-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фоду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченних Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами))
Відповідно до очікуваних асигнувань на 2026 рік. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 24.12.25 00:00)
9 576 500.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
08
год
21
хв
50
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 55b1d230b5f6010e89048d6d8f14bc26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e12a8bb3ffe0023d52fc9a77f42d229c
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e5e1f63d4a6512368da972a24daf7bf3
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce6c9e32e22eb35033425aa9f6d82029
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 6aed6b62d0534f20271072c2beda7d76
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 67a1ed9adb26762b91f5d807012b1384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ecf14c9b486443a55319681f9ede8282
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7bb7ab8a5f9eaaed86224d8347308318
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 144ed404624d36b12802310369f1e155
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58990b9b192c9210e0b920644d074109
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a9c88d2f830f19b8f8dd56c04ff25cf6
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6cc8150550d55723cabd22f1b8f23bbe
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a107b6b2db059132670657952b717e29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2c207d97f1808ca72fa37d5ace82e7d
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d66f14d838ad286f503f4da773ad207f
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1966e2107cd273eb5cc4b8d7bb9525d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 29fdfdd244db0757c464243a68ee3265
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6ff0412253e7627c13cebe11db0241b8
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 1414c2d39a358638b55b24e7180a715d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c27050187758584b509714a806d704a
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 59c3bb44c8fad1103124eb5c3e4641e9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 739b13d4de3f17e0885b231d73597a94
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a76ad2cd2efd79176fdf136ad5deb702
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
2.1. Довідка що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням загальної кількості працюючих осіб в Учасника, у тому числі кількість персоналу охорони, інструктора(ів) службового собаківництва. В довідці окремо зазначити інформацію про П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони Учасника, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (не менше 40 осіб, що відповідно до вимог Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) за професією «Охоронник» (Код: 5169) 3-4 кваліфікаційного розряду). 2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 40 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.3. Документ про освіту державного зразка, що підтверджує проходження відповідного навчання або професійної підготовки і наявність кваліфікації (охоронника, охоронця) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 40 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. Документи про освіту повинні відповідати вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» та узгоджуватися з вимогами Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.1998 № 201/469. Документи про освіту мають бути оформлені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка». У разі, якщо учасник надає документи, що не відповідають вищевказаним вимогам, ним надається роз’яснення державних органів та/або лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства з поясненням причини такої невідповідності та/або підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам. 2.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 40 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу, з датою видачі не більш місячної давнини від дати прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 40 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.6. Документ, що підтверджує відсутність в особи персоналу охорони обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку (чинну на дату прийняття працівника на роботу або пізнішою датою) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 40 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.7. На підтвердження наявності інструктора службового собаківництва надати не менше одного діючого свідоцтва/або посвідчення (посвідчень) інструктора службового собаківництва, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або документ про освіту за відповідною професією державного зразку, що виданий навчальними закладами, підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та атестацію за відповідною професією, при цьому інструктор службового собаківництва має бути штатним працівником Учасника (надати розпорядчий документ Учасника про призначення на посаду інструктора службового собаківництва, або трудовий договір та/або наказ про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою), або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру (у разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій).
ID: 301bf77f3303cce8597a4f1a5ee46612
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4c3969c656f8c383996af2f31a0753c3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у Учасника: пульту централізованого спостереження; спеціальних засобів* (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів*; засобів зв’язку*; форменого одягу; транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об'єктах охорони; службових собак; вольєрів* для утримання службових собак. На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає: 1.2. Документи, що підтверджують наявність у Учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше дев’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право, та бути у формі, відповідно до Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137. У разі, якщо учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення чинного законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам. Транспорт реагування Учасника має бути обладнаний відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», в підтвердження чого надати Дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.2.1. У відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі. 1.2.2. Гарантійний лист Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким Учасник, гарантує Замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше дев’яти, знаходитиметься на території Харківської області, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої). 1.2.3. У зв’язку з запровадженням на території Харківської області комендантської години, учасником надаються скановані копії з оригіналів чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. 1.3. На підтвердження наявності пульту централізованого спостереження у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження, оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна тощо).. 1.3.1. Документи на право власності на нежитлове приміщення або договір оренди/суборенди нежитлового приміщення, де розміщується пункт централізованого спостереження. 