• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Плита підвісної стелі

ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на додаток 2 до проекту договору про закупівлю, які викладені в файлі "Проєкт договору". Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Вінницька обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного у рознарядці. Зі сторони ПОКУПЦЯ рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту ПОКУПЦЯ щонайменше двома уповноваженими особами ПОКУПЦЯ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР / вимога ПОКУПЦЯ направляються ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА копії відповідної рознарядки / вимоги. Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання видаткової накладної. Видаткова накладна та інші первинні документи зі сторони ПОКУПЦЯ підписується особами, відповідальними за приймання ТОВАРУ. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ, зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 15.12.25 07:00)

584 500.00 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 19a37b9ce1e746d6be1e234a2bd58091
Критерій стосується номенклатури Плита підвісної стелі 600х600х12 мм, вологостійка, біла
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Колір
ID: ebdebda9b90e4bcc947751a76a531320  
Очікуване значення : білий  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Вологостійкість
ID: ad56d55493c74880aae419ae83de6e26  
Мінімальне значення : 70  
Максимальне значення : 100  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Довжина
ID: a3ae8485bfe1437795c7a16546401f17  
Мінімальне значення : 595  
Максимальне значення : 600  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Ширина
ID: 55f575baae714b61b26b05d0b0709465  
Мінімальне значення : 595  
Максимальне значення : 600  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Товщина
ID: 2d8249166c2e47b5b473d37048d3a48a  
Мінімальне значення : 12  
Максимальне значення : 13  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Вид плити
ID: af0567a1518744489c33d7da0dda4aa8  
Очікуване значення : вологостійка  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Тип
ID: 00c46f9adbfb4273a4dbd59a072e6e44  
Очікуване значення : плита  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Матеріал
ID: eb045ed19c9844e4ae4e1c426b42a661  
Очікуване значення : мінеральне волокно  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: ac2248308912431793ef8200911225e5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Строк дії забезпечення виконання Договору у вигляді гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Документ
Електронна банківська гарантія(Електронна банківська гарантія)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 6fad1c332a83425793f3f1893e2d3e6d  
Очікуване значення : 30  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – електронна банківська гарантія.
Дата створення: 09.12.2025 20:05
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Електронна банківська гарантія)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 94344ac70af1473ab9a0a88d0b9399b8  
Очікуване значення : 5  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження