-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги охорони об’єкта замовника (послуги з фізичної охорони; спостереження за допомогою пункту централізованого спостереження за станом сигналізації та технічне обслуговування сигналізації)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 04.12.25 08:00)
846 984.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
02
год
26
хв
06
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: cbd9b550434647f2a38624f20a1bd30a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: cfb8f11f4f9746f2928ef82465365420
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 28bbdfc818ac461eba7bbbfa232ae94f
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b128c46774ac4cd0882da9050d3a1c22
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f4a9550af02c4479a5ff3316a885bbbb
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4139b1050c1a44f2a923731df8c2c8d8
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 67e2fe54ba6140cf914ed160b0fbed02
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 4bc615a901404747b7d103322a6f0b21
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 33e3738b7f8846098de726d73e5357f4
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: dc3a2079cbc54199853ca14e6f6c909a
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 4fbe285dd2594a5da7f305ba92c6b5ac
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: cc96d3c2fb984d038d2e22d24761a7de
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 9cae434d99a94126a2d3c3922fe9b548
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 47c36d0c9141423f89834ff2471489d2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: f25accb9cf234891b1dcd89ae2a4d1a4
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 61b3bad3aa874b89bf8370a962e6cdeb
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: e770bd8a858642288e15a9de0b340372
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: f6dc16d302ff4847827b1ac8cc3743c5
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 04cd420cb4814ee4bca73966fbe1466e
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: dbac30315dc343b88feeda2f111ae185
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 35f520c6d0844a4dad3d77b79a8e1d82
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 9541dc7311304d33b02178f1a4f7094a
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 809b41977d974858b3a527a627a38102
Критерій стосується лоту Послуги охорони об’єкта замовника (послуги з фізичної охорони; спостереження за допомогою пункту централізованого спостереження за станом сигналізації та технічне обслуговування сигналізації)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації(1.2.1. Довідка що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількість персоналу охорони, необхідного для надання послуг за закупівлею. В довідці зазначити інформацію про П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (зі змінами).
В довідці зазначити інформацію про всіх задіяних працівників, а саме стосовно персоналу охорони:
- для послуг фізичної охорони - не менше 3 осіб;
- для послуг пультової охорони - не менше 16 охоронників та не менше 4 осіб працівників, що залучені до роботи на пункті централізованого спостереження.
1.2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником/співвиконавцем (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.1.2.1 цього розділу.
1.2.3. Документ про освіту державного зразка, що підтверджує проходження відповідного навчання або професійної підготовки і наявність кваліфікації (охоронника, охоронця), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.1.2.1 цього розділу (вимога стосується переліку персоналу охорони за професією «Охоронник»).
Документи про освіту повинні відповідати вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» та узгоджуватися з вимогами Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.1998 № 201/469. Документи про освіту мають бути оформлені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка».
У разі, якщо учасник надає документи, що не відповідають вищевказаним вимогам, ним надається роз’яснення державних органів та/або лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства з поясненням причини такої невідповідності та/або підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам.
1.2.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога відноситься до переліку, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.1.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою.
1.2.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога відноситься до переліку, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.1.2.1 цього розділу.
1.2.6. Документ, що підтверджує відсутність в особи персоналу охорони обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку (не більше річної давнини до дати розкриття тендерних пропозицій) – вимога відноситься до переліку, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.1.2.1 цього розділу.
1.2.7. Лист в довільній формі, який підтверджує наявність технічного персоналу, задіяного для технічного обслуговування системи сигналізації, що встановлена на об’єкті замовника, із зазначенням прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для надання послуг технічного обслуговування системи сигналізації, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікат/посвідчення/свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзку) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa чи про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме:
- eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння/ eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв – нe нижчe 3-гo poзpяду;
- нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння/нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики – нe нижчe 4-гo poзpяду.
1.2.8. Для підтвердження наявності працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, або трудові угоди співпраці Учасника та/або співвиконавця (в разі залучення) з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою.
1.2.9. Щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник повинен надати:
- Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром;
- Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009, виданих навчальним центром;
- копію протоколу (або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів»;
- наявність проходження психофізіологічного обстеження працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), які будуть проводитися на об’єктах (надати копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору);
- копії чинних особових медичних книжок форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о та копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о.
У складі тендерної пропозиції допускається надання документів, що підтверджують проходження навчання працівників технічного персоналу, які працюють на підприємстві учасника за сумісництвом, та такі документи отримані ними за основним місцем їх роботи.
