• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 06.12.25 00:00)

2 709 000.00 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
02
год
41
хв
29
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 3b178558310d4b289508db0c777acf66
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 0c6cdea0ccc14993b772680abc67c85c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 9f74adcaf77b4205b66fd1a4e86f2721  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 3b178558310d4b289508db0c777acf66
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 0c6cdea0ccc14993b772680abc67c85c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 9f74adcaf77b4205b66fd1a4e86f2721  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 66057e913a1a40b896a035747a1baeb9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0e6394840c244cfca78661a1dfa5f11d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 98ee7eedde5c4a93880accd64bdd45f3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 66057e913a1a40b896a035747a1baeb9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0e6394840c244cfca78661a1dfa5f11d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 98ee7eedde5c4a93880accd64bdd45f3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 935d031c197544a3b43be74305b578fe
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: fd7d60fa818d4ecc9998062efb8331dc  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 935d031c197544a3b43be74305b578fe
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: fd7d60fa818d4ecc9998062efb8331dc  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 86b0e098c85f45ef83308f747612d260
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7ae19479795542849bfc0ff7413195c1  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 86b0e098c85f45ef83308f747612d260
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7ae19479795542849bfc0ff7413195c1  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 585a0792e6b44aceb4e5198adeadc956
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: c289a6a650f44effa4d5a844c5046f39  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: f73946c60c0b4370913b90504f3abb4d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 585a0792e6b44aceb4e5198adeadc956
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: c289a6a650f44effa4d5a844c5046f39  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: f73946c60c0b4370913b90504f3abb4d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 4e704592d88f475a8cbc4da6e9e42f84
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: a69ac121c64e4688af2f2b7941fdfb8d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 4e704592d88f475a8cbc4da6e9e42f84
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: a69ac121c64e4688af2f2b7941fdfb8d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 89776e0420774354baf71bc203b363e5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: a2a844dac29f4736a4d17c9cf6fc6016  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 00c42e8ed56d49deb7e1353df4870701  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 807670deb46d4f6ea145e1a3fad45414  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 89776e0420774354baf71bc203b363e5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: a2a844dac29f4736a4d17c9cf6fc6016  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 00c42e8ed56d49deb7e1353df4870701  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 807670deb46d4f6ea145e1a3fad45414  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: d5e99d42c3c24c4c91268fb2f5d93d47
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 8b20b226b2f84ece99d81f95b51472e9  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 16e3268bf19a45ac8e5f2105d1150a7d  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: d5e99d42c3c24c4c91268fb2f5d93d47
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 8b20b226b2f84ece99d81f95b51472e9  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 16e3268bf19a45ac8e5f2105d1150a7d  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 18c5080c335746e196f2dee8f20a0804
Критерій стосується лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності)*, в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Таблиці 2 (Обов’язковою є наявність технолога); Таблиця 2 № Прізвище, ім`я та по-батькові Посада Форма зайнятості (основна чи за сумісництвом) Освіта (вища, середня тощо) Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату останнього медогляду) Інформація, зазначена у довідці, має бути підтверджена наступними документами: 1. Медичні книжки (за формою 1-ОМК) осіб, які будуть залучені до організації харчування та які зазначені учасником у Таблиці 2, наданій у складі тендерної пропозиції, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194 – перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи з вчасним проходженням медоглядів. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника. Розрахунок чисельності працівників (технолог, повар, кухонний робітник тощо), що залучені до приготування їжі та які безпосередньо беруть участь у наданні послуг, здійснюється окремо по кожному місцю надання послуг (додаток 2 до договору) відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 за № 1308/18603. Кількість працівників, що здійснюють доставку готової продукції до місця видачі, повинна відповідати кількості наявних транспортних засобів. 2. Документ, що підтверджує проходження працівниками навчання з питань санітарної гігієни/проходження гігієнічного навчання у 2024 або у 2025 році (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2). 3. Перша сторінка та остання сторінка (з останнім записом про поточне місце роботи) трудових книжок; або накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності); або трудовий договір з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2). )
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: b8c5d24eafef47508eeb09f683f1e562  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 18c5080c335746e196f2dee8f20a0804
Критерій стосується лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності)*, в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Таблиці 2 (Обов’язковою є наявність технолога); Таблиця 2 № Прізвище, ім`я та по-батькові Посада Форма зайнятості (основна чи за сумісництвом) Освіта (вища, середня тощо) Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату останнього медогляду) Інформація, зазначена у довідці, має бути підтверджена наступними документами: 1. Медичні книжки (за формою 1-ОМК) осіб, які будуть залучені до організації харчування та які зазначені учасником у Таблиці 2, наданій у складі тендерної пропозиції, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194 – перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи з вчасним проходженням медоглядів. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника. Розрахунок чисельності працівників (технолог, повар, кухонний робітник тощо), що залучені до приготування їжі та які безпосередньо беруть участь у наданні послуг, здійснюється окремо по кожному місцю надання послуг (додаток 2 до договору) відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 за № 1308/18603. Кількість працівників, що здійснюють доставку готової продукції до місця видачі, повинна відповідати кількості наявних транспортних засобів. 2. Документ, що підтверджує проходження працівниками навчання з питань санітарної гігієни/проходження гігієнічного навчання у 2024 або у 2025 році (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2). 3. Перша сторінка та остання сторінка (з останнім записом про поточне місце роботи) трудових книжок; або накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності); або трудовий договір з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2). )
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: b8c5d24eafef47508eeb09f683f1e562  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: ab61e9a165b84988bdd901df7be455ac
Критерій стосується лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(На підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання учасником) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі протягом установленого цією документацією періоду за нижченаведеною формою у Таблиці 1 цього підпункту. Таблиця 1 № п/п Найменування обладнання та матеріально - технічної бази (складське/і приміщення для зберігання продуктів харчування), приміщення, транспортні засоби, обладнання), необхідних для виконання договору Кількість Власне, орендоване або інша підстава володіння майном Для орендованого або іншого способу залучення: дата закінчення строку дії відповідного договору 1 2 3 4 5 Обов'язкова наявність: - складського(их) приміщення(ь) для зберігання продуктів харчування; - придатних до експлуатації вантажних транспортних засобів: рефрижераторів (у кількості не менше 2 одиниці) для доставки готових страв; - холодильного обладнання - не менше 10-ти одиниць; - теплового обладнання: електроплити – не менше 10-ти одиниць, жарові шафи та електросковороди тощо - кількістю не менше 5-ти одиниць кожного найменування; - обладнання для обробки продуктів (м’ясорубка/аналог, тістоміс/аналог, овочечистки/аналог тощо) кількістю не менше 5-ти одиниць кожного найменування обладнання для обробки продуктів. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання необхідно надати наступні документи: - документи, що підтверджують право власності, або право користування (оренди) (договір купівлі-продажу та/або балансова відомість (оборотно-сальдова відомість тощо) та/або договір на право користування (оренди) тощо). Для підтвердження наявності зазначених у довідці транспортних засобів необхідно надати наступні документи: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізовані автомобілі або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованих автомобілів Учаснику права користування спеціалізованими автомобілями (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надаються відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автомобіля, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автомобіля Перевізнику права користування спеціалізованим автомобілем (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); - договір на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, чинний протягом строку дії договору про закупівлю. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт; - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за останній квартал на дату подання пропозиції; - рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету закупівлі вказаний в таблиці спеціалізований автотранспорт. Для підтвердження наявності зазначених у довідці приміщень необхідно надати наступні документи: - документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення для зберігання продуктів харчування та/або договір(и) оренди/суборенди тощо таких приміщень (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2026); - рішення компетентного органу про реєстрацію потужностей (у відповідності до інформації щодо складського приміщення, зазначеного/зазначених учасником у довідці); - чинні(ий) експлуатаційні(ий) дозволи(л) оператора ринку на складські приміщення, зазначені в довідці, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або витяг з реєстру потужностей операторів ринку, на які видано експлуатаційні дозволи (у відповідності до інформації щодо складського приміщення/щодо всіх складських приміщень, зазначеного/зазначених учасником у довідці); - договір на проведення дезінсекції та дератизації на складські приміщення, термін дії якого має бути дійсним на період мінімум один місяць з дня проведення аукціону, та акти виконаних робіт до наданого договору за останній квартал на дату подання пропозиції. В разі виконання дезінсекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт. Примітка: У разі якщо строк дії відповідних договорів, необхідних для надання Послуги, що є предметом закупівлі, менше ніж по 31.12.2026 включно, Учаснику необхідно надати Лист щодо гарантування пролонгації терміну дії такого/их договору(ів) або укладання відповідного/их нового/их договору (договорів). Термін дії таких договорів повинен бути таким, що забезпечить в повному обсязі безперервне надання Послуги у відповідності до вимог тендерної документації та умов проєкту Договору згідно з додатком 3 до цієї тендерної документації. )
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5be51efedf84483796e4354388cf83cf  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: ab61e9a165b84988bdd901df7be455ac
