-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти , закладів загальної середньої освіти, спеціальної школи № 10, позашкільних навчальних закладів Дарницького району м. Києва)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 4 дні назад
4 403 900.00
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 0e8842167e6b4091a9924dc97e3f12a6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: cbfce3e961454ccdb5cb523da59258d6
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 967f8dfb751e4e1d81d517458f0330f2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 9acd48783f564eaa9cd38d0a5d28e4bc
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: e1dd0d09e3794b3b8878ed6c10c64f40
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: ab2dd9e0f0144313b83b0eb4f89569b2
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 5d149785d51d4e0ebca0c5d45b3a2827
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 9f73864b654241f0a7e8bd8fd83bc542
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 8f28cf6c5bca43f090a0533618cc3b31
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 77aa419972d24eb5ad2f73893f8aede2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 181e4654ad21415181aeb089fbd84b7c
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 45d19f826a344120b9f69343a6ea5103
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 150023ac47f44cf7bc1ef9027bd7c94a
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 92b5a65903014be693d91f52501e92ec
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 6f425c85bdcd4461bdc4d9090fc1bb85
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: b8dd8597d8e745b39eab0c3d73650502
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: a6ab78bda4f745d28fd427b82478e90c
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f74589d2ae144add9be690a11151c15d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5dd982a03508484ca2bfd96e90b6a790
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 1423b8396b874319b0eb713f489b8cdb
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 2bce2e894a3642c39d5c1f9e37bead92
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 3ac27bef45874e08b689984e9924a5d6
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: cc0bae98417c4a9183a4e4b54f539bc2
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти , закладів загальної середньої освіти, спеціальної школи № 10, позашкільних навчальних закладів Дарницького району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
У відповідності до вимог п.2 Додатку № 1 до ТД:
2.1. Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
2.2. На підтвердження інформації викладеної в довідці надати копії документів, які підтверджують трудові правовідносини працівників з учасником.
ID: 261ce4d6abfc485797a948f288d8eb3d
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 1dd684a280e6497bba28305d5b9e4681
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти , закладів загальної середньої освіти, спеціальної школи № 10, позашкільних навчальних закладів Дарницького району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
У відповідності до вимог п.3 Додатку № 1 до ТД:
3.1. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є постачання товару ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» укладений не раніше 2024 року та виконаний у повному обсязі.
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
3.2. Довідка про виконання аналогічного договору по предмету закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників;
3.3. Скан-копію оригіналу аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами;
3.4. Скан-копія оригіналу листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору на фірмовому бланку, належно оформлений, (повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки (якщо печатка передбачена для даного підприємства), рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
ID: e92b3664bce347d0a3fe00d4397476da
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 57971831645a49c897865e5ace7b2141
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти , закладів загальної середньої освіти, спеціальної школи № 10, позашкільних навчальних закладів Дарницького району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
У відповідності до вимог п.1 Додатку № 1 до ТД:
1.1. Заповнена довідка , що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника (із зазначенням назви обладнання, його стану тощо):
1.2.Кольорова скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг та/або договору оренди транспорту (в разі, коли учасник не використовує власний транспорт) в якому зазначений перелік автомобілів, та надати кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для доставки товару, яка є предметом закупівлі. У разі наявності в учасника власного транспортного засобу – надати копію свідоцтва про реєстрацію такого транспортного засобу.
ID: 58093f3b7c2147d9b65000eec9f7bdc7
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 7ec6ed08913d4e879c3ce48fa838e68d
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти , закладів загальної середньої освіти, спеціальної школи № 10, позашкільних навчальних закладів Дарницького району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
У відповідності до вимог п.4 Додатку № 1 до ТД:
4.1. Надати копію фінансової звітності за останній період у складі документації, а саме: Балансу (звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) та звіту про рух грошових коштів, або Фінансову звітність малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) (для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб та юридичних осіб), або Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс) (для суб'єктів малого підприємництва - юpидичних осіб, які відповідають кpитеріям мікропідприємництва). Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі що дорівнює або більше ніж очікувана вартість предмета закупівлі (лота).
ID: ebb21f89d85f474d8cd5d7944683e0e5
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: e66abf0264334be9a78ce47274993d7e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 4be06049989b4b7c8a2e043883b42944
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 5415006caa504d8ca54538b85b857c82
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 477135658e6c4270af4e3c201ce549bf
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 604fc350723045cf9b14ed99c5ac4367
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Мова тендерної пропозиції
ID: c0340a1fa3414a769bc29347cab0b79c
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: cd0fff4ab6a549ca84a36248fa5fc562
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти , закладів загальної середньої освіти, спеціальної школи № 10, позашкільних навчальних закладів Дарницького району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:07
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції:
- вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія;
- розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1 відсоток очікуваної вартості закупівлі;
- строк дії забезпечення тендерної пропозиції:
120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності;
- банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628.
Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації.
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії.
У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу.
Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами.
Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції);
- Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним \кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку.
- випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції.
Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності).
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
ID: b059dc8046af45469b307df63559cfb9
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:07
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції:
- вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія;
- розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1 відсоток очікуваної вартості закупівлі;
- строк дії забезпечення тендерної пропозиції:
120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності;
- банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628.
Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації.
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії.
У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу.
Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами.
Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджене наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції);
- Довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним \кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідальної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку.
- випискою (платіжним дорученням), виданою банком-гаранта, на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документи, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції.
Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності).
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 9dacffe777934a31b773ebf80a381dce
Очікуване значення :
1
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 0a5d5f7323b04446a82b1e78031df873
Критерій стосується лоту ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (меблі для закладів дошкільної освіти , закладів загальної середньої освіти, спеціальної школи № 10, позашкільних навчальних закладів Дарницького району м. Києва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 1a398d3811f74aec9ed6529b640b6056
Очікуване значення :
14
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1 % його вартості у формі банківської гарантії.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 2a9977337e9d417fb0b69fd13cc79bf7
Очікуване значення :
1
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 1cb92f1711a5427d98d9bf6dbe421dd0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 15:01
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 82613ed8c5aa411dbcf1be188509010d
Очікуване значення :
120