• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Відра оцинковані

ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на уточнюючу інформацію про закупівлю та додаток №2 до проекту договору про закупівлю, які викладені в файлі "Проєкт договору". Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями наданої рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Вінницька обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного у рознарядці. Сторони домовились, що рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР / вимога ПОКУПЦЯ направляються ним ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів*: (*на розсуд ПОКУПЦЯ): на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА копії відповідної рознарядки / вимоги. Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ; зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); підписаного Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 8 днів (до 17.11.25 08:00)

40 228.20 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 1482e0dbb65e402e94d2b32b22bf3e85
Критерій стосується номенклатури Відро господарське кругле, з оцинкованої сталі, від 10 л, без кришки
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:16
Об'єм
ID: 57ac7b43e64c410e8b811b46faaecceb  
Мінімальне значення : 10  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:16
Наявність кришки
ID: 6b8d92e3ea77430b8ff1b07e63d8ee6f  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:16
Матеріал відра
ID: c74723a8b0344ed0afe8baa9a5488e99  
Очікуване значення : оцинкована сталь  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:16
Форма відра
ID: 7ba270ec30614bd5808c5bbf60c2d25d  
Очікуване значення : кругле  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: b4b10470ae28435c916dee718623675a
Критерій стосується номенклатури Відро господарське кругле, з оцинкованої сталі, від 10 л, без кришки
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:16
Об'єм
ID: 94715fbe3c9948a9a10c5fa44b472553  
Мінімальне значення : 10  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:16
Наявність кришки
ID: 5c18e975a55b4c998a4f0fc49e796303  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:16
Матеріал відра
ID: 1203a2049f7a43a088761bc5f3f11799  
Очікуване значення : оцинкована сталь  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:16
Форма відра
ID: b06cee92e59643acb791c40bdcd58a90  
Очікуване значення : кругле  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження