• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації

Аукціон

до початку аукціону залишився день

369 321.60 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 3e41c508cd8c45b986c1965c4ceee3ae
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 20ecc58d99094e7eaf62b62505b02430  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 07c146197cb047a0b2c60156c6ad0a6b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: fa5d632ca0724a44b236ba3b3996a66b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: cc0067c74b504212915073e2d60d9e45  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 4a4cc50ebb0e42e4a09cbd6ff42ff073
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: b639ab278814457f927a0f0435b7e8ef  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 47019113d1b14049b90c9eca6ac97934  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: e32ef4bae013438b8c18d78cfd535801
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 51711b36210b45b1ac2b7503a258e323  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: c9a2b2123c814e97b8510d3c824793df
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 51eae4b6c9b241f2a82d42295af1fffd  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 505a30d60917400f9fa2c4ad881c1d04  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: ef299f8bf41041b28382ce0e08c7a422  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 8d55fc3aba61483f90c2a6af04cdc46a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 3655942e3ec04bc998f4506bc7278598  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 60844e5391784ba082225175796db890  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: dad3b2142c2449dfbf694034da0894b5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 46fe1d24c3da4fd78a071ccb6026e752  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b4aca014bd5048c39f51bc730341436f  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: d2680d1b3b0c451cb23b39988d52cddb
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 6fa3f40c342e40c2af8cc74349fe619f  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 942042cab62540eba2d279c7923fc5cf
Критерій стосується лоту Послуга централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД НАДАННЯ ПОСЛУГИ(1.3. НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД НАДАННЯ ПОСЛУГИ, УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ДОВІДКУ ЗА ФОРМОЮ 3. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуги. ФОРМА 3 у Додатку 1 до тендерної документації: ДОВІДКА, ЯКА МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД Зазначена довідка має містити інформацію про: 1) достатню кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають досвід роботи охоронником та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці за ФОРМОЮ 3 наступних документів: - документи що підтверджують кваліфікацію даних працівників не нижче 3-го розряду; - документи що підтверджують право використання праці таких працівників, а саме: завірені копії всіх сторінок трудової книжки або накази про прийняття на роботу або витяги з наказів про прийняття на роботу; 3) наявність працівників пункту цілодобового спостереження у кількості не менше 3-х осіб, які мають необхідні знання та перебувають у штаті на посадах з наданням на кожного зазначеного в довідці за ФОРМОЮ 3 документів, що підтверджують право використання праці таких працівників, а саме: завірені копії всіх сторінок трудової книжки або накази про прийняття на роботу або витяги з наказів про прийняття на роботу; 4) наявність достатньої кількості для виконання умов договору інженерно-технічних працівників, які будуть задіяні до підключення та технічного обслуговування системи охорони, з наданням наступних документів: - документи, що підтверджують кваліфікацію; - документи що підтверджують право використання праці таких працівників, а саме: накази або витяги з наказів про прийняття на роботу; - протоколи або витяги з протоколів та посвідчення* навчання та перевірки з загальний курс з охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями, НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів, допуск до роботи в електроустановках напругою не нижче IV групи до 1000В, навчання за програмою пожежна безпека та пожежно-технічний мінімум. *посвідчення повинні бути видані закладом, який згідно з чинного законодавства має право надання відповідних послуг з наданням підтверджуючого документу щодо надання відповідних послуг )
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: f98f6cfd9da841a082cc315ceb4cb711  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: bef7bb428331456a9ecfa2a9279e96cc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
ДОВІДКА В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ* ПРО НАМІР ЗАЛУЧИТИ СПРОМОЖНОСТІ ІНШИХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЯК СУБПІДРЯДНИКІВ / СПІВВИКОНАВЦІВ (7. ДОВІДКА В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ* ПРО НАМІР ЗАЛУЧИТИ СПРОМОЖНОСТІ ІНШИХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ ЯК СУБПІДРЯДНИКІВ / СПІВВИКОНАВЦІВ в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників / співвиконавців, місцезнаходження їх коду згідно з ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, або довідку, складену у довільній формі з інформацією про надання послуги без залучення такого (таких) субпідрядника/ співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. )
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 5a19ba906c3149118084aca259be97bd  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: cd21defcf72b4e3d86a83dbfddf59d2a  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 02b0f245f85847fdb6913cda38c2f079
