• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 20.12.25 00:00)

510 120.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
02
дн
09
год
49
хв
15
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 1a1768e0d1324fb6b96ff881ebaeeace
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 92ecb889e6b94e9aa1efeee757c30690  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 9bd75deccee9499a96435ae62ab0a700  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c9f6c6460e174716a1de9663d9e1d042
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8380c533afe34121b135e9a685f5a0ca  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: bd1acc16f35a4566a37d29b9ad10a4de  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 2544b5dbbee4488c87d1a80f46d915a5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 029545a445ca4bc8aba89a7fb5c240c8  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 7544da1766444afc8014c311e54fdb4c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: ba20e3ac19334e2fbb76d9f2736ebc09  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 93cf57c00038431690bd380c53677541
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 1eb39e3a473748219bea6aaf775a531c  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: bc846a77cb2a4bdf9bf64cab5195418d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: c1b275cda58841bf98c3170d16e2506c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 3a607d1b47cb427695de9adc150fb81d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 06bbef082ae84c86950ea921c0b9ce09
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: b5e5d4aa44404d76ab1f2861403c04ad  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: b8328736ec1649c3bdace2cec21f589f  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: f92bc3939f9e431497371f4c05e782ef  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 35ccaac9e628414faea3c5deeece15a2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 751ab0cbcf444b9da261ebe6abd94921  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6b97569a131746d6a410d962492a6f36  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 01996ef31049478d846e4218ed7826f5
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Наявність фінансової спроможності(Надати копію фінансової звітності за 2024 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність Учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835. Для Учасників, які не подавали звітність в 2024 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів.)
Наявність фінансової спроможності
ID: 19f8c3eaa7d244159c619e5d5c035383  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: be7ca67254014b839500880530c848dc
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації(2.1. Довідкa в довільній формі, що містить інформaцію щодо нaявності в Учасника прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для виконaння робіт/надання послуг, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa чи про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: 2.1.1. для надання послуги з обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації: А) керівника робіт (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається сканована копія з оригіналу або завірена копія документу про освіту та додатку до нього за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Даний факт підтверджується Учасником одним із двох способів на вибір: або у складі цінової пропозиції надається сканована копія з оригіналу завірена копія трудової книжки керівника робіт (усі сторінки із записом) або послужний список, виданий органом проходження служби (у разі надання послужного списку надається довідка із зазначенням конкретного номеру (номерів) запису (записів) трудової книжки в підтвердження стажу роботи відповідно до кадрових вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”)); Б) eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї (eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння, eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку, мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду; В) нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння (нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики) – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.1.2. для надання послуги цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень: А) керівника робіт (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається сканована копія з оригіналу або завірена копія документу про освіту та додатку до нього за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Даний факт підтверджується Учасником одним із двох способів на вибір: або у складі цінової пропозиції надається сканована копія з оригіналу або завірена копія трудової книжки керівника робіт (усі сторінки з записом) або послужний список, виданий органом проходження служби (у разі надання послужного списку надається довідка із зазначенням конкретного номеру (номерів) запису (записів) трудової книжки в підтвердження стажу роботи відповідно до кадрових вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016р. “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”)); Б) інженера (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається сканована копія з оригіналу або завірена копія документу про освіту; інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування”; В) чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень; Г) двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду. 2.2. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.3. Учасник повинен дотримуватись та підтвердити документально дотримання правил техніки безпеки та охорони праці відповідно до Закону України «Про охорону праці». На підтвердження інформації про існування на підприємстві системи охороні праці Учасник повинен надати: - Копії документів, що підтверджують проходження навчання з питань охорони праці (загальний курс) всіх працівників, вказаних в довідці згідно п. 2.1 цього додатку; - Копія протоколу/витягу з протоколу та посвідчення працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці, та наказ про його призначення; - Копію документу, який підтверджує про те, що на підприємстві Учасника впроваджена система навчання вмінню надання домедичної допомоги потерпілим, порядок дій та способи; - Копії посвідчень, сертифікатів, або інших документів, про проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки (згідно п. 2.1.1. цього додатку), де зазначена інформація про вміння надання домедичної допомоги потерпілим, виданих організацією, яка має на це право. 