• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційні послуги, повязані з утриманням прибудинкової території (прибирання території)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 27.11.25 00:00)

324 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
13
год
29
хв
27
сек
Гарантія - 9 720.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 7c39861754d84f00bbe03f7daf94f328
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: cb64c5150f9349088507b0fd75e429ca  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 44b5a7755c684f1986cd646da487fa05  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 39365e28419e455fbad4dd858486cab2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 944ca63f81b24fa2a1dac240cbec5da8  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 23b854ced4c74926934f802b7c355e92  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: badc18f6e59740ada15d9adca2b0ecbd
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 8f89f8c96d104ed6b78ad2efa2b5092e  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: a3583b280bbf4c0e8387660e41b26c51
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 445aeb910afa40adbae7550c33369111  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: dd86db4260d649c0a22e6375fba85de0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 31de0a1ae51c415a99187999f19ccd54  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: dbdf3f9b48c34cff8b2cf4b9ed4c7a62  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: a8692278c4bc47c6ac1a2e20e4879896
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 9d734e545ccd4ddfa57ddbdcff42afab  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: b390730e204f46eabb92813aeb7f3b39
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 549e98b801d64e03858c0de5c062dbb1  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: d7f455f1f1e84ff197e4640bb1444f0b  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: dab78fc7de754105adb85fb12830e434  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: da0d8e3b67a342618678d18dcf7a8943
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 1b867ae1528a45b2a3093dc897ff9fb1  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 140c34944ba54b13a7c9763012c14135  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 522d9e05cedc4bbcb3348bc9f695df88
Критерій стосується лоту Експлуатаційні послуги, повязані з утриманням прибудинкової території (прибирання території)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю(Надати копію фінансової звітності за 2024 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність Учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835. Для Учасників, які не подавали звітність в 2024 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів. )
Наявність фінансової спроможності
ID: c355901eabd249ed93c4aa59b9f0145b  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0290acc282e04a43b87e0b1426fde057
Критерій стосується лоту Експлуатаційні послуги, повязані з утриманням прибудинкової території (прибирання території)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(На підтвердження інформації, про досвід виконання аналогічного договору, надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору. Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були надані послуги згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. )
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 34e657b25e584ea6b6b859de9ec2a8df  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 8cf06bf6a7aa4f498013eee6c9d5a857
Критерій стосується лоту Експлуатаційні послуги, повязані з утриманням прибудинкової території (прибирання території)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід( На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, Учасник має надати: - Копію «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (з усіма додатками) за ідентифікаторами форм J0500110 (для юридичних осіб) та F0500110 (для фізичних осіб) за попередній звітній місяць 2025 року з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копію відповідної квитанції (квитанція № 2), що надана органом податкової служби України, якщо звітність будо подано у електронному вигляді. У додатку 4 ДФ до цього розрахунку сума значень рядків 04 «Працювало за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101)» та 05 «Працювало за цивільно-правовими договорами (ознака 102)» не може бути меншою за 2. - Інформаційна довідка, за підписом Уповноваженої особи Учасника, щодо наявності представника Учасника у місці надання послуг з зазначенням ПІБ та засобів зв’язку (номер телефону). )
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 0fd7451859a94a4d873c4ca33eda298c  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9bfc68b5ca984b2a8cba947b74294de3
Критерій стосується лоту Експлуатаційні послуги, повязані з утриманням прибудинкової території (прибирання території)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій(Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником мають бути надані у складі пропозиції документи, що підтверджують право власності учасника на техніку, яку він планує залучити при наданні послуги. У разі оренди, надати документи (копії), що підтверджують право оренди техніки на весь можливий строк надання послуг з наданням документів (копій), що підтверджують право власності Орендодавця на передану в оренду техніку. Для учасників з інших регіонів та/або оренди техніки в орендодавця з іншого регіону, надати копію договору паркування (згідно діючого законодавства України) такого засобу в м. Харкові та Харківському районі на весь можливий строк надання послуг)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 2830b1e455e54eec9c7049104a518640  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 52419979cddd4818aae2029178a1edb7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 3acf4bb7b9204f7db4c4545e169970a6  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 4fc60bc3608a4cb08634b28ef19bda60  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 0bec4aefee504831bc626b44c2021096
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: d8454e23ed8b4af1a1483bb552cd9bb9  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9a2cf8fd7a964c5b9f92f1f5bf511ad3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 39fd8b9fc4fa41d1b5a5ac5446833941  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 3d0a29d43866476d809c583a8743b4d7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Мова тендерної пропозиції
ID: c76520396d4b487f908002a4ae363ec9  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 9a46a3de874a4ac4bb7d4ae9c0f64e28
Критерій стосується лоту Експлуатаційні послуги, повязані з утриманням прибудинкової території (прибирання території)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: e3e0c197eadf4092a6210609596aa5d9  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Допускається подання разом з банківською гарантією документів у вигляді засвідчених відповідно до ДСТУ 4163:2020 копій. Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Надання Учасником копій вищезазначених документів, які засвідчені неналежним чином, є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендреної 9720,00 документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: грн. Строк дії: не менше ніж 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – Управління соціального захисту населення адміністрації Індустріального району Харківської міської ради **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником-принципалом,* який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); * УВАГА!!! В банківській гарантії повинно бути зазаначено саме «…з учасником-принципалом…». 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва із вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом.
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: d103d04433f043fca549c9042c719ceb  
Очікуване значення : 3  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 96a27170dda44295b9bccb6344a04b9e
Критерій стосується лоту Експлуатаційні послуги, повязані з утриманням прибудинкової території (прибирання території)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: e41fa6a015564509abc3ba25d1c50632  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник-переможець до підписання договору завантажує в електронну систему закупівель гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з укладанням договору, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Учасник разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Розмір забезпечення виконання договору: 5 % (п’ять) відсотків від ціни договору про закупівлю. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України та іншим положенням чинного законодавства України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника-ініціатора суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - повне найменування замовника-ініціатора (бенефіціара), його місцезнаходження, код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю завершується достроково у випадках: 1) повного виконання переможцем процедури закупівлі (Постачальником) договору про закупівлю, проведеного належним чином; 2) за рішенням суду про повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі та/або договору про закупівлю недійсними; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається переможцю процедури закупівлі (Постачальнику), а сума банківської гарантії підлягає перерахуванню Гарантом на користь Бенефіціара за письмовою вимогою Бенефіціара у випадках: - відмови або часткової відмови Постачальника (переможця процедури закупівлі) від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення Постачальником (учасником-переможцем процедури закупівлі) умов договору про закупівлю щодо строків поставки товару, якості поставки товару. Забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо воно не повертається Учаснику (Постачальнику), підлягає перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти, сума банківської гарантії перераховується на рахунок Замовника –ініціатора (Покупця).
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: c4c9134df7ca4b61be21dc9ec9df306e  
Очікуване значення : 5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 0124661d901d46c0b62a20b824effeee
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 12:19
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 4c6da20feb17475b802a4418b8634548  
Очікуване значення : 120