• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Мікрохвильові пічі

ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на додаток 2 до проекту договору про закупівлю, які викладені в файлі "Проєкт договору". Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025р. Місце поставки ТОВАРУ : м. Київ (Київської обл.) або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Зі сторони ПОКУПЦЯ рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту ПОКУПЦЯ щонайменше двома уповноваженими особами ПОКУПЦЯ. Сторони домовились, що рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляються ним ПОСТАЧАЛЬНИКУ до 12.12.2025 в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА копії відповідної рознарядки. Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання Сторонами Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної. Акт прийому-передачі товару зі сторони ПОКУПЦЯ підписується уповноваженими особами з числа тих, які визначені у п. 4.3 цього Договору. Видаткова накладна зі сторони ПОКУПЦЯ підписується особами, відповідальними за приймання ТОВАРУ. Інші первинні документи підписуються особами, відповідальними за приймання ТОВАРУ. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару та/або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ; зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 дні назад

64 416.45 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 1a6ee8c006b04011b8d7dba7cc4b4e04
Критерій стосується номенклатури Мікрохвильова піч, 800-1200 Вт, 20 л, механічне керування
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.11.2025 17:38
Гарантія
ID: da697f914bdd41deac5f70b034c0667a  
Мінімальне значення : 12  
Максимальне значення : 120  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.11.2025 17:38
Тип керування
ID: b2127523d0924ff1a995d671515233e7  
Очікуване значення : механічне  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.11.2025 17:38
Об'єм
ID: b9347f8b17c64064a9cab13c32837eb2  
Мінімальне значення : 20  
Максимальне значення : 20  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.11.2025 17:38
Потужність
ID: e9c67018d62143ddbd4adcb8a739da73  
Мінімальне значення : 800  
Максимальне значення : 1200  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження