• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 23.11.25 09:00)

1 443 400.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
12
год
25
хв
20
сек
Гарантія - 43 302.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: c034575233d043c4989e31f564724b06
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 7226efca8a35486bbb5fbba1fcd4002c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 1b884edce67e491191c14a940889fe3c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5299126cc537451280cd8d7a130aa546
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a1903490955d4257b7933873d507f748  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5f295480ba824be39691b74075e5adda  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 54c393c2128042cea70c013b937b7476
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 554e9f1339894e5a8a169ccfbc69e100  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: f2f2d1366e374dfb95e58adaced89a2c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 0de7561ba8e84226a05dafa393b1105c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 34b03ca3f26b4d92bf8f30859cb1f3a5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: fe044ed9e56e4229be55999d804f970f  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: eca1a7ed089b461cbe79b62261e0d30e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: ceeb5e6f5d4a451393b9e49da008e29b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 416622ee83c94ad1b8916a06a355c109  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 30c1c8dad99e4a1790dc0fe3a743882d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 1bd0fbf3f9124fdd804651151e21d3e4  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 215689c2116748a8904ff9d87ba805c3  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 642cbf6e774842a181125a3b47df7436  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: a904c5ee1ccc4732a8713058d3edf972
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: bf4a1eaec1bd448982f03d682ffa719e  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 682d84e5c26d4bc5a51f8b1aea59e71a  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 100eb5e71e9f422c8f3a8eae36edba92
Критерій стосується лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Довідка виконання аналогічного договору (не меньше одного договору), за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору, відгуку від замовника або генерального підрядника або підрядника або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, також містити назву предмета Договору, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Аналогічним вважається договір про надання послуг за кодом ДК 021:2015 – 77340000-5 – «Підрізання дерев і живих огорож»   Таблиця № 3 Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку, Учасник може відступити від даної форми в частині доповнення інформації або конфеденційності Довідка про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору _________________________________________ (повне найменування підприємства-учасника) № з/п № договору Дата договору Найменування організації замовника, код за ЄДРПОУ Адреса та контактні телефони (у разі наявності) організації замовника Найменування об’єкту за договором Сума договору Період виконання робіт (дата початку та дата завершення)
ID: 514e820d860c4269a6d098b1964fb8e7  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 5f96ba0e73574245ba94970b0985c9c8
Критерій стосується лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: • Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи згідно штатного розпису та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів за формою таблиця № 2. Довідка обов’язково повинна містити інформацію щодо наявності працівників озеленювачів 4-го розряду і вище із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові осіб. До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: наказ про призначення на посаду або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. • З метою підтвердження наявності зазначених у довідці працівників у складі тендерної пропозиції необхідно надати: скан-копію, зроблену з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» або скан-копію з оригіналу наказу (розпорядження) про прийняття працівника на роботу, або скан-копію з оригіналу договору про цивільно-правові відносини (на виконання робіт чи надання послуг), який має бути чинним на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року;. - Документи про освіту (дипломи, свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, сертифікатів та інших документів підвищення кваліфікації, після дипломної освіти або проходження навчальних курсів, які мають безпосереднє відношення до надання даних послуг, завірені підписом та печаткою учасника; • Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник повинен надати копії наступних документів: • посвідчення (свідоцтво) машиніста автовишки та/або автогідропідіймача; • посвідчення (свідоцтво) на допуск до виконання робіт з експлуатації (обслуговування) бензопили (посвідчення чи свідоцтво бензопильника); • посвідчення (свідоцтво) на допуск до виконання робіт з безпечної експлуатації вантажопідіймальних машин; • посвідчення (свідоцтво) на допуск до виконання робіт з безпечної експлуатації вантажно-розвантажувальних робіт за професією стропальник машин; • посвідчення (свідоцтво) на допуск до безпечного виконання робіт на висоті з робочої платформи підйомника з використанням індивідуальних страхувальних засобів (для для бензопильників) * Якщо працівник працює за сумісництвом, після визначення посади у дужках зазначається: «(сум.)» • Враховуючи необхідність виконання робіт на висоті понад 1,3 м (санітарна обрізка, кронування і видалення дерев), що відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки, робіт із застосуванням автовишки телескопічної, механізованого ріжучого інструменту, замовник встановлює вимогу наявності кваліфікованих працівників, які пройшли відповідні навчання і перевірку знань з безпечного виконання робіт, що підтверджується протоколами засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці у складі пропозиції учасника, а саме: • НПАОП 0.00-1.15-07 з безпечних методів та прийомів виконання робіт на висоті , • НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» • НПАОП 02.0-1.08-95 «Правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України»; • НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»
ID: 622c79064c8047f38feef175c5a149eb  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5638840e26bd42d38260d13acf44fcd3
