• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Лист волокнистоцементний хвилястий (шифер)

ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на додаток №2 до проекту договору про закупівлю, які викладені в файлі "Проєкт договору". Умови доставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Вінницька обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного у рознарядці. Зі сторони ПОКУПЦЯ рознарядка підписується з урахуванням вимог Статуту ПОКУПЦЯ щонайменше двома уповноваженими особами ПОКУПЦЯ. Сторони домовились, що рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР / вимога ПОКУПЦЯ направляються ним ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів* (*на розсуд ПОКУПЦЯ): на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА копії відповідної рознарядки / вимоги. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ; зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 9 днів (до 17.11.25 08:00)

725 823.80 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 55037a6c1d6e4dcfbcb48d093d9e6dd8
Критерій стосується номенклатури Шифер безазбестовий, 8 хвиль, товщина 5,8 мм
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 17:09
Ширина
ID: 7f8121884b6849c18e0e7c29db991df6  
Мінімальне значення : 1129.9  
Максимальне значення : 1130.1  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 17:09
Товщина
ID: 9cced4d6be454b45994a495214f48638  
Мінімальне значення : 5.8  
Максимальне значення : 5.8  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 17:09
Кількість хвиль
ID: a49354619fa3481db890409ef9088232  
Мінімальне значення : 7.9  
Максимальне значення : 8.1  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 17:09
Матеріал
ID: d1079b32b3b24b0d88f4e9e7476e48b9  
Очікуване значення : фіброцемент (без вмісту азбесту)  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 17:09
Тип
ID: 085f14376b7942b4bef806c39d0f29df  
Очікуване значення : хвилястий  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: d9080684f4cf4f1992b632aa78636d0c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору – електронна банківська гарантія.
Дата створення: 06.11.2025 17:09
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Електронна банківська гарантія.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: fe2acd059d7f4f5886519b69cf63e7ff  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Строк дії забезпечення виконання договору у вигляді гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
Дата створення: 06.11.2025 17:09
Документ
Електронна банківська гарантія.(Електронна банківська гарантія.)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: c01c593f956b4fb5ba149d55eae5c92e  
Очікуване значення : 30  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження