• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, шосе Запорізьке, буд. 10)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 14.11.25 12:00)

166 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
16
год
41
хв
14
сек
Гарантія - 1 660.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 408.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: eb76f667f02c4a369e76706f8655250c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 823db610f3594fe5b9d4f6fb7a0608ae  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: f1942efe4a3941b88ffa9a0e11ac9c68
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: a77695f009304459ae8c6d45f9d90d56  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 6b5c7562de284604b0e21c9017f39a92
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 2175f10c2ac243c39486f1fa2100f873  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: a9ae561e355343bdb423f2a26ef9509a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: b2dd9529efde4a61ae9e6ed60e06cf5e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 8dcaa79aa7b34f4f8c922a32ec03bd88  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 89438fbd53884da6b50b08e484dbb1a9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 4d3a5a1181d744879d3b2dc709dd6b0e  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: b086130b984d40b3b052d85b6a685eb2  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6f2ef9e011874827b2a2431bd7f60445  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 2439aec9f01046fb8f3b371739d3132e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 2031b4be904249a7b2bc9f2ab496f34c  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: b769dbe71660452eb3a0e168ccfe3f4a  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 29585f612bcc470e996d2c125a8ed039
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 1d509b40bc2844398b60d56506bb1711  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 2e6e2be551594445aca002919e54f21e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f0cc190ff64c4cc38cc6ce10e0a7a519
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4f998e9611a846b9b2a901851852a58a  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: cf62bfd9bbba42ac831af8227b2f31e2  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 6e8d9439f05846f6bd72bf674462925a
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, шосе Запорізьке, буд. 10)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Довідка у формі таблиці -Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: не менше 1 (одного) начальника дільниці, не менше 1 (одного) кошторисника, в тому числі не менше 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання працівників, які виконують роботи з підйомних підвісних колисок та риштувань на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті»», 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання робітників, які керують підйомниками, та виконують роботи з робочої платформи за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопіднімальних кранів, піднімальних пристроїв і відповідного обладнання». Водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці", 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті", 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. З метою підтвердження працевлаштування працівників необхідно надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з усіма додатками, а також квитанцію про прийняття органом контролю такого податкового розрахунку. У разі учасник не подає такі документи до контролюючих органів, він надає пояснення з посиланням на законодавчу базу(Довідка у формі таблиці -Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: не менше 1 (одного) начальника дільниці, не менше 1 (одного) кошторисника, в тому числі не менше 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання працівників, які виконують роботи з підйомних підвісних колисок та риштувань на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті»», 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання робітників, які керують підйомниками, та виконують роботи з робочої платформи за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопіднімальних кранів, піднімальних пристроїв і відповідного обладнання». Водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці", 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті", 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. З метою підтвердження працевлаштування працівників необхідно надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з усіма додатками, а також квитанцію про прийняття органом контролю такого податкового розрахунку. У разі учасник не подає такі документи до контролюючих органів, він надає пояснення з посиланням на законодавчу базу)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 2b67623111254af485f68fd841f3ae63  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 553bfca9bc3442239f95f80dd716048e
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, шосе Запорізьке, буд. 10)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс/ складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. З метою підтвердження надати копії або скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями (договір оренди/право власності, тощо). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників(Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс/ складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. З метою підтвердження надати копії або скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями (договір оренди/право власності, тощо). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: b738be825eea45a5bcb14215e347f30e  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 1efec4d4a5b64801a34f57d4515f2f22
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, шосе Запорізьке, буд. 10)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 99f265e3b7664f3484de9ef377cad9b0  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 6112f2292c81417f8cf8254d876c1472  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: f05e0014f8814947be68d161e44e39a5
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, шосе Запорізьке, буд. 10)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону(На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону)
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону
ID: b824131f8c09445dab6830a1ae6bfcac  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: d1ff2a94e6cb4533a13f516a30bbde0c
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, шосе Запорізьке, буд. 10)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та можливе отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій(Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та можливе отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 2daeee6a5d29473f9f49eb38005c258a  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: df24cc6bdc5444c881ea9c7acb262561
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 7164b40ab50645f5a633185a0372e643  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: e300384f19ff44b983f6a3eeadf1947d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 6ef94ffe778c4b66b3f3307465b966e5  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: b72c56d2e59a4b4a93d35b3d5dfe626f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Мова тендерної пропозиції
ID: 62e66e9f6c5049dc9a5fd2c02992d22d  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: a62f25d7b705407c949a0b6a76d21a33
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, шосе Запорізьке, буд. 10)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 660,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції . вимоги до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» із змінами, внесеними Наказом Міністерства економіки №184-21 від 02.07.2021 (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 645defba5db341eb999931cba13ff50f  
Очікуване значення : 1  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 4f6e655296d5407aacbf81d6a0c67cc1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.11.2025 12:18
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 78c6331e61eb4dcba3a9b077dc8ccc0f  
Очікуване значення : 90