Критерій стосується лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Довідка, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі ії використання) про наявність в учасника спеціального обладнання та матеріально-технічної бази згідно таблиці № 1. Для забезпечення виконання вимог зазначених у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації ) необхідна наявність наступної спецтехніки та механізмів: - автовишка — не менше 2 од (з висотою підйому не менше 30м).; - навантажувач або екскаватор-навантажувач — не менше 2 од.; - автотранспортний вантажний засіб для вивозу гілля та залишків деревини не менше 2 од.; - бензопила — не менше 2 од.; Вищезазначене обладнання на момент укладання договору і до повного виконання зобов’язань знаходиться на території м. Одеси та може бути перевірено Замовником в будь-який час, в тому числі й під час проведення процедури розгляду пропозицій учасників торгів. Учасник самостійно визначає додаткову необхідність та кількість техніки, машин, обладнання, механізмів, інструментів, якщо вважає за необхідне їх застосування для якісного надання у повному обсязі послуг, що є предметом закупівлі, та зазначає інформацію про них у довідці. До довідки надаються: - у разі, якщо техніка є власною надаються скановані копії виготовлені з оригіналів документів: договору купівлі — продажу, або свідоцтва про право власності ; - у разі оренди – скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається, або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на дату публікації оголошення про закупівлю, або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначення власника. Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем); - інші документи, (виготовлені з оригіналів документів) які учасник вважає за необхідне надати. • Документальне підтвердження наявності техніки, машин, обладнання, механізмів, інструментів, необхідних для надання послуг, надається на кожну одиницю, зазначену в довідці та повинно співпадати у довідці з підтверджуючими документами (договорами, свідоцтвами про реєстрацію тощо). • На кожну наявну одиницю техніки учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію на власну техніку, або тимчасовий реєстраційний талон на орендовану техніку та свідоцтво про реєстрацію техніки, до якого він виданий, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ України (кольорову сканкопію оригіналу або завіреної копії); на техніку, що буде залучатись для надання послуг, учасник повинен надати свідоцтво про реєстрацію на кожну наявну одиницю техніки. • На підтвердження наявності автовишки з висотою підйому не менше 30 метрів, учасник повинен надати копію паспорта устаткування в якому вказана висота підому, а також копію дозволу, оформленого відповідними органами, на експлуатацію устаткування (ЧТО, ПТО) дійсного до кінця 2025 року. • Документи мають бути чинними на дату подання пропозиції та строком не менше, ніж до 31 грудня 2025 року. • На автомобілі вантажні, автовишку (вантажний автопідйомник або автомобіль з телескопічною вишкою), що будуть зазначені в пропозиції Учасника, необхідно надати чинні Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»).
ID: 5ad01e78b63f46af969092e45a527072  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 07318b8934694aeca8c16a760ff94290
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 86752786f4d944178d33de22bf40b49e  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: b314a25673734787be6a7968cba307bb  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 890086bd83754edcbd3b95dded530e3b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fdc2012dce794178b0c88552f2000474  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 09040c29d58c4f1293a76ded7359917c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 7f1eee59f0ef4d38817357072588e777  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: e9b135f48d9d4e0089129fdcc3d60ef2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Мова тендерної пропозиції
ID: 04c99ee9406d40aba59d0799417e3557  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 87386036f2c44ff0bd361e2ab9819968
Критерій стосується лоту Послуги в частині санітарної обрізки та видалення дерев на території Хаджибейського району м.Одеси за кодом ДК 021:2015 - 77340000-5 "Підрізання дерев і живих огорож"
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.  Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 43302,00 грн (сорок три тисячі триста дві гривні 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Строк дії забезпечення  тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (девяносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).  2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).  3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.  4. У реквізитах гарантії:  1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  — код банку (у разі наявності);  — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;  — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  — SWIFT-адреса гаранта;  2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:  — повне найменування — для юридичної особи;  — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;  — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  — адреса місцезнаходження;  3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;  — адреса місцезнаходження;  4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;  5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;  6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;  7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;  8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;  9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:  — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;  — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;  10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.  5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:  — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;  — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  — можливості часткової сплати суми гарантії.  6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.  8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Хаджибейська районна адміністрація Одеської міської ради: Місцезнаходження Замовника: вул. Євгенія Танцюри, буд. 22, м. Одеса, Одеська область, Україна, 69068 Код ЄДРПОУ: 26303175 UA 058201720344290025000035043 Державна казначейська служба України, м. Київ Код банку 820172)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 36e035b828e148bd99b78eec9e698e6e  
Очікуване значення : 3  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: eb7f8efe9f8f4795ad677503c818c39d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 15.11.2025 07:31
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 58bfe9d4eea241ed9c25283ec47f3f27  
Очікуване значення : 90