)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 охор Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури.docx 5ebf7eb5c21e4384b537ee4b37575123
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: ad0523c55c444933a4cd498b790e0b68
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 89bcbda3924a497f9a5bcfb68e613547
Критерій стосується лоту Послуги охорони об’єкта замовника (послуги з фізичної охорони; спостереження за допомогою пункту централізованого спостереження за станом сигналізації та технічне обслуговування сигналізації)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1.1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність: офісного приміщення; пульту централізованого спостереження; спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку (мобільна переносна «тривожна кнопка» у вигляді брелка, який можна постійно носити з собою); форменого одягу; транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об'єктах охорони.
На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає:
1.1.2. Документи, що підтверджують наявність в Учасника/співвиконавця транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше двох автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони, а саме - свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів.
Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право, та бути у формі, відповідно до Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137. У разі, якщо учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення чинного законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам.
Транспорт реагування має бути обладнаний відповідно до вимог ЗУ «Про охоронну діяльність», в підтвердження чого надати Дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Документи надаються на кожен транспортний засіб.
1.1.3. Гарантійний лист Учасника та співвиконавця (в разі залучення) на фірмовому бланку (у разі наявності), оформлений належним чином, яким Учасник, гарантує Замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше двох, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої.
1.1.4. Інформацію про формений одяг відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період).
1.1.5. Акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження.
1.1.6. Документи на право власності на нежитлове (офісне) приміщення або договір оренди/суборенди нежитлового (офісного) приміщення, а також документи на право власності на нежитлове приміщення або договір оренди/суборенди нежитлового приміщення, де розміщується пункт централізованого спостереження.
1.1.7. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника та співвиконавця (у разі залучення) про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.
1.1.8. У відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі.
)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 охор Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури.docx 5ebf7eb5c21e4384b537ee4b37575123
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: f534317185664f4e9b0820fed8da894a
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: e1617396a9504c39abeec54f966ea935
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 7d9e55da02f540d0a947c75420db8ef1
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 891de60a225d4a888f5c131a09aca644
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: b9ec79aa2df1496b9381cfad7b3234b6
Критерій стосується лоту Послуги охорони об’єкта замовника (послуги з фізичної охорони; спостереження за допомогою пункту централізованого спостереження за станом сигналізації та технічне обслуговування сигналізації)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору(1.3.1. Довідка, яка підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, в яких міститься інформація щодо Замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного Замовника, юридична адреса Замовника за формою, наведеною у п.1.3.1. Додатку 1 до Тендерної документації.
(Аналогічним договором вважається договір, який укладено на предмет закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги»).
1.3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.1.3.1. цього розділу, надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору.
Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. В разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.
Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно з яким Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору.
У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були надані послуги згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 охор Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури.docx 5ebf7eb5c21e4384b537ee4b37575123
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: b689606d232541669f278b2cf660bcae
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2e2d358afda7484fb53cbf096371dbaa
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 0609e4b60e824a9da2a5d0a0c1daa8fd
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 593333eef1b74616ab39cce9f9075be2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 0f11515349b944649fc119bc47f49fbd
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 57227b5afa65487492c27fdf2aa68efc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Мова тендерної пропозиції
ID: 9c8f2e3eaa6c43c593f5cad01c5a6c1d
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: b22f5f89678c4165857668bb9f93ed0b
Критерій стосується лоту Послуги охорони об’єкта замовника (послуги з фізичної охорони; спостереження за допомогою пункту централізованого спостереження за станом сигналізації та технічне обслуговування сигналізації)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 49bf1fd964f14c3f931c2445cc5bb713
Очікуване значення :
30
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю — банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Отримувач: Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради Харківської міської ради;
ЄДРПОУ: 37459114,
Адреса: 61052;Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34;
Рахунок: UA278201720355129004000077836 в Державній казначейській службі України, м. Київ.
Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 30 днів.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 (п’ять) % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі:
- порушення переможцем, надання послуг передбачених договором про закупівлю;
- порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг;
- невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Документ
Банківська гарантія(Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю — банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) % від вартості договору.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Отримувач: Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради Харківської міської ради;
ЄДРПОУ: 37459114,
Адреса: 61052;Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34;
Рахунок: UA278201720355129004000077836 в Державній казначейській службі України, м. Київ.
Відповідно до частини 3 статті 27 Закону розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 30 днів.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 (п’ять) % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі:
- порушення переможцем, надання послуг передбачених договором про закупівлю;
- порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг;
- невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: d3c4e607e727468daf5fc4a4a813125a
Очікуване значення :
5
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 6b81193abd1048cd8af4f41d7b6e4d74
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 18:30
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 2b4825916bff4d06993ab53c59505ea1
Мінімальне значення :
90