• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Ґрунтовка ГФ-021

ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати укладення цього Договору. Конкретна адреса поставки ТОВАРУ, в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору, вказується в повідомленні ПОКУПЦЯ, яке повинно бути направлене ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 7 (сім) календарних днів з дати укладення цього Договору, в один зі способів, передбачених п. 4.4 Договору. Сторони узгодили, що для цілей цього Договору партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, що постачається одночасно та на конкретну адресу поставки ТОВАРУ. Розмір партії ТОВАРУ повинен бути кратним розміру згідно з вимогами пакування, тарування та розміру одиниці ТОВАРУ за цим Договором. Місце поставки ТОВАРУ: м. Харків(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Львів(адреса вказується в повідомленні покупця); м. Козятин (Хмільницький район, Вінницька обл.) (адреса вказується в повідомленні покупця) Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _______________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; - підписаного Сторонами Акта прийому-передачі товару або підписаної Сторонами видаткової накладної; - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ, - зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) у строк, визначений п.7.2 цього Договору, та відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: - підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); - підписаного Сторонами ________________________________________________;* (* вказується документ(-ти) зазначений(-ні) в абзаці другому п.4.6 цього Договору) - документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ. Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата списання коштів обслуговуючим банком ПОКУПЦЯ з його поточного рахунку, згідно з платіжною інструкцією щодо перерахування відповідної суми на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 17.12.25 00:00)

164 100.00 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 022c1fc32c704b84beed9beca52b0419
Критерій стосується номенклатури Ґрунт-емалі
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 15:16
Зовнішні роботи
ID: 99017702eb1a4893b7f93f0afbb2d064  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 15:16
Внутрішні роботи
ID: 5fbebb975cb142909a38da4597e84b6f  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 15:16
Колір
ID: f8cf63bd6fae4c85bdc0a3479c65e542  
Очікуване значення : світло-сірий / сірий  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 15:16
За типом основи
ID: 5cb10a4fd3b14a0d9606e614a7fa8d06  
Очікуване значення : алкідна  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.12.2025 15:16
Тип
ID: 038b045f31824c75902738d84971320c  
Очікуване значення : ґрунт-фарба  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження