• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Тополина, буд. 18)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 29.10.25 00:00)

2 420 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
06
год
59
хв
06
сек
Гарантія - 24 200.00 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b4aa13cac90246cf8fbfd52802d400a6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 39ddfc75dd9643e4b0e0803e09b849c8  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d54048ebd53c4d93a84bd74b2f618919  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: dae4289e763e4c60ae68724e639e684a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 6acb87fa11f14a3ca4c39adcf802380e  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 6d598c75fa2e43ba8d3892f5a87565b2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 32a4776584aa46c8b712dd31e9f91fe1  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 425851dc1323427f84073b4a19bdd1a3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: cf6e8fdd09644336a336b568395d2cd0  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: bdc0a8e454dc453fa5fd5749fafbcf36  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 6269f4ae1bdc4c1c8428fb7df388c4df
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: df09479042e84c75b03840bbbeb98d03  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 79120db8a4bb4074962d32672a97e935
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 304e6865b7ab4663847a32cefb5e2eca  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: c088e59ec6f44480bf5d15ab017e5bad  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: c2326e825c1f49d48a9f38abbca14f07  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 37f15e07ef5d464495cb629df2e5a370
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 2671c9d2cc6145c6bd4ba49842b445b9  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: e346f8e7a7bb4bfbabd258828ca1e9aa  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 10a9d3df1352453686d871df7583d324
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 376a67435245412d8f44bbb72efcb9ce  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 1f39d2705f7940508b0546927c482763  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 2cd804e95d094dc9b248160e670d7ae0
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Тополина, буд. 18)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з ремонту вікон та/або дверей житлових будинків або нежитлових будівель. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена належним чином копія такого договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, з усіма додатками до нього, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій(Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з ремонту вікон та/або дверей житлових будинків або нежитлових будівель. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена належним чином копія такого договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, з усіма додатками до нього, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: ca3b7359eeb742ab8526b3fbca00b109  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 866316ee7b6145d4a67ccddf38f88007
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Тополина, буд. 18)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування з підтверджуючими документами. Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс/ складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди/суборенди, такі договори на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. З метою підтвердження надати копії або скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями (договір оренди/суборенди/право власності, тощо). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників(Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування з підтверджуючими документами. Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс/ складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди/суборенди, такі договори на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. З метою підтвердження надати копії або скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями (договір оренди/суборенди/право власності, тощо). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 220476be20f04e1cae23534a94274cf6  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: f7cc3cd91cb3428c9571971d243cb2ab
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Тополина, буд. 18)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: e10b24107128474aa1bc4bc73f42567b  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 19291e3ae73a4aa5b354e0a3a6f7d246  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9eb032b4230c49f2a4cbc2af7131a730
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fb79e2034abd495297895c4fc4ad8f39  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 404c8fe703f0434da44a048fe535e3f1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 9d54e670cee04696a2e364daa19234ac  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 96e562002151483589fd408fa42af39e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Мова тендерної пропозиції
ID: 3556395ca9ea40e38111245e0af1c410  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 7da26020e015425eb9ee847fd143c92a
Критерій стосується лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт вікон та дверей із заміни на металопластикові у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Тополина, буд. 18)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 200,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції . вимоги до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» із змінами, внесеними Наказом Міністерства економіки №184-21 від 02.07.2021 (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 5b2b598fb8d940abbd38d40487d0c507  
Очікуване значення : 1  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 327fd5f4b8354365923b5f980ddb200c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.10.2025 17:27
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: f4383f826ce94d38aef7ab9f7502ebca  
Очікуване значення : 90