-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція) (Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва»)
Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва»
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 13 днів (до 17.12.25 00:00)
55 081 248.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
13
дн
13
год
32
хв
38
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 419fdb1b88e946bcb52b41ddb549cea3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: b44e7efaa7be4de1ba24a5a5c51e81fa
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 901ed3b29b3843749e2b10443220154f
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7e3f25d52dd84e9ea9dcb80556822d97
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a65a98dfcec34677903e7ea2142ed5f2
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e5bcdec471fd43de90b471f22caca1c7
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: c64f6208f75e43c3aae7a0705f5f8c70
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: c52298ad67fc42168b604209b0ea442b
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: c96a1fdcc4a74c3dad328eac2fd2b7d7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e3c6d4ea4bb34f45b0045eed9a1d48f7
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 8563d5aed78c4c74b1093dae71d7aabf
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 218a7e83cb854bc2bb0a42a6d5a57971
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: a2518beebafa4d1ab8854ea273607966
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 08a537e555814662b8e94ea3ec0f1b71
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 8cbc110529f2485dabfc298f0e49a351
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: f721b8b8b30f4070b0e6d811170713ad
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 43b4897d90da4bbeafe80fc26e1d3499
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 00aa924bfd4a4abbbf73798eb122ed3e
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: fe1a38ad364b49f99c5703770404372e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 5503300bea904e899cf0faec11333f4f
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 601c9e5d58ac4f9e9eda887b8c354f05
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 5ccbec6c5ef44038b4b6a84c9a1b24c4
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ebabc5080e7b4ef996b8edc8baacb058
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: cd57c586da184039b165573caf7c5b67
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: c7db953f96f347e8b7baf6cceda7a1f4
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: ff030d5af3ba4b35b53fd0a8f12bb8c8
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 та 2024 роки згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 та 2024 роки у розмірі не меншому, ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).(На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 та 2024 роки згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 та 2024 роки у розмірі не меншому, ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).)
Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”
ID: 1191be77b4af4a00bf6d328786ba7879
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 97addf2974044e1389fcb7f432c25e1f
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду), що підтверджує 100 % виконання цього договору. 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є Виконання будівельних робіт з будівництва/реконструкції трансформаторних підстанцій/розподільчих пристроїв 6 кВ і більше. Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити 100 %. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 20 000 000,00 гривень. Учасник може надати документальне підтвердження суми виконання аналогічного договору (досвіду виконання робіт) одним договором або сумарно різними договорами.(У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду), що підтверджує 100 % виконання цього договору. 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є Виконання будівельних робіт з будівництва/реконструкції трансформаторних підстанцій/розподільчих пристроїв 6 кВ і більше. Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити 100 %. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж 20 000 000,00 гривень. Учасник може надати документальне підтвердження суми виконання аналогічного договору (досвіду виконання робіт) одним договором або сумарно різними договорами.)
Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”
ID: 6d1a51ccfd9743e1ae2ef81987e769ac
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: bbd2f37044484ba7a1945e2f7bd5184f
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), наказів про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Розділу 5. Потреба в будівельних кадрах (арк. 6, Додаток 9 Том 7 Проект організації будівництва).(Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), наказів про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Розділу 5. Потреба в будівельних кадрах (арк. 6, Додаток 9 Том 7 Проект організації будівництва).)
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”
ID: f0529e18b0514eb4bf3332b3b01d677a
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 0deb862edc384915aaaf8e9e71e7970b
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Таблиця 2. Потреба в основних будівельних машинах і транспортних засобах (арк. 6, Додатку 9 Том 7 Проект організації будівництва).(Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до Додатка 1 до цієї тендерної документації, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до: Таблиця 2. Потреба в основних будівельних машинах і транспортних засобах (арк. 6, Додатку 9 Том 7 Проект організації будівництва).)
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
ID: 9f9c261ee27a4758917912214fff6053
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 1dac2459fd8548c58737603a27521ca7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Довідку при залученні до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, складеною за Формою 7 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування.(Довідку при залученні до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, складеною за Формою 7 до Додатка 1 до цієї тендерної документації. Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування.)
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 95270676b24c49a5b31de91ddf87d506
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: a9e228afa7864c9e86eed49d8a58b35d
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 4a0d4789438542249abd82a08a654e5c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 40b2ed088653482d8e3a05a9da77272c
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: c9f8f870211e4472a1ef8743ccfd84b6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: f0bac45566a845dd856cd9545e55d34d
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 8446384acbaa4f8587ba47a6da97094a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Мова тендерної пропозиції
ID: f84d5d6cbd044aaf97e0c80b989a88e3
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 384d029c4134466b86b15315fb9c04af
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3.2 Розділу 3 тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 275 400,00 грн. (двісті сімдесят п’ять тисяч чотириста гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається у складі тендерної пропозиції учасника та супровідні для неї документи, що засвідчує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника процедури закупівлі на рахунок покриття за гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Надана гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 Розділу 3 тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з електронною банківською гарантією подає документи від гаранта, підписані уповноваженою особою представника банку в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: e088335857274d8ca54c591742669551
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 03e41febee9d41449c5549c8344faf56
Критерій стосується лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства з впровадженням частотного регулювання. Каналізаційна насосна станція «Позняки» в Дарницькому районі м. Києва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації.
Умови повернення чи неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені у пункті 6.9 Розділу 6 тендерної документації.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені у пункті 6.9 Розділу 6 тендерної документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: cef69b63e0714b858a6f84755da30134
Очікуване значення :
2
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 3104d52425f542b9965f83837e55bc7e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.12.2025 21:48
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 34e813583afb4714b8d713cd64fd73b0
Очікуване значення :
90