Критерій стосується лоту Послуга централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УСТАНОВЛЕНОМУ КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ ЩОДО НАЯВНОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) (1. ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УСТАНОВЛЕНОМУ КВАЛІФІКАЦІЙНОМУ КРИТЕРІЮ ЩОДО НАЯВНОСТІ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати:: 1.1. довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за ФОРМОЮ 1 Додатку 1 до тендерної документації: ФОРМА 1 ДОВІДКА, ЯКА МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ) 1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за Формою 1 аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. 1.3. Інформацію щодо приймання-передачі наданих послуг, що свідчить про виконання у повному обсязі кожного з наданих відповідних аналогічних договорів (договору) у відповідності до ціни кожного з договорів (договору), вказаних учасником у таблиці за ФОРМОЮ 1. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, аналогічного предмету закупівлі, тобто подібних або відмінних послуг, схожих у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо. )
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: a2617df167504c92b3811e1e79ed8059  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 38bec3e8bf934296a19b68ea851ab031
Критерій стосується лоту Послуга централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.12.2025 11:06
Документ
ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГИ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ(1.2. НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ В УЧАСНИКА ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГИ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, УЧАСНИК МАЄ НАДАТИ ДОВІДКУ ЗА ФОРМОЮ 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуги за предметом закупівлі, зазначених у довідці за ФОРМОЮ 2 Додатку 1 до тендерної документації: ФОРМА 2 ДОВІДКА, ЯКА МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ Зазначена довідка має містити інформацію щодо - наявність офісного/-их приміщення/-ень. На підтвердження Учасником у складі пропозиції надаються документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого майна: договір оренди дійсними протягом.2026 (або містити умови про можливість пролонгації), купівлі-продажу та/або свідоцтво/свідоцтва про право власності, тощо; - наявність не менше дев’яти спеціальних/спеціалізованих автотранспортних засобів, які знаходитимуться на території Харківської області для забезпечення негайного виїзду посиленого персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта. (з розрахунку не менш одного автомобіля на район м. Харкова, що повинно забезпечити можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони не більше ніж за 5 хвилин) (далі - транспорт реагування), обладнаних засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами та відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375. На підтвердження виконання даної вимоги, Учасником у складі пропозиції на кожний автомобіль надається: документ щодо права власності/розпорядження транспортного засобу; дозвіл МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору або світлових сигнальних пристроїв синього кольору. У разі якщо транспортні засоби реагування не належать учаснику на праві власності надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору надання послуг/реагування з усіма додатками, дійсний протягом 2026 (або містити умови про можливість пролонгації), діючу ліцензію на провадження охоронної діяльності охоронного підприємства з яким укладений такий договір; - наявність пункту централізованого спостереження (скорочено ПЦС). На підтвердження виконання даної вимоги у складі пропозиції Учасником надається Довідка про наявність пункту централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту, ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб, наявністю резервної персональної електронної обчислюваної машини та наявністю джерела безперебійного резервного живлення. Замовник залишає за собою право в будь-який час перевірити роботу пункту, що підтверджує учасник гарантійним листом. - наявність спеціальних засобів захисту (газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання) відповідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» № 97 від 11.02.2013 р учасник підтверджує гарантійним листом. - наявність джерел безперебійного (резервного) живлення обладнання ПЦС і для об’єктів Замовника, мати достатню кількість резервних акумуляторів. )
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: a2a5468eb06b461c8730a0043c46fade  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 00f75b7013214be196aecbfdfd1a9f68
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: eaa1252e13964d538ae3a4c85a0b497e  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 3ee88e5ae3454a30aeae5fe2cbf42053
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 13babcd0d447412f899971ae02ba44bf  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: f7c1e27afbe24abb995621a8785ddff2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Мова тендерної пропозиції
ID: 096dc74a8c4742a9811b6f8ac6778c48  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 084aa098f15f4b1890d4839f209ba192