1.4. Відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності учасник, як суб’єкт охоронної діяльності, забезпечує наявність та підтверджує у складі тендерної пропозиції відповідність наступним вимогам: 1.4.1. наявність у персоналу охорони під час виконання функціональних обов’язків посвідчень, оформлених відповідно до вимог частини четвертої статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами): надати відсканований з документу(посвідчення), оформленого відповідно до вимог частини четвертої статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність», щодо кожного працівника охорони, якого планується залучити до надання послуг охорони на об’єкті Замовника, інформація щодо якого зазначена в п.2. цього Додатку. 1.4.2. виконання функції з охорони майна за обов’язкової наявності на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами щодо найменування юридичної особи або прізвища, імені, по батькові (за наявності) фізичної особи – підприємця: надати інформацію про формений одяг охоронників (відповідно до сезону) із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, та співвиконавця (у разі залучення), згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 1.4.3. дотримання порядку застосування персоналом охорони заходів фізичного впливу та спеціальних засобів, зазначених у статті 16 Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами): надати відсканований/ні з документу/ів, підписаного/их уповноваженою особою учасника, який/і підтверджує/ють те, що на підприємстві учасника впроваджена система/програма дотримання порядку застосування персоналом охорони заходів фізичного впливу та спеціальних засобів, зазначених у статті 16 Закону України «Про охоронну діяльність». 1.4.4. використання службових собак у порядку, визначеному статтею 17 Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами): 1) надати документи про зарахування на баланс не менш двох службових собак, а саме – актів приймання-передачі основних засобів (типова форма № 03-1 затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352 або іншої форми). 2) у зв’язку з тим, що службові собаки, які підтверджені Учасником відповідно вимог цього розділу, є джерелом підвищеної небезпеки, на кожну службову собаку, якого Учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії з оригіналів таких документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації: - міжнародний ветеринарний паспорт/ветеринарний паспорт на кожного собаку; - документ, виданий державними ветеринарними закладами/ або ветеринарними закладами/або ветеринарними клініками, що підтверджує проведення щеплення собаки проти сказу (документ про останнє та наступне щеплення собаки проти сказу, у разі відсутності відповідної відмітки про останнє та наступне щеплення у ветеринарному паспорті на кожну службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг; у разі відсутності інформації у вигляді квитанції/довідки про останнє та наступне щеплення собаки достатньо наявність відповідної відмітки про останнє щеплення у ветеринарному паспорті, що проведене в цьому календарному році або проведене датою не більш річної давнини від дати подання пропозиції учасника); - сертифікати або дипломи, підтверджуючі, що службовий собака, якого учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси або іспити дресирувань по слухняності і караульній службі/або захисній службі, що видані державними установами, організаціями/або Кінологічними організаціями, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій або іншими організаціями, що мають відповідний КВЕД, а також сертифікат, що підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин/ССД-1 в державних установах, організаціях або Кінологічних організаціях України. У разі надання сертифікату, який підтверджує, що службовий собака пройшов випробування по пошуку вибухових речовин/ССД-1, що виданий не державною установою та/або організацією, учасник додатково повинен у складі своєї пропозиції надати документи, що підтверджують кваліфікацію судді по прийняттю іспитів за напрямком пошуку вибухових речовин; - реєстраційне свідоцтво/посвідчення службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; та підтверджує приналежність учаснику; - чинні договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку. 3) Документи, що підтверджують наявність у Учасника вольєрів у кількості не менше 2-х, для утримання службового собаки, а саме - актів приймання-передачі основних засобів (типова форма № 03-1 затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352 або іншої форми). 1.4.5. необхідні умови для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, в яких здійснюється обслуговування замовників охоронних послуг: на підтвердження відповідності у складі тендерної пропозиції надається відсканований з оригіналу технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника та співвиконавця/ців (у разі залучення), або сканована копія з оригіналу актуального документу, що підтверджує подання до органу ліцензування відомостей про доступність місць провадження господарської діяльності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (Додаток 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960) від учасника та співвиконавця/ців (у разі залучення).
ID: 8c296d39ebb28471b06fef7b46dc12ea
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 59780d0e8807c209756cebcc6ac62d68
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 067aa8fa2973aa116a56a9cab1e302ab
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 7f9f6651aadfd586391ae8d2076c3c41
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 4000ca24940ffff6fe7c210f96f646b1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Надати скановану копію з оригіналу фінансової звітності за 2024 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність Учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835. Для Учасників, які не подавали звітність в 2024 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів.
ID: b5ffb8511daa8949835b92016e47ab49
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0ad6c86caafc3a8741b2b62b5bf32105
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
3.1. Довідка, яка підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, в яких міститься інформація щодо Замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного Замовника, юридична адреса Замовника за встановленою формою: № з/п Замовник (покупець) (найменування, адреса та контактні телефони) Предмет закупівлі Обсяг (у кількісному або вартісному виразі) Стан належного виконання договору стосовно якості і строків 1 2 3 4 5 (Аналогічним договором вважається договір, який укладено на предмет закупівлі в рамках одного і того ж коду СPV). 3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1. цього розділу, надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору. Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були надані послуги згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
ID: 8d7ba56bd408e2f89e91b9af0432d208
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9516bbf770f81acca5b84c959a6a21fc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e7f53c46f5a91cb3a068c6ee62caacef
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9b3611dad19cd08494567d034e875362
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d6ea24a9bc596f44975e3fc0568730dd
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 75e6913d8ebfe64ff70cbb15d71490a6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Мова тендерної пропозиції
ID: e261b8161ed9f791e2a7c76c3e129ff9
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 12927c72b21a41f0bf10039607c95f74
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.12.2025 16:49
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: d0084b1939aa4b969439541872bcd21d
Очікуване значення :
120