• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обслуговування Корпоративної інформаційної системи ТОВ «Львівенергозбут»

Кваліфікація

627 000.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 21a2ff1b558046fda8e1a97ed59c3637
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 673929894023432b91cb2f513a24d174  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 4912db6173ac4cd78d8b1109b637ccb5  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5d7b009c6108448eab70485099b42104
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6c7e658b5f094e31b5fb2c2c92912cbf  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7bb6b36c83c34b70990b8e5027b66159  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: bb6e9ac86a594011a3994bd5ff21e78b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 4c4ce8c4fe694d9eb0bc27a7c20e27b7  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 46128eac4074457e911cc2d6c5601ac4
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: ad8d1ff44c964abd92c52dfdf67bfd92  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 4d39b540db004976bd529deadb3158ae
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 32d990d6e670451c93ba583b90d5aba4  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 3d8639f8e27a41899b32c28e717e8b53  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 08bcd27fa2184037a923b67e98c0a8a3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 8852027b25024c40a84058c321edc659  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: e30c86c3ca734817bb4728c31b6058ff
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 8fe57b94dce04d2fbd0cf3ac403f4783  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 6ff346b09fa94d89a888418d2a3ddce5  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: e5a18b70f8044993bf94d6d991a6b88b  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 090ec7f419e44d058f52fca457595b26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: d26bb4a0637149339bc13c5250026e88  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: c7a686c046094aea9bd735a8968829e5  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 5d5c569bfb9945c0b6e48b811f07b97e
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування Корпоративної інформаційної системи ТОВ «Львівенергозбут»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Баланс, звіт про фінансові результати
Фінансова спроможність учасника підтверджується фінансовою звітністю за останній звітній рік. Учасник надає документи фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати) за останній звітній рік, які підтверджують, що обсяг річного доходу (виручки) учасника закупівлі за відповідний період не є меншим, ніж 627 000, 00 грн. (шістсот двадцять сім тисяч грн 00 коп). Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. У разі якщо на момент подання Учасником тендерної пропозиції кінцевий термін для подання фінансової звітності за відповідний рік. У разі, якщо на момент подання Учасником тендерної пропозиції кінцевий термін для подання фінансової звітності за відповідний рік не настав, Учасники можуть подати документи фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати) за попередній рік, які підтверджують, що обсяг річного доходу (виручки) Учасника закупівлі за відповідний період не є меншим, 627 000, 00 грн. (шістсот двадцять сім тисяч грн 00 коп). Ті Учасники, що працюють менше одного року надають документи фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати) за звітні періоди їх роботи, які підтверджують, що обсяг доходу (виручки) Учасника закупівлі за відповідний період не є меншим, ніж 627 000, 00 грн. (шістсот двадцять сім тисяч грн 00 коп).
ID: 5022734c823244bd844b5be9aa5ec2a4  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 291f949c4f1c418f928d0610f1c93dfd
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування Корпоративної інформаційної системи ТОВ «Львівенергозбут»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Відгук від контрагента
Документ
Копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору/договорів
Документ
Копія виконаного договору
Документ
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори)
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням у довідці назви контрагента, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ контрагента, юридичної та фізичної адреси контрагента, предмету, номера та дати укладання договору, суми договору, термінів виконання договору, посади, П.І.Б, телефон, e-mail посадової особи - контрагента, яка відповідала за виконання договору. Аналогічним вважається договір про надання послуг по обслуговуванню та системному супроводу програмного забезпечення (інформаційної системи), код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. 1.1.2. не менше 1 копії виконаного договору, зазначеного у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору/договорів, зазначених в наданій Учасником довідці (актів приймання-передачі наданих послуг), 1.1.4. позитивний відгук від контрагента, який підтверджує факт виконання зазначеного в довідці договору (договорів), оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, дати початку та дати закінчення договору, інформації про програмне забезпечення (інформаційну систему), системний супровід та обслуговування якої здійснювалось учасником, а також інформації про відсутність претензій до учасника під час виконання договору.