Критерій стосується лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(На підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання учасником) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі протягом установленого цією документацією періоду за нижченаведеною формою у Таблиці 1 цього підпункту. Таблиця 1 № п/п Найменування обладнання та матеріально - технічної бази (складське/і приміщення для зберігання продуктів харчування), приміщення, транспортні засоби, обладнання), необхідних для виконання договору Кількість Власне, орендоване або інша підстава володіння майном Для орендованого або іншого способу залучення: дата закінчення строку дії відповідного договору 1 2 3 4 5 Обов'язкова наявність: - складського(их) приміщення(ь) для зберігання продуктів харчування; - придатних до експлуатації вантажних транспортних засобів: рефрижераторів (у кількості не менше 2 одиниці) для доставки готових страв; - холодильного обладнання - не менше 10-ти одиниць; - теплового обладнання: електроплити – не менше 10-ти одиниць, жарові шафи та електросковороди тощо - кількістю не менше 5-ти одиниць кожного найменування; - обладнання для обробки продуктів (м’ясорубка/аналог, тістоміс/аналог, овочечистки/аналог тощо) кількістю не менше 5-ти одиниць кожного найменування обладнання для обробки продуктів. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання необхідно надати наступні документи: - документи, що підтверджують право власності, або право користування (оренди) (договір купівлі-продажу та/або балансова відомість (оборотно-сальдова відомість тощо) та/або договір на право користування (оренди) тощо). Для підтвердження наявності зазначених у довідці транспортних засобів необхідно надати наступні документи: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізовані автомобілі або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованих автомобілів Учаснику права користування спеціалізованими автомобілями (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надаються відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автомобіля, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автомобіля Перевізнику права користування спеціалізованим автомобілем (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); - договір на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, чинний протягом строку дії договору про закупівлю. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт; - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за останній квартал на дату подання пропозиції; - рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету закупівлі вказаний в таблиці спеціалізований автотранспорт. Для підтвердження наявності зазначених у довідці приміщень необхідно надати наступні документи: - документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення для зберігання продуктів харчування та/або договір(и) оренди/суборенди тощо таких приміщень (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2026); - рішення компетентного органу про реєстрацію потужностей (у відповідності до інформації щодо складського приміщення, зазначеного/зазначених учасником у довідці); - чинні(ий) експлуатаційні(ий) дозволи(л) оператора ринку на складські приміщення, зазначені в довідці, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або витяг з реєстру потужностей операторів ринку, на які видано експлуатаційні дозволи (у відповідності до інформації щодо складського приміщення/щодо всіх складських приміщень, зазначеного/зазначених учасником у довідці); - договір на проведення дезінсекції та дератизації на складські приміщення, термін дії якого має бути дійсним на період мінімум один місяць з дня проведення аукціону, та акти виконаних робіт до наданого договору за останній квартал на дату подання пропозиції. В разі виконання дезінсекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт. Примітка: У разі якщо строк дії відповідних договорів, необхідних для надання Послуги, що є предметом закупівлі, менше ніж по 31.12.2026 включно, Учаснику необхідно надати Лист щодо гарантування пролонгації терміну дії такого/их договору(ів) або укладання відповідного/их нового/их договору (договорів). Термін дії таких договорів повинен бути таким, що забезпечить в повному обсязі безперервне надання Послуги у відповідності до вимог тендерної документації та умов проєкту Договору згідно з додатком 3 до цієї тендерної документації. )
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5be51efedf84483796e4354388cf83cf  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: bb9e071380e1480e860b8d1065d8faae
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 4fbc0fff67ef4e01b994ebb2ba4cd098  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 4fbc0fff67ef4e01b994ebb2ba4cd098  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 4e57078e1f8447a59a49db4be7855450  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: c2d46356a08e4c9f83c530392cb35f3e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: b7db504936e342ba90110fa1cf950cf7  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: c2d46356a08e4c9f83c530392cb35f3e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: b7db504936e342ba90110fa1cf950cf7  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: bfb921a0c95044fb91466a46fa3dd5b7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d85ef2d8e5e64a99867cd6eebb5305e5  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: bfb921a0c95044fb91466a46fa3dd5b7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d85ef2d8e5e64a99867cd6eebb5305e5  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: fa47ee98783e43ddae6cd82859349bd2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Мова тендерної пропозиції
ID: a0df6cfbf5dc4b48b94f1e6ffc608de4  
Очікуване значення : ukr  
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: fa47ee98783e43ddae6cd82859349bd2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Мова тендерної пропозиції
ID: a0df6cfbf5dc4b48b94f1e6ffc608de4  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 2206fd7ab0d44a23b67f592fa86a3eb0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: e837e653311746ebb20c5c7c4435013c  
Мінімальне значення : 90  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 2206fd7ab0d44a23b67f592fa86a3eb0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 18:33
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: e837e653311746ebb20c5c7c4435013c  
Мінімальне значення : 90