• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Відра оцинковані

ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на уточнюючу інформацію про закупівлю та додаток №1 "Специфікація" до проекту договору, які викладені в файлі "Проєкт договору". Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до Правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. В рознарядці зазначаються найменування ТОВАРУ, одиниця виміру та кількість ТОВАРУ, конкретна адреса поставки ТОВАРУ в межах населеного пункту, визначеного цим пунктом Договору. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ : м. Козятин (Вінницька обл.) або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Сторони домовились, що рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляються ним ПОСТАЧАЛЬНИКУ до 01.12.2025 в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА копії відповідної рознарядки. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-резидента України: ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ; зареєстрованої(-их) податкової(-их) накладної(-их) у строк та відповідно до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури (інвойса); документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 8 днів (до 20.10.25 08:00)

38 970.00 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: b72ede0364dc4603af681de45a6119f7
Критерій стосується номенклатури Відро господарське кругле, з оцинкованої сталі, від 10 л, без кришки
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 17:00
Об'єм
ID: 3d92b175238d476dba2d1a712425fc9a  
Мінімальне значення : 10  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 17:00
Наявність кришки
ID: 5b9860f650604e168a32296ba851429b  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 17:00
Матеріал відра
ID: a93f6430b8ad42fda7c705aec3119a68  
Очікуване значення : оцинкована сталь  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 17:00
Форма відра
ID: e1e7c75fc2954097b41bb015c0f13292  
Очікуване значення : кругле  
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 5836c93b6db147b48645b78cab6f8182
Критерій стосується номенклатури Відро господарське кругле, з оцинкованої сталі, від 10 л, без кришки
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 17:00
Об'єм
ID: f73fc70e52cb4ac288f7c1843b9dc1d3  
Мінімальне значення : 10  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 17:00
Наявність кришки
ID: 6d99240b4bd443b1adab8a47bf255b33  
Очікуване значення : Ні  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 17:00
Матеріал відра
ID: 03f9943443ec4e07b0d8857e440156dc  
Очікуване значення : оцинкована сталь  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 17:00
Форма відра
ID: fb8d0acc33ad48cfaf8fc7398a8110ce  
Очікуване значення : кругле  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження