• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт у житловому будинку, в частині встановлення пандусу для маломобільних груп населення за адресою: м. Дніпро, вул. Олександра Данченка, буд. 46 – заходи із створення безбар’єрного простору

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 28.11.25 00:00)

170 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
21
год
24
хв
17
сек
Гарантія - 1 700.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 408.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 509422cd2dcb4f5d9da169fe638087b0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e2139b4201a54ac7a6d489035be07da9  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 4e5160b390474740a75c2416f61179d8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c1aeb2d815b0486482dfc4cae2233424
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7f940370de5644e6a3c9e1d06d51ead9  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e781d5ac473c4956900495e03171a36e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: aa4596ddf9e046b8984d33bf4b275dbf
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 57e2fac581b1425381d4de867e57d9db  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 55d1d79cb4174594a190e939a0fd8d05
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: d9eb5675fbae46349df0cd30bb431792  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 0df78a7384384a8ba2981b757f8f1c82
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 16c22c2a493f41a5b4a957a2bd73804e  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: a3705a5a616c49cca12607a2f28d0f0d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: f8857305ba414009a80667ac7555dce2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: bea2eb53c49749f08acffefb83a64c44  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: c88cc0fc2a8c426ebab11b8e6d2463af
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: bcd3c68c3b2a4368a3321c27b66f2533  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 6a3604749e1f41ff8e2359dea2e76b58  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 1b1d7f855a574d7982e42e2e6a711c45  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 25ce5ab76b894aacbcfeea2f9fb7363e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: d485234c86a846d1870975fd2678795b  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 13edfa66530c45318a9714781556aa98  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 82c337c1ab6944f990cf30a89fc1b5f7
Критерій стосується лоту Поточний ремонт у житловому будинку, в частині встановлення пандусу для маломобільних груп населення за адресою: м. Дніпро, вул. Олександра Данченка, буд. 46 – заходи із створення безбар’єрного простору
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону(На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону)
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону
ID: 11f2cab402d44c36907f97ae95c0c0a9  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 59b9ff4f9d6a4b298ef73f5f3486122a
Критерій стосується лоту Поточний ремонт у житловому будинку, в частині встановлення пандусу для маломобільних груп населення за адресою: м. Дніпро, вул. Олександра Данченка, буд. 46 – заходи із створення безбар’єрного простору
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та можливе отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій(Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та можливе отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: b6b69ca324e74907b54f7bdd501d7154  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: cd15c1de8fb04aa09992eacff802ce5f
Критерій стосується лоту Поточний ремонт у житловому будинку, в частині встановлення пандусу для маломобільних груп населення за адресою: м. Дніпро, вул. Олександра Данченка, буд. 46 – заходи із створення безбар’єрного простору
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше п’яти працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників(Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше п’яти працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 9f7e202537fb44c4a2226d0b9ec88e48  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 3477625ad7284e13867c15506de5ee0e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Поточний ремонт у житловому будинку, в частині встановлення пандусу для маломобільних груп населення за адресою: м. Дніпро, вул. Олександра Данченка, буд. 46 – заходи із створення безбар’єрного простору
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 846fb79786004a72b029ad6965cfcf57  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 3556f8d104014f57b46ba91798f5f08c  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: c5235c65605945d4afdebe9a104c9a4e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: a20eb16eba8b476d8e76492fedec3f1c  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 4af37873dc5d4b4d9cb56da276efcf50
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 20509bb72d9a450e999e72b0a8910d86  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 4e64774ed9ba425bb1c50b3657037eb4
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Мова тендерної пропозиції
ID: c761cc80f3ec4db89a8eae551178cd94  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 2825b5e42bd543cab6438a5e78f417ac
Критерій стосується лоту Поточний ремонт у житловому будинку, в частині встановлення пандусу для маломобільних груп населення за адресою: м. Дніпро, вул. Олександра Данченка, буд. 46 – заходи із створення безбар’єрного простору
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 700,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції вимоги до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» із змінами, внесеними Наказом Міністерства економіки №184-21 від 02.07.2021 (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 65f72f93dcaa4d90a1f42f3485cbb3d6  
Очікуване значення : 1  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 62e4b8971397481ea1094c39837befbc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.11.2025 11:07
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 14bbfa60e5744523acd815ef6d3bdac2  
Очікуване значення : 90