• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини 1-ого поверху (приміщення №55, 62, 63, 66, 72-79, 81-84) нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А

2025-2026 рік

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 13 днів (до 03.12.25 00:00)

13 608 435.60 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
13
дн
21
год
22
хв
54
сек
Гарантія - 68 042.18 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: e2dbb2830b3f4ef7a0fb5b7158186d63
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 98a758f8d9aa462c8fbf49b6101c129d  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: b28fd05b0a404ba5be04487e0fe87b50  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 165a06e3f53140a3973750cb03ec735c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 1e7cb4f619154e23bbb88fb60aa8619a  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 84c5a7b4332845d39b1dbca6d2c91360  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 58f71351bcb64ee3895751d5d55d247f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: d7a7a22d281d438cabe3af5cb65705e9  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 5ea933b1900d48ebb03bb2e4de88e3aa
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 44fa0a4f8ca347bc97a500f70afb14db  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 9413c61cf29940f296b0be297b4033ac  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 4b02fe5d1841414ab006d8f039538b83
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 067e5f1ca26f4e0ca9a75dbc724c48df  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 2a47b3b71cdc445b87b4a6fc87a1f77c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 29640db3c98049d8a9f8ffb707bd6406  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 735b95f924794880a5c5458e7ffc0fae  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: a2b562d24e0543958617549d7882797d  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: a188bc07a6c0452dac834129271d315f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 961b1e453694481c963338512b8c6260  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: a381f29870a34a04b845162e8e25a985  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 7cdfbffb36ed43f89a679408693f0c48
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 072c766bcdd8406a9b90119b9f800e13  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: a80e60312f5540a08c0e9a09cd330558
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт частини 1-ого поверху (приміщення №55, 62, 63, 66, 72-79, 81-84) нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
документ(Для юридичних осіб*: - копія балансу за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики або державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника. - копія звіту про фінансові результати за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики або державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника. - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування): Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців*: - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування); - податкова декларація про майновий стан і доходи фізичної особи за 2024 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) державною фіскальною службою за місцем знаходження Учасника (для осіб, які не знаходяться на спрощеній системі оподаткування). * документи повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) є не меншим, ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.)
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
ID: bd1b946081744368b6eec61352fc8aa2  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 74347b112c47459ba6c8e6a17f7c36f3
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт частини 1-ого поверху (приміщення №55, 62, 63, 66, 72-79, 81-84) нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*(3.1 Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* за нижченаведеною формою: Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.2. Договір (-и), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного договору. До аналогічного договору Учасник додає акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України та підтвердження розрахунків за аналогічними договорами в повному обсязі. 3.3. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. * аналогічним договором у розумінні цієї документації є договір виконання робіт з капітального ремонту або будівництва або реконструкції або реставрації.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів
ID: 426df287a4dd4a4c8e0a78b784d1d7a0  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 87bd8690eb1149919ad4ee22495184cd
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт частини 1-ого поверху (приміщення №55, 62, 63, 66, 72-79, 81-84) нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* за формою:(Обов’язкова наявність працівників з наступними функціями: - відповідального з охорони праці; - інженер-проектувальник; - електромонтер(и) який(і) мають не меньше ІІІ групу з електробезпеки в електроустановках напругою до 1000 В (протокол або витяг з протоколу, та посвідчення), що підтверджують проходження навчання з охорони праці електрика, що зазначений у довідці, щодо допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В.) - слюсар-сантехнік; - плиточник; - маляр; - штукатур. * В таблиці обов’язково вказується наявність працівників з вищевказаними функціями; працівників, які будуть виконувати інші функції, зазначати не обов’язково. 2.2. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати документи, що підтверджують відносини з працівниками, зазначеними у довідці (сканкопію оригіналу наказів про призначення та/або трудові книжки працівників та/або трудові договори та/або цивільно-правові угоди тощо). 2.3. Сканкопію оригіналу кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі, якщо сертифікат виданий раніше п’ятирічної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, надати документи, які підтверджують проходження підвищення кваліфікації). 2.4. Сканкопію оригінала/належним чином завіреної копії посвідчення та протокол (витяг з протоколу) засідання комісії про навчання та перевірку знань законодавчих актів з - загального курсу охорони праці, відповідальної за охорону праці особи учасника (документ повинен бути датований не раніше трирічної давнини відносно дати подання пропозиції). - виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.15-07.)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 049245e9a5f846c98b859cf7837d6de2  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 357a5f0f020a44da8846d02311287a53
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт частини 1-ого поверху (приміщення №55, 62, 63, 66, 72-79, 81-84) нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(У довідці за формою наведенною у тендерній документацій Додаток 2 зазначається все обладнання, будівельні машини, механізми, які вказані у відомості ресурсів, відповідно до Додатку 2 тендерної документації (яку готує та подає учасник у складі тендерної пропозиції). 1.2. Документ (документи), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення обладнаня, машин, механізмім, що вказані у довідці щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: договір (договори) купівлі – продажу, та/або акт (акти) введення в експлуатацію, та/або відомості регістрів бухгалтерського обліку та/або накладна (накладні) на придбання товару, та/або договір (договори) оренди, та/або договір про співпрацю, та/або договір користування чи надання послуг (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції) та/або інші документи, які підтверджують право власності або користування чи залучення. У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель. 1.3. Довідка про наявність у учасника приміщення (офісного та/або складського та/або виробничого) та документ (документи), що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витяг про реєстрацію права власності/свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, що підтверджує право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями), який повинен бути чинним на дату розкриття пропозиції. 1.4. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи підвищеної небезпеки,а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки,затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011№ 1107 (зі змінами) та Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Групи Б, додаток 2 до Порядку, (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77), яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці, видану на учасника процедури закупівлі.)
Наявність в учасника процедури закупівель обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9ad4c146a5514469ac0bb297ef657432  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: fec45b41a6b444cfa4576d4e4bc268cc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт частини 1-ого поверху (приміщення №55, 62, 63, 66, 72-79, 81-84) нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 62dcf5b974de4704804b68aa9b3bdf84  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 6559a49754c344a884b395a9aa681eba  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 582d9456c666497883e4d723be299ed5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fb0b8a85c7fb4ed8a301084208b92455  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 0a2c5539750d4743963e226ab109395f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 93c9cd00cf004afdb1fa0477c2638b44  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: c1c50d1d08f64ff49cb4654aff9a0f89
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Мова тендерної пропозиції
ID: a5662577ef724e969a96506225576099  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 7043340306ce4d3d8ab6234fc377f130
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт частини 1-ого поверху (приміщення №55, 62, 63, 66, 72-79, 81-84) нежитлової будівлі КНП «Міська поліклініка №11» ХМР за адресою м. Харків, проспект Тракторобудівників, 105А
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою та вимогами передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 0d12d281a58a4ab38095e015716adffe  
Очікуване значення : 0.5  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 4e62a6f78d164a38972567a7d6faad2a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 18.11.2025 14:00
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 06fa1804e1554bceb808eb1564e184ae  
Очікуване значення : 90