-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція) (Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва»)
Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва»
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 13 днів (до 18.12.25 00:00)
58 293 199.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
13
дн
06
год
35
хв
53
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: e21b7c5bd84d4eed9573d62cebc8f9c1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: fc94528f6afb40418d2f76b574c3217d
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 8360aa18442048f4a54d67fce42ecfcd
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: bcad92c12e564b27900e66d374bdd8f1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 346f1d879ef84ec4af86a23bb6dd4125
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 77a3b71f4e6a4c199496bb64f1d8de2b
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d4a986eaacb3425986660530c2bfa01f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 3938aacdfbe3489ca4a4286a604f29d8
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 3d0d415ad8484f448495bc041d823472
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 0f0bf17ddb19431a9d3d45495916a47d
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: bc4cd9fb56a44292833cbf515a05f0e1
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 8cb3cfa6ca3e47c888bfff42d61bc324
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 025ee87c38b744eeb83850a38abb9927
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 5a8c9701e02b4aefaed99b3e1cdc876c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 8786173cb56644a4a3a9285a78145245
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 2f8e7676ab414a9ba9a5a1f0bb830969
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 3600b01f11f843a09629bfffc4a64c1a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: b50b0253dda442b59c32edb5eaefd7fa
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: ddca31294c7b4c49848cade6795bd328
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: aed94ff0255f40c6bed623f0e8bfc113
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 52c9c83b2dc444689f9cf6a7250d41d0
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 8e2aec7175814a9b8afed883d81079c7
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: a1e6a27325084c80b89dc5cd105543bc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 04c455f4d16d41dd85960b26a078a38a
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 46c3ee0d0e404d67a875f303ad597caf
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 5165d35202eb48b7899ff5f0f00a65de
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 та 2024 роки згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 та 2024 роки у розмірі не меншому, ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).(На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 та 2024 роки згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 та 2024 роки у розмірі не меншому, ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).)
Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”
ID: 7e1761c655574332950e44dcee00d288
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 2de2053b44ec4414906e53443d5e2a83
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду), що підтверджує 100 % виконання цього договору. 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є Виконання будівельних робіт з будівництва/реконструкції трансформаторних підстанцій/розподільчих пристроїв 6 кВ і більше. Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити 100 %. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 20 000 000,00 гривень. Учасник може надати документальне підтвердження суми виконання аналогічного договору (досвіду виконання робіт) одним договором або сумарно різними договорами.(У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду), що підтверджує 100 % виконання цього договору. 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є Виконання будівельних робіт з будівництва/реконструкції трансформаторних підстанцій/розподільчих пристроїв 6 кВ і більше. Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити 100 %. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 20 000 000,00 гривень. Учасник може надати документальне підтвердження суми виконання аналогічного договору (досвіду виконання робіт) одним договором або сумарно різними договорами.)
Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”
ID: 85b80323273d4aca9092bed1f077ac63
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 6833bdd1350f4f098df9aad810c5db8f
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), наказів про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Розділу 5. Потреба в будівельних кадрах (арк. 6, Додаток 9 Том 7 Проект організації будівництва).(Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), наказів про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Розділу 5. Потреба в будівельних кадрах (арк. 6, Додаток 9 Том 7 Проект організації будівництва).)
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”
ID: 95fbdab7e6724f9f89ca8ffdb7ade78c
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 3fec1af8fbb44768a83a008f6ae63489
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Таблиця 2. Потреба в основних будівельних машинах і транспортних засобах (арк. 6, Додатку 9 Том 7 Проект організації будівництва).(Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Таблиця 2. Потреба в основних будівельних машинах і транспортних засобах (арк. 6, Додатку 9 Том 7 Проект організації будівництва).)
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
ID: 9ae817c64b7848e3a0c9e6d9f82a5608
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 99bd3f41510947378cf1aeae172c752a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Довідку при залученні до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, складеною за Формою 7 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування.(Довідку при залученні до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, складеною за Формою 7 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування.)
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: eeb05bf745e947b2b9923a08997f0647
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: ff9b678f91744905ac4cc8e1fa888ae9
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 86e2ba8cd59448b98177011458f7551f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: a9c2d9d08890438d88b39872d3141485
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 497f2ed927c34828a23f6f32791c55bb
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 8b8a6ce4aef347008360c434f81748ee
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 91cdae29b7bc45f3a75e822fe721e900
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Мова тендерної пропозиції
ID: e08ce5f77c844a089cc4e343d3ec6b3b
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: b21c9a8017e2477cb7c49c3a5613a182
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3.2 Розділу 3 тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 291 460,00 грн. (двісті дев’яносто одна тисяча чотириста шістдесят гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається у складі тендерної пропозиції учасника та супровідні для неї документи, що засвідчує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника процедури закупівлі на рахунок покриття за гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Надана гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 Розділу 3 тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з електронною банківською гарантією подає документи від гаранта, підписані уповноваженою особою представника банку в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 5a2d0a7761d04c5eb80a472906a1d69c
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 996f50f217654fcfaa73b8a47eaad675
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Насосна водопровідна станція 1-го підйому в Деснянському районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації.
Умови повернення чи неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені у пункті 6.9 Розділу 6 тендерної документації.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені у пункті 6.9 Розділу 6 тендерної документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 65d8838e7842445fa7e4bdb8e6929193
Очікуване значення :
2
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 00fe1627452443688ee3394d3be7700c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.12.2025 19:27
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: c592289e65f1453ebfc07ed7c8a55e40
Очікуване значення :
90