-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Урлівська, 5, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження). Коригування (Код ДК 021:2015: 45443000-4 - Фасадні роботи)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 12 днів (до 29.10.25 00:00)
1 551 607.60
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
12
дн
04
год
55
хв
12
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 17d5ec5a30a74be197c100b2b5be116a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 98059241563b427e82ad3bea3ad4266e
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: cf5b308f80fb460b9f0c43e93d6db184
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 92f42cc9a9f14802abf10a5932c9207d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 50f0febc13894cfc9cce42652705f330
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 62f8d5f511d445329103248db7d07f57
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: f395d07e3a0149a7b1a0198bd71b6337
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: d7a7aefb08b749af821d58d690f26370
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 8468457f019a4ed8b8018b963249ce69
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 01f5643cd3c64289999b3ab55e8afc92
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 3dcfd2e672604445a051295b648df109
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ff925b38a4fe4665bbf5e2f244c6176a
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 1a61cf14021f4c0b9b72fa4dafd466b0
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 46af91e6fbb54859a26efc558f8adfae
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 2e984f38fdf64f1a905bc4d9bf5ab99a
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: bee0d8528bf6450185e32182e6d1e731
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 17e9a4e6ede642dc94a0759d3a9ee2be
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 57a7bf07cca54b5eb63b1134a20bfd2e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 2ce81a3c0feb4a16a93dffc52b57d310
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: a616bc37eb684effb2a109def654b2c4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 4d5d52299f144089ac98455d7d74e0b2
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6327b38d35f74b77ba529405eb5e123e
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: edea896313a24260a3c2fe501a7cc6f0
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Урлівська, 5, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження). Коригування (Код ДК 021:2015: 45443000-4 - Фасадні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Для юридичних осіб**:
Копія балансу за останній звітний період з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника.
Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника.
Для фізичних осіб – підприємців:**
Податкова декларація платника єдиного податку.
У разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансовій звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
ID: b2ae672d47de49e9961f90bd4ab981a8
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 39106a3e5bbb448db8ee8fe9ca1e7da7
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Урлівська, 5, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження). Коригування (Код ДК 021:2015: 45443000-4 - Фасадні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), за формою:
Довідка
про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)*
Найменування об’єкту і його місцезнаходження Вид виконаних робіт Обсяг
виконаних робіт
у тис. грн. Рік, в якому виконувались
роботи Замовник, поштова адреса, телефон
1 2 3 4 5
(*Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту, виконаний протягом останніх 3-х років.
3.2. В складі тендерної пропозиції надати:
- копію(-ї) договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт);
акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України.
- Виписку чи інший документ, виданий банківською установою, та засвідчений печаткою відділення, в якому учасником відкритий рахунок про підтвердження оплат по аналогічному/их договору/ах.
- Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Відгук має бути видано у 2024-2025 році.
Інформація та документи надаються про виконаний (ні) договір/и.
ID: 96a44735c78442969d86e210e3951ae7
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: f9c4fc19295848d5a8773fa2c2369cb8
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Урлівська, 5, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження). Коригування (Код ДК 021:2015: 45443000-4 - Фасадні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
2.1. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою:
Довідка
про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п
Посада
ПІБ працівника Умови праці (тимчасово/на постійній основі) Досвід роботи на займаній посаді Примітка*
1 2 3 4 5 6
1. ………
* Якщо працівника для виконання робіт залучатиме субпідрядник/співвиконавець, учасник відмічає в цьому стовбці «субпідрядник/ співвиконавець».
У Довідці в обов’язковому порядку у тому числі має бути: не менше 5 працівників робітничих професій, інженер – проектувальник у частині кошторисної документації, виконроб, інженер з охорони праці та головний інженер.
2.2. Учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність у нього працівників (копії наказу про призначення на посаду або трудової книжки вказаних осіб у довідці відповідно до пункту 2.1 працівників; якщо працівники перебувають у трудових, цивільних відносинах з Учасником, потрібно надати копію цивільно-правових угод; повідомлення про прийняття працівників, зазначених в довідці, на роботу за формою згідно Постанови КМУ №413 від 17.06.2015 року, з відміткою (квитанцією) про їх прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку).
Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, а також посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) послуг пов’язаних із створення об’єкта архітектури для інженера у частині кошторисної документації, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією.
Копія диплому (з додатком) про вищу освіту з присвоєною кваліфікацією інженера для головного інженера Учасника, що зазначений в довідці відповідно до пункту 2.1.
Копія диплому (з додатком) про освіту (вища освіта, професійно-технічна освіта, фахова технічна освіта) для виконавця робіт Учасника.
Копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 та роботи на висоті для інженерно-технічних працівників і робітників Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції та до кінця 2025 року (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника).
Учасник повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання праці (перевірку знань безпечних методів виконання робіт та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки) у працівників, що будуть залучені до виконання робіт (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника), а саме:
- виконання робіт з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
Для головного інженера повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання:
- відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»;
- відповідно до НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці».
Копії медичних книжок працівників, які зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1 та копію медичної карти огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, чинні до кінця 2025 року.
Штатний розпис Учасника.
Наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку.
Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначені в довідці згідно пункту 2.1.
ID: 3c46c748df79477aa28682ea5f05e8a9
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 544242b69c0346ebba6d578e6d5d9080
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Урлівська, 5, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження). Коригування (Код ДК 021:2015: 45443000-4 - Фасадні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій за формою:
Довідка
про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№ з/п Найменування обладнання,
машин і механізмів Кількість, шт.
1 2 3
1. Власне обладнання та техніка
2. Обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо планується)
3. Обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення)
1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці згідно п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції:
- Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на складське приміщення:
- Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником складського приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування складським приміщенням (договір оренди/суборенди тощо).
- Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення:
-Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо).
- Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, які зазначені в довідці згідно п.1.1.
- Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо).
- копії сертифікатів на жилети сигнальні та каски захисні (додатково надати підтвердження оплати на жилети сигнальні та каски захисні (виписка з банку або інший платіжний документ) вищезазначених засобів).
- копія документа, що посвідчує перевірку/випробування переносного електричного інструменту (технічний звіт та протокол перевірки, випробування переносного інструменту, протокол заміру опору ізоляції та випробування електрообладнання зварювального агрегату) (документи мають бути чинними).
ID: 6eaa012b884b4bb2a770fb317b9d9f4c
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 9e2294ff50a24c9897c4c5e84f1572f7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: f69fb112e93948daa7a3f5a1b744b0a9
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: e5f4878a2e924bc0896c0dd24f34f89c
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: d9b26f2abd3b43e9b6afe4216b66099a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 01aa2fa2f0d14b21941c8db5df3a36f9
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 53b97c91df16430882c63bb3b70dc1bf
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: a466cb9a810347a2be8d7e9405e69cd0
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 16ce5a4df0034ece86e53e5d2a2e3c4c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Мова тендерної пропозиції
ID: e1ced45da1c142a885d119054829204c
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: a7ca109c67bc44e9a983cd99bbb1797b
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт фасаду у житловому будинку за адресою: вул. Урлівська, 5, Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження). Коригування (Код ДК 021:2015: 45443000-4 - Фасадні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія
ID: e443f93ba0b04baa9854ebd4e3eb858e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 00c9d59fc01d4be9b9b3bde76fc8e588
Очікуване значення :
0.5
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: acbe46d7a2394e688d9019d530d4591f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 20:28
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 136aa143e3c342eb969f2f17797724ac
Очікуване значення :
90