Критерій стосується лоту Послуга централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: 4. ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. - довідку, видану банком-гарантом, завіреноу підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, що зазначений цією тендерною документацією(або грошовий еквівалент якого не менший суми, що зазначений цією тендерною документацією), якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію, або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією; - документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту цією тендерною документацією (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та принципалом, довідка з відповідного банку про відкриття рахунку Учасника для забезпечення грошового покриття; копією чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; копією документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції; копією договору з банком про надання банківської гарантії. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної документації. РОЗМІР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 11 079,65 гривень (3%). Строк дії: не менше ніж 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи - ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, (код ЄДРПОУ) - 04059243 категорія Замовника – Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7; реєстраційний рахунок UA45820172 0355189010000032986 Державна казначейська служба України м. Київ 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.(Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. - довідку, видану банком-гарантом, завіреноу підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, що зазначений цією тендерною документацією(або грошовий еквівалент якого не менший суми, що зазначений цією тендерною документацією), якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію, або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією; - документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту цією тендерною документацією (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та принципалом, довідка з відповідного банку про відкриття рахунку Учасника для забезпечення грошового покриття; копією чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; копією документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції; копією договору з банком про надання банківської гарантії. )
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 50a167430ccd4fada7575c941c0c2243  
Очікуване значення : 3  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 24ae49b2a794439c8042891a2a8c5bfc  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: ec925247431b41dfa17f7ecca72b53b3
Критерій стосується лоту Послуга централізованого спостереження, реагування та обслуговування системи охоронної сигналізації
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 2dbd0e6df6a84c5dbe8368a50f360ac9  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: 2. ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ. Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. -довідку, видану банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, що зазначений цією тендерною документацією(або грошовий еквівалент якого не менший суми, що зазначений цією тендерною документацією), якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію, або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією; -документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту цією тендерною документацією (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та принципалом, довідка з відповідного банку про відкриття рахунку Учасника для забезпечення грошового покриття; копією чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; копією документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції; копією договору з банком про надання банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору: 5 % відсотків від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - повне найменування замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - повне найменування юридичної особи - ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА; - адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, (код ЄДРПОУ) - 04059243 - категорія Замовника – Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - реєстраційний рахунок UA458201720355189010000032986 Державна казначейська служба України м. Київ - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках: 1) повного виконання переможцем процедури закупівлі (Виконавцем) договору про закупівлю, проведеного належним чином; 2) за рішенням суду про повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі та/або договору про закупівлю недійсними; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю процедури закупівлі (Виконавцю), а сума банківської гарантії підлягає перерахуванню Гарантом на користь Бенефіціара за письмовою вимогою Бенефіціара у випадках: - відмови або часткової відмови Виконавця (переможця процедури закупівлі) від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення Виконавцем (учасником-переможцем процедури закупівлі) умов договору про закупівлю щодо строків надання послуги, якості наданої послуги. Забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо воно не повертається учаснику (Виконавцю), підлягає перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Документ
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. (Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. -довідку, видану банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому, що зазначений цією тендерною документацією(або грошовий еквівалент якого не менший суми, що зазначений цією тендерною документацією), якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію, або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цією тендерною документацією; -документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту цією тендерною документацією (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання кредиту під гарантію, або договором застави (щодо надання гарантії під заставу), що укладені між банком-гарантом та принципалом, довідка з відповідного банку про відкриття рахунку Учасника для забезпечення грошового покриття; копією чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію; копією документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції; копією договору з банком про надання банківської гарантії. )
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 15880e6099f343f09aed62b71e30a381  
Очікуване значення : 5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: a15d365a7c234aadbb1e20c91a4fae33
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 18:04
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: d5a7e261cad04262858ee01e4cd37a22  
Очікуване значення : 100