-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 18 днів (до 10.12.25 00:00)
130 268 079.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
18
дн
13
год
10
хв
27
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 291a687650ee4bb384be71813979befd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: f40fdc0eeca74939aff3eb558cb4b2c0
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 9b8fb36f20aa4b4980a6e0d693e42f42
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: fe771421bb524ef88624a2f111a7c98f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 13db775586db45fbad395c5c4aa2a06b
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4ba60ecf453c47c2ac49c52285f07b6f
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ad08a36cfbdf4a02bd379dbddbe66957
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 2e2f3f0249a64e69b1a7573906776992
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 31a6ebd6860f439abfb77fabc991367c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: d383e47127164fb7bea2557fa525f83f
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 596a2b3665004689b62781c4220d3854
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 00091745a01f48dda286d58136a985b5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 384e2f23be864ea78b18f4a75958ee4e
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: f30b3fdf42d14d16a6641caa5500bd01
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 05a13af5cf044ab3a2e4c1c516ffd19d
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: ade6437aa1334232a4efd7239cd69d32
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 9ce2d4a5ffc342d792cc9b6ad41e7522
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: a4a7563c1e934090be47d5a14c01360c
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: c374d2dca78f49109eb3fb3ce5125165
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 5af623b4fa9146729feac48db9abcc66
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 09f12ee79a4c48f1b2516aa5ff813bcb
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: c37982eb5fd742bdb22cb5408212b550
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: bcd1dcfc45854e37b80547d80916658d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: af0f09273dd2460b8d2be28ff234bd7f
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 837567b9743b4ceb9706a897511f5c97
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 28eeac95ce4b461d92bf283c9329a480
Критерій стосується лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
1. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 1.1. Резиденти України: 1.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.2. Юридичні особи: 1.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.2.2. Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.3. Ті учасники, що працюють менше одного року – копію балансу та звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або податкову декларацію (для учасників фізичних осіб-підприємців) за весь період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 1.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції.(1. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 1.1. Резиденти України: 1.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.2. Юридичні особи: 1.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.2.2. Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДПС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДПС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 1.1.3. Ті учасники, що працюють менше одного року – копію балансу та звіту про фінансові результати (для юридичних осіб) або податкову декларацію (для учасників фізичних осіб-підприємців) за весь період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 1.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції.)
в Учасника наявна фінансова спроможність
ID: 7e699609335f456f9eeecd8acc88937e
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 45b53e555ac240b9840d215c3b989c06
Критерій стосується лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів - не менше двох договорів укладених не раніше 2019 року. Аналогічним договором є договір повністю виконаний договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – реконструкція системи електропостачання та/або теплопостачання об’єктів з встановленням газопоршневих когенераційних установок. Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва за наданими аналогічними договорами повинні бути СС3. 2. На підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі договорів, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - копії аналогічних договорів, зазначених у довідці з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів. - копію(-ї) акту(-ів) виконаних робіт (форма №КБ-2) на підтвердження досвіду виконання за наданими аналогічними договорами, зазначених Учасником в довідці. - довідку (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) за аналогічними договорами, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. - документи, які підтверджують клас наслідків об’єктів аналогічних договорів (сертифікат відповідності, або позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво, або дозвіл на початок будівельних робіт, або сертифікат про прийняттяоб’єкта в експлуатацію) - позитивний лист-відгук від контрагентів за наданими аналогічними договорами, який підтверджує факт виконання договорів, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору.(1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів - не менше двох договорів укладених не раніше 2019 року. Аналогічним договором є договір повністю виконаний договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – реконструкція системи електропостачання та/або теплопостачання об’єктів з встановленням газопоршневих когенераційних установок. Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва за наданими аналогічними договорами повинні бути СС3. 2. На підтвердження досвіду виконання за предметом закупівлі договорів, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: - копії аналогічних договорів, зазначених у довідці з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів. - копію(-ї) акту(-ів) виконаних робіт (форма №КБ-2) на підтвердження досвіду виконання за наданими аналогічними договорами, зазначених Учасником в довідці. - довідку (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) за аналогічними договорами, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. - документи, які підтверджують клас наслідків об’єктів аналогічних договорів (сертифікат відповідності, або позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво, або дозвіл на початок будівельних робіт, або сертифікат про прийняттяоб’єкта в експлуатацію) - позитивний лист-відгук від контрагентів за наданими аналогічними договорами, який підтверджує факт виконання договорів, зазначених у Довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Такий відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: вихідного номеру та дати відгуку, номеру та дати договору, предмету договору.)
в Учасника наявний досвід виконання аналогічних договорів
ID: 8abf735ebb5c4e3dba20ce91371f938f
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 268ed24967aa46a89fd2c73c3f3ec01c
Критерій стосується лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
1. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації. 2. Необхідною умовою є наявність наступних працівників: - робітників будівельників не менше 10 працівників; - робітників монтажників не менше 10 працівників; - машиністів екскаватора не менше 4 працівників ; - інженерів з налагодження й випробувань не менше 5 працівників; 3. Для документального підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: скановані копії трудових книжок штатних працівників (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяг з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру або надання послуг, тощо. 4. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, шляхом подання у складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчення з охорони праці та пожежної безпеки, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 5. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції посвідчення кваліфікаційної групи з електробезпеки не нижче третьої для робітників монтажників.(1. Довідка в довільній формі з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації. 2. Необхідною умовою є наявність наступних працівників: - робітників будівельників не менше 10 працівників; - робітників монтажників не менше 10 працівників; - машиністів екскаватора не менше 4 працівників ; - інженерів з налагодження й випробувань не менше 5 працівників; 3. Для документального підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: скановані копії трудових книжок штатних працівників (перша сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяг з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру або надання послуг, тощо. 4. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, шляхом подання у складі пропозиції протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчення з охорони праці та пожежної безпеки, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 5. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції посвідчення кваліфікаційної групи з електробезпеки не нижче третьої для робітників монтажників.)
в Учасника наявні працівники відповідної кваліфікації
ID: 78ba77b4a27c44ceb334a551875338a5
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 109ebb91c29e43b5acbef69e297f9349
Критерій стосується лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
1. Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати: 2.1. У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною - надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі тощо (для іншого обладнання та механізмів) або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування. Обов’язковий перелік матеріально-технічної бази та обладнання: - бульдозер; - екскаватор - 2 шт; - кран на автомобільному ходу; - електростанції пересувні - 2 шт; - агрегати для стикового зварювальння поліетиленових труб - 2 шт; 2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору (-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками), свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. Договори повинні бути чинні на весь термін виконання робіт або ж повинен бути наданий протокол намірів про продовження терміну дії договору.(1. Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати: 2.1. У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною - надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі тощо (для іншого обладнання та механізмів) або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування. Обов’язковий перелік матеріально-технічної бази та обладнання: - бульдозер; - екскаватор - 2 шт; - кран на автомобільному ходу; - електростанції пересувні - 2 шт; - агрегати для стикового зварювальння поліетиленових труб - 2 шт; 2.2. У разі, якщо матеріально-технічна база використовується на підставі договору (-ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками), свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. Договори повинні бути чинні на весь термін виконання робіт або ж повинен бути наданий протокол намірів про продовження терміну дії договору.)
в Учасника наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
ID: c24700a97e86401d81c6729142d21dc0
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 27e1aa376b514eacbb9514713d4203e3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник залучатиме субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт з вогнезахисту та встановлення пожежної сигналізації – він надає довідку довільної форми та інформацію про такого субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог, зазначених нижче, незалежно від обсягів робіт такого субпідрядника/співвиконавця. Така довідка повинна містити у собі наступну інформацію: - найменування субпідрядника/співвиконавця; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ; - ПІП та посада керівника; - номер тел., e-mail; - платіжні реквізити; - види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю та їх орієнтовану вартість у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. У разі, якщо зазначені у довідці види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, підлягають ліцензуванню або вимагають дозволу на їх виконання, то Учасникам додатково необхідно надати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності субпідрядника/співвиконавця (у разі якщо передбачено законодавством). Якщо субпідрядник/співвиконавець залучатиметься для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації, то відповідна ліцензія такого субпідрядника/співвиконавця повинна міститись у реєстрі ліцензій на офіційному веб-сайті ДСНС: dsns.gov.ua. У випадку, якщо на день кінцевого терміну подання тендерних пропозицій доступ до такого реєстру буде обмежений/відсутній – Учаснику необхідно надати копію Наказу про видачу такої ліцензії. У разі, якщо даний вид робіт, на який залучатиметься субпідрядник/співвиконавець, не підлягає ліцензуванню, такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання дозволів/ліцензій субпідрядника/співвиконавця. Якщо вартість робіт, які виконуватиме кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, є меншою 20% вартості договору про закупівлю (окрім випадку залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації), інформація (довідка довільної форми та інші документи) про такого суб’єкта у тендерній пропозиції Учасником не зазначається та не перевіряється Замовником.(Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник залучатиме субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт з вогнезахисту та встановлення пожежної сигналізації – він надає довідку довільної форми та інформацію про такого субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог, зазначених нижче, незалежно від обсягів робіт такого субпідрядника/співвиконавця. Така довідка повинна містити у собі наступну інформацію: - найменування субпідрядника/співвиконавця; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ; - ПІП та посада керівника; - номер тел., e-mail; - платіжні реквізити; - види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю та їх орієнтовану вартість у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. У разі, якщо зазначені у довідці види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, підлягають ліцензуванню або вимагають дозволу на їх виконання, то Учасникам додатково необхідно надати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності субпідрядника/співвиконавця (у разі якщо передбачено законодавством). Якщо субпідрядник/співвиконавець залучатиметься для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації, то відповідна ліцензія такого субпідрядника/співвиконавця повинна міститись у реєстрі ліцензій на офіційному веб-сайті ДСНС: dsns.gov.ua. У випадку, якщо на день кінцевого терміну подання тендерних пропозицій доступ до такого реєстру буде обмежений/відсутній – Учаснику необхідно надати копію Наказу про видачу такої ліцензії. У разі, якщо даний вид робіт, на який залучатиметься субпідрядник/співвиконавець, не підлягає ліцензуванню, такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання дозволів/ліцензій субпідрядника/співвиконавця. Якщо вартість робіт, які виконуватиме кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, є меншою 20% вартості договору про закупівлю (окрім випадку залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації), інформація (довідка довільної форми та інші документи) про такого суб’єкта у тендерній пропозиції Учасником не зазначається та не перевіряється Замовником.)