2.4. На підтвердження інформації Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва працівників, задіяних при проведенні обслуговування системи пожежної сигналізації, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (мінімум дві особи); - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва працівників, задіяних при проведенні обслуговування системи пожежної сигналізації, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (мінімум дві особи); - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва всіх працівників (окрім тих, які задіяні для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень), про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва керівника, головного інженера (або особи, на яку покладені його обов’язки) та працівників (окрім тих, які задіяні для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень), про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва керівника, головного інженера (або особи, на яку покладені його обов’язки) про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва працівників (окрім тих, які задіяні для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень), про проходження спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум); 2.5. На кожного працівника, що задіяний при проведенні обслуговування системи пожежної сигналізації (п. 2.1.1.), Учасник повинен надати копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», а також підтвердити наявність проходження психофізіологічного обстеження цих працівників за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), наданням у складі пропозиції сканованих копій протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору та копій чинних особових медичних книжок форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о і довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 2.6. У складі пропозиції Учасник має надати копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень/свідоцтва працівників, залучених до цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями. У складі тендерної пропозиції допускається надання документів, що підтверджують проходження навчання працівників технічного персоналу, які працюють на підприємстві за сумісництвом, та такі документи отримані ними за основним місцем їх роботи. )
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: f4d2285f817b46aeb26575f0700a18c4  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9caf46a8d9064bca8cea440ab7281069
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1.1. Довідкa нa фіpмовому блaнку (у paзі нaявності тaких блaнків) зa підписом кеpівникa aбо уповновaженої особи учaсникa пpо нaявність у Учaсникa тоpгів облaднaння, мaтеpіaльно-технічної бaзи тa технологій, яка повинна містити відомості про обладнання (приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму)), а також офісного і складського приміщення та приміщення, де розташований центр приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання; пульту пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення); первинних засобів пожежогасіння; засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця; транспортного засобу (не менше двох одиниць), необхідним для виконання предмету закупівлі. Матеріально-технічна база (та обладнання) має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 для даних видів послуг. 1.2. На підтвердження права користування обладнанням Учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, договір оренди, видаткова накладна, тощо). 1.3. На підтвердження права користування офісним і складським приміщенням та приміщенням, де розташований центр приймання тривожних сповіщень, Учасник надає чинний/і договір/договори оренди (лізингу), суборенди, позички або підтверджуючий/і документ/и про власність. 1.4. Згідно вимог пункту 16 та пункту 24 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази) учасник зобов’язаний забезпечити наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. На підтвердження цим вимогам Учасник надає технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності Учасника та співвиконавця у разі залучення. 1.5. На підтвердження права користування транспортними засобами Учасник має надати скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, скан-копії чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів(виданих організацією, що має та це право) та, у зв’язку з запровадженням на території Харківської області комендантської години, Учасником надаються чинні документи (перепустка встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. 1.5.1. У відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі.)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 6a9d24613a964bd18b52aff05495c4a3  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 52bc771f03bf4e4898ab7c4099aa29aa
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування системи протипожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень у закладах освіти
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору(Довідка Учасника щодо виконання ним аналогічного* (-их) договору (-ів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою додатку 1. *Аналогічним договором відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів є договір щодо надання послуг (виконання робіт) протипожежного призначення, а саме: з обслуговування/технічного обслуговування/ремонту системи пожежної сигналізації/автоматичної пожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних сповіщень. Договір, у разі укладання його із замовником, який відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту виконання робіт (надання послуг) виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. )
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6b40a78522104f0d9416cad60ebc6515  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 99f499c95f3f4a3392cd1b4cbed3b873
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 0837c2930a1349b2a8079f66acb67728  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 4e8c0685550f4c908840570171571154  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 5668a18e3a5d4f159f0c80901f53279a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: a68a7913821042c0acfe50b5054470a0  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 025cb0454c7d44f6bb560b4bf976a198
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 2d0a9a28cf6a443d9fcdcb31068ec3a6  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 55d1511a6d24429c8752aba472f430eb
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Мова тендерної пропозиції
ID: 1283bf37983e47e5b086ce472ac5f82f  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 4a3c64bb84d4444db03b53c7f15a7a68
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 17:20
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: f6efd06904494303bf96303604f487ee  
Очікуване значення : 120