ID: 9dda73a364a44733ab2aa3a28ca0dbe7  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 4bb7850f0999437fbc43d493ed301c19
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Інформація щодо співвиконавця(Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).)
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 629ec62ea2a4442a85acdd12734b5602  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: c400006d94eb4ed7b11cb2784c262d35  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 7d8d9aa62e134f8b8ed2bbb9fa7a0936
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 0692ef0ea00f4f9095d72b8df53c5b52  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 8f1a327d006d41cdadabadfb377af12c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 3e40e77da773413ab005eaa780a38563  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 7ea80b203457421b8ac637ed1276867e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Мова тендерної пропозиції
ID: 6fafaa69de9f4e0fb59a4aff17982fef  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 8c344b4f6f2f47ceb2250c976052363e
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування Корпоративної інформаційної системи ТОВ «Львівенергозбут»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Інструкція щодо заповнення гарантії: ● в гарантії потрібно зазначити дані в місцях з нижнім підкресленням; ● замінити слова курсивом на відповідні дані; ● *у випадку відсутності договору зазначається «відсутній» або ставиться прочерк, або залишається поле пустим; ● **даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________________________ Повне найменування гаранта _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара __________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі _____________________ ____________________________________________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації ______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)* _____________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ● відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ● непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ● ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ● ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: ● сплата бенефіціару суми гарантії; ● отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; ● отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: ✔ закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; ✔ укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; ✔ відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; ✔ закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: ● на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; ● у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). **Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Розмір забезпечення тендерної пропозиції: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬18 800,00 грн. Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівенергозбут»; Місцезнаходження: Україна, 79016, Львівська область, місто Львів, вулиця Шевченка, будинок 1; Код ЄДРПОУ: 42092130; Категорія бенефіціара – юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; IBAN: UA133257960000026001314234709 у ТВБВ №10013/03 філії Львівського обласного управління АТ «Ощадбанк».
ID: 664e6057b68a411081eff9c7e1edd2a0  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи)(Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, (далі — Вимоги). Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 18 800,00 грн (вісімнадцять тисяч вісімсот грн, 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника:Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівенергозбут» Місцезнаходження Замовника: 79016, м. Львів, вул. Шевченка, буд. 1 Код ЄДРПОУ: 42092130 Категорія бенефіціара – юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. IBAN : UA 933257960000026004300234709 у ТВБВ №10013/03 філії Львівського обласного управління АТ «Ощадбанк» Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: ee3ed281ae054bca971c61efcd43b43a  
Очікуване значення : 3  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 5c05d4851e95473286a9739b58a6f828
Критерій стосується лоту Послуги з обслуговування Корпоративної інформаційної системи ТОВ «Львівенергозбут»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: e8c7974e1ebf4c9bb6b021a184158d2a  
Мінімальне значення : 0  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 44b828f11ac045bda69ed750bbcb70f0  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Документ
Платіжна інструкція або інший документ, виданий банком, який підтверджує перерахування коштів
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю має бути надане у формі застави, предметом якої є грошові кошти, у відповідності до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 546-548, 572, 574, 584, 589, 590 ЦК України, Закону України «Про заставу». Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування переможцем грошових коштів на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю, що буде укладений за результатами цієї закупівлі. Учасник повинен надати забезпечення виконання цього Договору не пізніше дати укладення цього Договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не меншим від строку дії договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з Учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника – ТОВ «Львівенергозбут»; код за ЄДРПОУ – 42092130; IBAN UA133257960000026001314234709 у банку № 10013/03 філії ЛОУ АТ «Ощадбанк» МФО 325796 Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю послуг з обслуговування Корпоративної інформаційної системи ТОВ «Львівенергозбут». Переможець, на підтвердження перерахування грошових коштів на рахунок Замовника, надає платіжну інструкцію або інший документ, виданий банком, яким підтверджує таке перерахування, та завантажує в електронну систему закупівель. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі умов договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти операційних днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
ID: c62c3ad79eef4034a7b8752430a1c4fa  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 042d4cac637746ee9fab34bd75c275f0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 28.11.2025 14:09
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 9d9eed5176934d4bb4d8fe48a811f715  
Очікуване значення : 120