-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для облаштування закладів дошкільної освіти Оболонського району м. Києва)
Завершена
2 344 663.00
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e18f34710b7640149e2f690078f3885e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e19fc02e8099403ea20c714c7f1ca313
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7ec43e3ba3e14aefbab35f4138bb62fc
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 2488d6732d6f452aac726345b4714ab9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 482c5435688f4b5a8f4f8847440d8593
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 8483bfd63f1f4c6fb0bb14e8410b0527
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: fd623c78eea24b6dbc786e9b8468d60e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 11d1127c2aff47998723faf853b2ebb2
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: b5e9ce4b741b48cba0f98d38a15e5047
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 3b7d7df197704db2947be134681ec759
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 15f0f873ba5a4b09b8886ffbc04d8ca2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: f726e0800bb0450baf066bb72a4519f7
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 003961078b9b47fca61bd710980e3e85
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: b377d30986384fd08d3c4fdaad9d1a05
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 4c3dfd5b45874d5db5ead30a9d20c049
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 8632a26f3ebf48389417633ca22047a3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 172315b575c741bfba82d5630c7f1cc4
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e8b53d2408ca43f4a6d6055204ad5c8b
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 0a0b967743044109b80856452232152e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7036a595e86c45509c0ce00f4d877b2a
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: ca020c31aaa04b4cafb75a3240b52a4e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: beb9835fb39f4cdebfea798949f5b0e0
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 3ab01bdd5dd44e069b6d784f7c41909c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 3b7bdd48f8d34af7a58f0a847192e331
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2493f868de3d4a6b9e2a0a27d56e50e2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 41604f5324f141b6b1b028d61169e51c
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 22475d47497345dfa1283c523cd29544
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Мова тендерної пропозиції
ID: 5a8e2ceb2a14467c9daf0c6a99075ac2
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 64d8b51c53e34e35ba82a67fad7ccd82
Критерій стосується лоту код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для облаштування закладів дошкільної освіти Оболонського району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:08
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Зміст та форма забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції (1% від очікуваної вартості): 23 446,63 грн (двадцять три тисячі чотириста сорок шість гривень 63 копійки).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог чинного законодавства).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації.
Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А
Код ЄДРПОУ: 37445442
IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва
Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в частини 3 розділу 3 ТД.
Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ.
Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції.
Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
ID: bd0e67c5b9ea40a099941e66cbc8ed5e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 17:08
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 058c513a67b840d0ad8965299b8966ae
Очікуване значення :
1
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 05275fdbb2504a0da06c5e9569b43e08
Критерій стосується лоту код ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Меблі для облаштування закладів дошкільної освіти Оболонського району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: a5dfe310828d40f19433207ff4ea8744
Очікуване значення :
30
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: c99072b9fc694f5c8bc8a2a0c8dcc943
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Документ
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
5.1. Замовником вимагається від учасника-переможця надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору.
* Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити:
1) номер, дату складання;
2) найменування платника, код платника та номер його рахунку;
3) найменування банку платника;
4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку;
5) найменування банку отримувача;
6) суму словами та цифрами;
7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*»
*Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
8) підпис платника.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю (відповідно до пункту 3 статті 27 Закону розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю).
Інформація для оформлення платіжної інструкції:
Назва Замовника: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації.
Місцезнаходження Замовника: 04211, м. Київ, вул. Йорданська, 11-А
Код ЄДРПОУ: 37445442
IBAN № UA168201720355179012000077881 в УДКСУ у Оболонському районі м. Києва
Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня.
У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника – гривні на суму 5 відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Умови надання, повернення (неповернення) забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються договором застави, проєкт якого наведений у Додатку 9.
Учасник у складі пропозиції надає лист-погодження щодо виконання умов договору застави (забезпечення виконання договору), в разі визнання його переможцем процедури закупівлі.
Договір застави (забезпечення виконання договору) укладається не пізніше дати укладення договору про закупівлю, для чого Учасник-переможець надає Замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави за формою, яка встановлена Додатком 9 цієї тендерної документації.
5.2. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника переможця.
Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника.
Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором.
5.3. За письмовим зверненням Постачальника, Замовник повертає Постачальнику забезпечення виконання Договору не пізніше 5-ти календарних днів після документального підтвердження належного виконання договірних зобов’язань, крім випадків передбачених пунктом 5.5.
5.4. Підставою для повернення забезпечення виконання Договору є виконання Постачальником всіх умов Договору, укладеного за результатами закупівлі, в частині строків (термінів), асортименту, якості, кількості, комплектності і виключно за цінами згідно з умовами Договору.
5.5. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору та перераховує грошові кошти визначені пунктом 5.1. цього розділу до Державного бюджету України у разі:
- порушення Постачальником істотних умов Договору, укладеного за результатами закупівлі;
- невиконання або неналежного виконання Постачальником прийнятих на себе зобов’язань по Договору, укладеному за результатами закупівлі (невідповідність якості, та/або кількості, та/або асортименту, та/або комплектності товару, та/або строків (термінів) постачання товару, тощо);
- непідписання учасником, який визначений переможцем, Договору, укладеного за результатами закупівлі, у передбачений законодавством термін. інших дій Постачальника, що призвели до неможливості подальшого виконання Договору, укладеного за результатами закупівлі.
ID: c687dcd46d50450a91307ed0a7bdf83a
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 0da912c632b146938690a0f54aa95374
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 16:52
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 3934cf7d74174441b35e397a269fac75
Очікуване значення :
120