• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021: 2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (рецепції, меблева панель № 1, панель-модуль для меблів, шафа металева для роздягання, стіл на металевому каркасі, шафа для інвентарю, стіл на металевому каркасі №2, меблева панель із ЛДСП, меблева панель № 2)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 25.11.25 00:03)

335 159.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
17
год
38
хв
12
сек
Гарантія - 6 703.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 328ee2577ca14c7e8ffcd2ec78e91c1d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 7027138469a14fbda53f147bcae8d9b1  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 37e9cda8cd7b4031a03d6188fd7425f5  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e8d36187cfe241f4895d8667ae0f3fb8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a205965804024d45a3c1370c2971e09a  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e3d5fda2f7734700839037274769a341  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 75f7d52430104c1f928e2da96e77fa93
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 0b0bfd0523b9414b8e654f38a2e2d7e5  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 03e2c3bfc19e4b89977d65ce2ec23ba9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 5a51a7045e694367a5a916efc8e8bbd2  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: f0a5101087134beca93acae06b396f16
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ac1fe0ed4bc24f7ca3d5c1295367ae76  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 118d5aadd76b4aa389a2beb22d7c6abb  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: a294567cf1f64deeb16db0fe775e49e7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 2ee2c09c00874088a3fabbae31944a90  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: e90c2e83d7ea4669a3fdbc996f9a3c64
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 57170d2a401847f1baed3f99c22b830f  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 156999feb162429ca00ec0294c18e699  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 8e9e8331462744ea87d06a2f084d4b98  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 5617a11e4c184737990dc7d5a5e599e9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: ccafc90c377a43278910fa3019a505f5  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: a543dbc9d630410698edfbefa7c570c6  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 948f1c98827e482cbfa3e391b6dc8d5c
Критерій стосується лоту Код ДК 021: 2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (рецепції, меблева панель № 1, панель-модуль для меблів, шафа металева для роздягання, стіл на металевому каркасі, шафа для інвентарю, стіл на металевому каркасі №2, меблева панель із ЛДСП, меблева панель № 2)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору(На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання  аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)  (не менше одного договору). - копії договору/договорів, зазначеного(их) в довідці. - копія(ї) документів(у) на підтвердження виконання договору/договорів, зазначеного(их) в наданій учасником довідці. Аналогічний договір відповідно до умов цієї тендерної документації є договір щодо поставки товарів за кодом ДК 021:2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні».)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 8f97b15b51fc46c086cc94a3a970fbcd  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: fb1e80a4e4e449eb9d1f01fb636a4cd1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 318a63e67c034063b06500eca5d41ff2  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: a55343d57f9945e788e828ca5ffa1524
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 435bab0f1d0b48be8f1cba1e2a02d64f  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: b5b0830304434f98a8f252c22e6d7124
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Мова тендерної пропозиції
ID: a48e328c9aa94a6482c054a2ca36bc4e  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: d8b7b5a086f84466b54d2d936aa1fcbb
Критерій стосується лоту Код ДК 021: 2015: 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (рецепції, меблева панель № 1, панель-модуль для меблів, шафа металева для роздягання, стіл на металевому каркасі, шафа для інвентарю, стіл на металевому каркасі №2, меблева панель із ЛДСП, меблева панель № 2)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 2ad5d3d28d0f400d9ecd4bdacc867768  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги:  Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому еквіваленті не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією (частина 1 статті 25 Закону) та становить 6703,00 грн. (шість тисяч сімсот три гривні 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення  тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією ; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) ** 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 18» Харківської міської ради Юридична та фактична адреса: 61106, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Миру, будинок 11 код ЄДРПОУ 02003853 ІПН 020038520360 Св-во платника ПДВ № 100324978 р/р UA723052990000026007045920798 р/р UA153052990000026004035925397 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299 тел.: (057) 725-13-04 e-mail: 18pol_buh@ukr.net В.о. директора Юлія ВАКУЛЮК
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Документ
електронна банківська гарантія
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 991bd63a9a3e4049b6d1f21efd1fc11e  
Очікуване значення : 2  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 6e98b74bcd364326a38c54ab7cd2e557
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 17.11.2025 12:46
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 7deda05a1c7f48369c385369e83924bb  
Мінімальне значення : 90