вiд Цiни Договору.
Банківська гарантія оформлюється:
- банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами);
- іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758).
Банківська гарантія повинна містити:
− повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією);
− найменування бенефіціара за гарантією (Замовника);
− посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі;
− суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника;
− положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі;
− безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів;
− положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом;
− строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
Текст банківської гарантії не має містити:
- посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом);
- умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією);
- умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо);
- обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією;
- умови відкликання гарантії банком-гарантом.
- інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара;
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання
результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
Банківські реквізити Замовника:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області
вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002
Код ЄДРПОУ 24014538
IBAN UA218201720355119008000007401
у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовій формі , забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовій формі повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% (один відсоток) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. - інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара; Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 762c51bfe32549b387dee158a479e1cb
Очікуване значення :
1
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: a03aa54c4bce469eac960389c937d9ee
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.12.2025 12:56
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: b8ddc04eeca64f0fbe38767423cf971d
Очікуване значення :
120