-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 дні назад
5 040 000.00
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 525d0b46390b42f796c6a81ddd3097f3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: f6bbe95ec0584bbb9001db7cf67d9a92
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 03115e881d8240c79b81af2f813be81c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 6c40bcca3c30457b8ca8e9747976c012
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: c3dfde937605495a972f81bfb1dd9390
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: fe2c9800febe46c481e5789cb689cd4e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 4eebf4f78ce84bf4bacd708f173ffdf5
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 5251b1b1d01649c4bf88db07bf51ad24
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 55453a37a56d42ad8aaba845f3a56185
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 52aff573fb8e418dac00bd57c58227d4
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9dc99dcfa17f40caaf11708118a2dea3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: dee117b79b4e4e75905b4d7703b5bf80
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8a895b1ea4d240d68c1a7e0e0edae7f1
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 66d2182941144cc9af177d9ec67c05be
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: a23be8345b3648f0897cc5ae99ea6e6d
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 26203a197dbb47259531e284a5af5d8f
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 8a4074d6f316417bb95a9e11dba63983
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 766cef2c75174536bda1f36f55dc4611
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 4b6fa254c4b7417398aa5751fde1d998
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 1d8bccd10d2e4c92988e526872367705
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 46d304473c654561b600e105d54b511c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 6d17c83bfe4044688fc63abd8ce643ba
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 0e8cd12f9a21407b8f5121c9f8f4cddc
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
- фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік:
* звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73
або
* скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами)
або
* податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578.
Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2024 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації.
У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: c13b68401fa14f5aa3516c873e1fc13b
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 7f4d13abfd7342d0b4d66aa3fd0ee962
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
- власна довідка з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі.
Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі за показником четвертої цифри, або з назвою послуг, які надавались за договором, ідентичною назві закупівлі. Якщо предметом аналогічного договору є декілька найменувань послуг, ідентичним буде вважатися договір, який має хоча б одне найменування, ідентичне назві предмету закупівлі.
Довідка повинна супроводжуватись:
- виконаним (виконаними) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками тощо);
- позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору);
- актами приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг (аналогічних за предметом закупівлі або з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри, ідентичним коду закупівлі, або з назвою, ідентичною назві закупівлі), зазначений в довідці;
Акти приймання-передачі наданих послуг, надані учасником для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Акти приймання-передачі наданих послуг, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Акти приймання-передачі наданих послуг повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Залежно від характеру операції та технології обробки даних до актів приймання-передачі наданих послуг можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо.
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Використання при оформленні актів приймання-передачі наданих послуг факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
Якщо у актах приймання-передачі наданих послуг не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
ID: fb6c051065f742b7aa68c9bd5b024e5c
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a06ff69f048f47e78ee9463a5d583444
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №8.
У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник повинен надати:
- документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників), та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах;
- документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо)
ID: 5712bcfb4e7b4b198e3be6f94849f3b0
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: bbee349eec654975af2b0f0105b4a159
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: d188772bbccf48bfbee893c70d4a6c34
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 9655aeefb5c14a48807f78cd8359c615
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: bf7b81725ff74a28a899b4d41561e455
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: e39bc24b0e8d464895d4aaa54d9447bd
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 1fd35c66ab4c49e4b536ea673f2281bd
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: d6c69818e469495695aacf19529d8e07
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 4cb30ebd5769485c838439cf1ce1c549
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Мова тендерної пропозиції
ID: 4ae937a1f0234692ba999e2288f2c188
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 5225474c8ec1445ca295524fe5e57158
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування програмного забезпечення
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 2c68f02cb5b24d33ac340f4fefc31c73
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: a25169a29f5c4fccad857bdee54616cd
Очікуване значення :
1
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Документ
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один)% вартості договору.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника.
Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю.
Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні:
отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 623395000000026009443120003 у АТ «Таскомбанк»,
в графі «Призначення платежу»:
«Забезпечення виконання договору на закупівлю
«Послуги з обслуговування програмного забезпечення (код ДК 021:2015 - 72260000-5), без ПДВ».
У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 1 (один)% вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з дня настання зазначених обставин:
- після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі.
У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
ID: aea31e1c4197414794bc1fb2a57f9883
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 0d19571687844f2ea070d1eae1ba1eac
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.12.2025 13:39
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 966d8fd463844eda8c827acef2d6b042
Очікуване значення :
120