• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Плита OSB

ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на додаток 2 до проекту договору про закупівлю, які викладені в файлі "Проєкт договору". Умови доставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Вінницька обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного у рознарядці. Зі сторони ПОКУПЦЯ рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту ПОКУПЦЯ щонайменше двома уповноваженими особами ПОКУПЦЯ. Сторони домовились, що рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР / вимога ПОКУПЦЯ направляються ним ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів* (*на розсуд ПОКУПЦЯ): на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА копії відповідної рознарядки / вимоги. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ; зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 17.11.25 08:00)

897 000.00 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 2a6cc7e4ee7c4996a542cafe13cbaa51
Критерій стосується номенклатури Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х18 мм, з прямими краями
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Тип
ID: 6d4d912e0ccb4c29876ffd3301dd3445  
Очікуване значення : OSB/3  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Відповідність стандарту
ID: a9d66fdd0e544aa6aed039adfe612d7c  
Очікувані значення : ДСТУ EN 12369-1:2008, ДСТУ EN 300: 2008  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Розміри ДхШ, мм
ID: e5c666bee12c46d2ae19e436a7acde28  
Очікуване значення : 2500х1250  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Вид
ID: b22e166074374a1ca41eb82e9a74f7ec  
Очікуване значення : з прямими краями  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Товщина
ID: 6261c8c464f547aaa52900914593cfd1  
Очікуване значення : 18  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 0844e775559a4232a3c5b9c80e6c743d
Критерій стосується номенклатури Плита вологостійка OSB/3, 2500х1250х10 мм, з прямими краями
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Тип
ID: 8894339d2f834757b05b6e1cd30fab95  
Очікуване значення : OSB/3  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Відповідність стандарту
ID: ee4042ee85ed4050ac53c044e8ea08a2  
Очікувані значення : ДСТУ EN 12369-1:2008, ДСТУ EN 300: 2008  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Розміри ДхШ, мм
ID: 44fc757860304698a273f5b633060364  
Очікуване значення : 2500х1250  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Вид
ID: d0340b023c544a49a0337e1fffee453c  
Очікуване значення : з прямими краями  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Товщина
ID: ec471c200f27448fa6b08556185be990  
Очікуване значення : 10  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 94f5294129434eaa9a7c2bbffbebd025
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Строк дії забезпечення виконання Договору у вигляді гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Документ
Електронна банківська гарантія.(Електронна банківська гарантія.)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 3f3c28cd66a848acaee284243e32d12d  
Очікуване значення : 30  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – електронна банківська гарантія.
Дата створення: 10.11.2025 16:42
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Електронна банківська гарантія.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 6677ad537c4943c386406231f5f8e660  
Очікуване значення : 5  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження