-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Гвардійців-Широнінців, 50-В, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Гвардійців-Широнінців, 50-В, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 22.10.25 09:00)
127 665.40
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
14
год
50
хв
39
сек
Оплата за участь: 408.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d9aebe3a45cf43c4b25d3ee62a7b7a67
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: df06547dceed4c999f0420eb7f4184f8
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 98c7b938a0f64296a2c1d28fff0d84f7
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 89a628f3fe0d4c79856e0ddade2f1339
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 5d5cf38351054a978347da4d40bd461c
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 913df6ed64e44881bdd56fd694113423
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 832ab181b5774e24840d97c9ea9927ba
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 02c31edc2d53481cb8d5dbfc6c00c161
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 8ccc802582fd4b888199eb035c5dfc1a
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: cea73485022443f5b36cab1a5e1c46af
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 1266b6999f4d4954ba6f6f41bf4a19c5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: e3ce5e2fe18e41e7a31c22ed66adfed1
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: f493de87044040fca73a87da7a3de48d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 530e88c824804a50a415444ae9baf4c8
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 05cd9732e329491db18b0307caeb20ca
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 4f89aee8dd634fcdb72f4f768ea3fbff
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 16290c841ecd4618a2b9f3c23933cdea
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 6559f722bf8c435db4209b3ec71f62fa
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: caca3e3a3d3c41f5a6d76624295e6831
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: f48bb1acd1d844baa53ce51fcf7996bd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e3c57c6fdb324f9a914039dde50952d9
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 85bbd43b80054ddeb41e5383b4394e99
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a6f27405440d489fa70255cdc91c33e0
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Гвардійців-Широнінців, 50-В, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (1.1. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічний персонал, інженера-проектувальника за напрямом «Інженерно - будівельне проектування в частині кошторисної документації», а також працівників робочих професій, яких Учасник планує залучити до надання послуг. До довідки Учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.
1.2. Копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника за напрямом «Інженерно - будівельне проектування в частині кошторисної документації» працівника учасника закупівлі (якщо отримання такого сертифікату інженера-проектувальника за напрямом «Інженерно - будівельне проектування в частині кошторисної документації» для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі передбачено чинним законодавством).
)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: ac0a8298d52b48f2ad9a034692e4b179
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: e651309a5c4a41deac5a4f429750439b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Інформація про субпідрядника / співвиконавця(Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника (далі - суб’єкт господарювання) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, в такому разі,
Учасник:
- повинен надати в довільній формі інформаційну довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, в якій зазначає повне найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження;
- під час подання тендерної пропозиції заповнює окреме текстове поле електронної форми, де зазначається повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання.
Ненадання такої довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації.
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі.
)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 4be9577cc9114a6e91c967f4c6e531c3
Мінімальне значення :
20
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: c87f1d4f284a4f1db04bc25401d17fea
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2578fe3589c7405481d00c38f1b7ec72
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: a4d0192830dd417d99c838baee3d1ba8
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 4fbe8d803fd1404091bbe115216c728d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: ab91d94ad92548c28ad56259cba304a9
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: bc75b13fb7574c77b768c7a6eebdca4b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Мова тендерної пропозиції
ID: 2a314b51595d49f8ab9e11231e54aee9
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 4b7fbe4864634cc383eed66457f8a288
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Гвардійців-Широнінців, 50-В, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3820,00 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
електронна банківська гарантія(Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3820,00 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 948fd0d27179417d8007b08f274ba190
Очікуване значення :
2.99
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 89e9a20f29704fce92b18a93e27ce68a
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 97508518eb9c43d1b018e4ba382be51f
Критерій стосується лоту Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Гвардійців-Широнінців, 50-В, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 968820f8df0b4711be366159f5f036cc
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 6930069fc173414cb3290a0b3fe04f89
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Гвардійців-Широнінців, 50-В, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Документ
завдаток(Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Гвардійців-Широнінців, 50-В, місто Харків (код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
)
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: fa2f66b19d9345f78e94ea65b1bf3101
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 23a78157f5fa49e1ac0df82a96a8d12c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 16:01
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: dc8745eafab8488085e3a431e78895ec
Мінімальне значення :
90