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 2f86d3b5bfa945758e3ea7f1132fee58
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник залучатиме субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт з вогнезахисту та встановлення пожежної сигналізації – він надає довідку довільної форми та інформацію про такого субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог, зазначених нижче, незалежно від обсягів робіт такого субпідрядника/співвиконавця. Така довідка повинна містити у собі наступну інформацію: - найменування субпідрядника/співвиконавця; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ; - ПІП та посада керівника; - номер тел., e-mail; - платіжні реквізити; - види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю та їх орієнтовану вартість у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. У разі, якщо зазначені у довідці види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, підлягають ліцензуванню або вимагають дозволу на їх виконання, то Учасникам додатково необхідно надати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності субпідрядника/співвиконавця (у разі якщо передбачено законодавством). Якщо субпідрядник/співвиконавець залучатиметься для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації, то відповідна ліцензія такого субпідрядника/співвиконавця повинна міститись у реєстрі ліцензій на офіційному веб-сайті ДСНС: dsns.gov.ua. У випадку, якщо на день кінцевого терміну подання тендерних пропозицій доступ до такого реєстру буде обмежений/відсутній – Учаснику необхідно надати копію Наказу про видачу такої ліцензії. У разі, якщо даний вид робіт, на який залучатиметься субпідрядник/співвиконавець, не підлягає ліцензуванню, такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання дозволів/ліцензій субпідрядника/співвиконавця. Якщо вартість робіт, які виконуватиме кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, є меншою 20% вартості договору про закупівлю (окрім випадку залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації), інформація (довідка довільної форми та інші документи) про такого суб’єкта у тендерній пропозиції Учасником не зазначається та не перевіряється Замовником.(Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник залучатиме субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт з вогнезахисту та встановлення пожежної сигналізації – він надає довідку довільної форми та інформацію про такого субпідрядника/співвиконавця відповідно до вимог, зазначених нижче, незалежно від обсягів робіт такого субпідрядника/співвиконавця. Така довідка повинна містити у собі наступну інформацію: - найменування субпідрядника/співвиконавця; - його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ; - ПІП та посада керівника; - номер тел., e-mail; - платіжні реквізити; - види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю та їх орієнтовану вартість у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції; У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників для виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. У разі, якщо зазначені у довідці види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, підлягають ліцензуванню або вимагають дозволу на їх виконання, то Учасникам додатково необхідно надати копії всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності субпідрядника/співвиконавця (у разі якщо передбачено законодавством). Якщо субпідрядник/співвиконавець залучатиметься для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації, то відповідна ліцензія такого субпідрядника/співвиконавця повинна міститись у реєстрі ліцензій на офіційному веб-сайті ДСНС: dsns.gov.ua. У випадку, якщо на день кінцевого терміну подання тендерних пропозицій доступ до такого реєстру буде обмежений/відсутній – Учаснику необхідно надати копію Наказу про видачу такої ліцензії. У разі, якщо даний вид робіт, на який залучатиметься субпідрядник/співвиконавець, не підлягає ліцензуванню, такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-пояснення в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання дозволів/ліцензій субпідрядника/співвиконавця. Якщо вартість робіт, які виконуватиме кожен окремий субпідрядник/співвиконавець, є меншою 20% вартості договору про закупівлю (окрім випадку залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання робіт зі встановлення пожежної сигналізації), інформація (довідка довільної форми та інші документи) про такого суб’єкта у тендерній пропозиції Учасником не зазначається та не перевіряється Замовником.)
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: cb5feda5b92e4115a7425df071890113
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 0ea998751aaf43f5aac276a068b04baf
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: caf0867fd67a4fbb8031b1e42609bd8d
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 7961462ac35d4cd88b50ed00d61fa7e6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: fc71ba44afa648b2ac1c9641d37db0c4
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: e166f71771a3490ba85af1a585195d95
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Мова тендерної пропозиції
ID: cfa36a84002342348d7ed0b1c919fa75
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 280ee5540c484045bdff2676602fd1ad
Критерій стосується лоту Виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція системи електропостачання та теплопостачання із встановленням резервних джерел живлення на території ОС ЛМКП Львівводоканал" по вул. Пластовій 13 у м. Львів" І-ІІ черги будівництва»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП (створюється, наприклад, у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень, 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: Банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 (дев’яноста) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківська гарантія оформлюється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в розділі VІ Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті та з урахуванням вимог до забезпечення тендерної пропозиції, наведених у розділі VІ Додатку 1 до цієї Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії, котрі повинні бути подані у вигляді сканованої/сканованих копії/копій з накладанням КЕП гаранта.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: bff47550e7d54f1c9b9561511346caf4
Очікуване значення :
0.23
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 5296bd817d9f4da4ac79348c6016f86b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 14:11
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: ace22048b680479fbe8a38f324100e5e
Очікуване значення :
90