• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

«Деревина дров'яна твердолистяних порід, 1 групи, непромислового використання, неколоті» (лише бук, ясен, граб, в’яз, клен, дуб, модрина, акація)

IІІ. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ПОСТАВКИ ТА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ 3.1. Строк поставки Товару до 10 грудня 2025 згідно з Графіком поставки (додаток №2 до Договору). 3.2. Місце поставки: м. Миколаїв, Миколаївська область, Україна. 3.3. Строк та адреса місця поставки Товару зазначається Замовником у відповідності з письмовою заявкою на поставку, з обов’язковим дотриманням передбачених нею вимог до графіку поставки, асортименту, кількості, засоби зв’язку та адреси представників Отримувача. Заявка (за зразком Додатку №3 до Договору) на поставку відповідної партії Товару подається Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту укладення Договору на адресу електронної пошти Постачальника, зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. Постачальник протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання заявки на поставку, письмово повідомляє Замовника про готовність поставити Товар із зазначенням персональних даних відповідальних представників Постачальника, які безпосередньо здійснюватимуть поставку Товару, та даних транспортних засобів, якими планується доставити Товар. У разі ненадання Постачальником підтвердження готовності поставити Товар або мотивованого звернення щодо зміни дати поставки Товару протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Замовника заявки на поставку Товару така заявка вважається підтвердженою Постачальником. У разі неподання Замовником Постачальнику заявки на поставку Товару, Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань за Договором щодо поставки Товару у строк, визначений п. 3.1. цього Договору та Графіком поставок (Додаток №2 до Договору) та має право письмово інформувати Замовника про заплановану дату та час поставки Товару. У такому разі Замовник зобов’язаний через Отримувача організувати приймання Товару у строки, визначені п. 3.1. цього Договору та Графіком поставок (Додаток №2 до Договору). 3.4. Товар постачається власними силами Постачальника (власним транспортом) або з залученням третіх осіб – Перевізника. Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів, розвантаження, тощо, покладено виключно на Постачальника. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Отримувачу. 3.5. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Отримувачем у присутності Постачальника (його уповноважених представників) у відповідності до умов цього Договору та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 №П-7, Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 №П-6, з урахуванням вимог ТУ У 16.1-00994207-005 (зі змінами №1 від 26.11.2021). 3.6. Постачальник зобов'язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином супровідні документи на Товар: документи первинного бухгалтерського обліку (акти приймання-передачі Товару, видаткові накладні), товарно-транспорті (залізничні) накладні та документи, що підтверджують якість Товару, а Отримувач перевірити кількість та якість Товару та за відсутності недоліків (зауважень) прийняти Товар і підписати супровідні документи. У разі відсутності вказаних документів (одного або декількох) Отримувач має право відстрочити прийняття Товару до моменту надання Постачальником вищевказаних супровідних документів, а у разі ненадання таких документів Постачальником у строк, що перевищує 5 (п’ять) календарних днів від дня фактичної поставки Товару, відмовитись від прийняття Товару. Присутність уповноваженого представника Постачальника під час приймання Товару Отримувачем є обов’язковою. У разі відсутності належних підтверджуючих документів, які уповноважують представника Постачальника на участь в прийманні Отримувачем Товару, у Отримувача не виникає обов’язку щодо приймання Товару, а у Замовника щодо його оплати. 3.7. Датою поставки партії Товару вважається дата підписання Постачальником та Отримувачем акту приймання-передачі Товару, який підтверджує факт отримання Товару Отримувачем за кількістю та якістю, а також видаткової накладної. Підписані Постачальником та Отримувачем акт приймання-передачі та видаткова накладна є підставою для підписання Замовником таких документів з метою подальшого проведення оплати за поставлений Товар. 3.8. Постачальник вважається таким, що виконав свої зобов’язання з поставки Товару з моменту передачі товару належної якості у розпорядження Отримувача на умовах, визначених цим Договором. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Отримувача з моменту фактичного отримання Товару та підписання акту приймання-передачі Товару і видаткової накладної. 3.9. У разі порушення Постачальником кінцевого строку поставки Товару, визначеного п. 3.1. цього Договору, або недотримання Постачальником Графіку поставки (додаток №2 до Договору), Отримувач має право відмовитись від подальшого отримання Товару, а Замовник може розірвати цей Договір в односторонньому порядку, згідно умов Договору, а також має право на компенсацію понесених витрат, відшкодування збитків та стягнення штрафних санкцій.

Торги не відбулися

2 800 000.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 212b80e82b8c4031ae1bbc58f771059d
Критерій стосується номенклатури Дрова
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 14:49
Довжина
ID: 85f8a967300e439ab42b7071af203001  
Мінімальне значення : 1.9  
Максимальне значення : 1.9  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 14:49
Група порід
ID: 56cd8376315640a5bc41169404f63be9  
Очікуване значення : перша  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 14:49
Відповідність стандарту ТУУ-00994207-005
ID: 8d9d07a7a78f437bb401b5ba3d9ffa61  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 14:49
Вид
ID: 16c916c16b8f4cbba19addf643336162  
Очікуване значення : неколоті  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 14:49
Природна вологість
ID: 2f7607e8401a4944b4608d6e5561625a  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 14:49
Порода деревини
ID: 1c999130788c430b8b529c39b666baa0  
Очікуване значення : твердолистяні  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: a4c55f7a590f4a5c9cf11f9b96166f58
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 14:49
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 5fe8c6b8ca574d8c9150948289d07420  
Очікуване значення : 3  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 14:49
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 2c8ab059c06342a5b075fc3c2bbe256c  
Очікуване значення : 15  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 13.10.2025 14:49
Документ
Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає: належним чином завірену копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку.
Шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника (більш детально див. Розділ 16 проекту Договору).
ID: d0d8fb2dd8f4424a84c3fdfd32274808  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження