• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт гуртожитку № 20 (кімнати 12-14л.,пр.; 11-01л.; 11-19пр.; 10-08пр., 10-17пр., 9-03л.; 9-09л.; 8-07пр.; 7-10л.,пр.; 7-11л.,пр., 7-17л., 6-03л., 5-12л., 5-13пр.; 5-06л.,пр.; 4-09л.; 4-17пр.; 2-05л.; 2-04л.,пр.; 2-09пр.; 2-16л.) /заміна вікон - 26 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ,вул.Борщагівська,144

538_45420000-7

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 17.10.25 00:00)

536 039.48 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
12
год
13
хв
30
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: d96a11e691a248dd937388e61f1ea9b5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 1affedfd6aeb4c208c49e8ca526c4b46  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: d9d0975df095424da5c92df91afc41d3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2873e145ce48443a9724b15827f67f75
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6b8878accba544e98cba0da15f9af063  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e707cdcced01413a8c267248fe5788e8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 11ba4ccd3a3a4f60a040f320161b3d98
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 6780f8152bc64b95b0288e0f0fb6db57  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: f340194062b04739a21bb320fd1ecb47
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 821e90226f164edd862278583e3b2594  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 68d7bdab04d84ce5a3dc3cad31654963  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: e524c67179d643e1b98f16631875e3c9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 0c63fe03d85f4f91a6834d3a803b62be  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: f261facde8524a46b28c0be9f6a137ec
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 0f94b9ddba034b24ad59629b3cc6f7e3  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 05e8ef720e054436a567d83437edad5f  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 41b8dd31cc364c96acba9d1e20ab151d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 4ca6fbc9f8a74fd3930f4fe2f399e77c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: d100fbeb259b4e82a904aa991e75d33b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 012e4c1c64754e978e97c1d3a49f8e3c  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 4a244baedf4e4c378d95e27b31539a9d  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: ba7423960d8046f4b1d2a0b388f04cca  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 332f84b80d8b4adfb1f34f49e2b7b436
Критерій стосується лоту Поточний ремонт гуртожитку № 20 (кімнати 12-14л.,пр.; 11-01л.; 11-19пр.; 10-08пр., 10-17пр., 9-03л.; 9-09л.; 8-07пр.; 7-10л.,пр.; 7-11л.,пр., 7-17л., 6-03л., 5-12л., 5-13пр.; 5-06л.,пр.; 4-09л.; 4-17пр.; 2-05л.; 2-04л.,пр.; 2-09пр.; 2-16л.) /заміна вікон - 26 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ,вул.Борщагівська,144
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема техніки, електроінструменту, механізмів та транспортних засобів, що планує використовувати під час надання послуг, у тому числі інформацію про офісне або складське/виробниче приміщення Учасника. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених у довідці, та їх правовий статус набуття Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: документи, що підтверджують право власності (видаткові накладні, або акти приймання-передачі, або бухгалтерська довідка, або витяг з балансового рахунку, або оборотно-сальдова відомість тощо) та/або користування (копія договору оренди/суборенди* із актом-приймання-передачі, тощо); документи, що підтверджують право власності та/або користування (копія договору оренди/суборенди* із актом-приймання-передачі, тощо) офісних, виробничих (складських) приміщень. *якщо договір передбачає автоматичне пролонгування, надати документ від орендодавця на підтвердження автоматичного продовження строку оренди. Ліцензія на право здійснення будівельної діяльності та додаток до неї з повним переліком робіт та/або декларацію на право здійснення будівельної діяльності, що є чинні на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період надання послуг. Діюча ліцензія Учасника на використання програмного комплексу АВК – 5 або аналогічного комплексу. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ІDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ІDT) «Системи екологічного управління. Вимоги на настанови щодо застосування», чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації. Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Копію діючого Договору із спеціалізованим підприємством про надання послуг з управління відходами будівництва та знесення. Дозвільний документ, виданий уповноваженим органом, на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
ID: 25172d1d25494722999d824204d9fd3a  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 544317dc9a624608b8187612a9fea06f
Критерій стосується лоту Поточний ремонт гуртожитку № 20 (кімнати 12-14л.,пр.; 11-01л.; 11-19пр.; 10-08пр., 10-17пр., 9-03л.; 9-09л.; 8-07пр.; 7-10л.,пр.; 7-11л.,пр., 7-17л., 6-03л., 5-12л., 5-13пр.; 5-06л.,пр.; 4-09л.; 4-17пр.; 2-05л.; 2-04л.,пр.; 2-09пр.; 2-16л.) /заміна вікон - 26 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ,вул.Борщагівська,144
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати копію договору (договорів) (не більше трирічної давнини відносно кінцевої дати подання документів) та документи, які підтверджують факт його виконання / часткового виконання належним чином (акт (акти) наданих послуг / виконаних робіт). Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти наданих послуг (виконаних робіт) та позитивний лист-відгук до наданого договору про співпрацю з Учасником від Замовника. Під аналогічним (аналогічними) договором (договорами) Замовник розуміє договір (договори), подібний (подібні) за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, а саме: Основні види послуг (робіт), які мають бути враховані в Акті (Актах) наданих послуг (виконаних робіт): 1. Демонтаж віконних коробок 2. Заповнення віконних прорізів готовими блоками
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
ID: ad054e44bfa94d498b1c540cddf29f89  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 7d90e33317f442cd8de6f57d06be26ae
Критерій стосується лоту Поточний ремонт гуртожитку № 20 (кімнати 12-14л.,пр.; 11-01л.; 11-19пр.; 10-08пр., 10-17пр., 9-03л.; 9-09л.; 8-07пр.; 7-10л.,пр.; 7-11л.,пр., 7-17л., 6-03л., 5-12л., 5-13пр.; 5-06л.,пр.; 4-09л.; 4-17пр.; 2-05л.; 2-04л.,пр.; 2-09пр.; 2-16л.) /заміна вікон - 26 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ,вул.Борщагівська,144
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Довідка у довільній формі, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу, що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі (із обов’язковим зазначенням П.І.Б., посади або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір (штатний працівник)/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Мінімально необхідний перелік інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій/спеціальностей: керівник або директор, головний інженер та/або виконроб, інженер з охорони праці, інженер-проектувальник, працівники робітничих професій (не менше 6-ти осіб). У складі пропозиції щодо керівника або директора надати протокол/витяг з протоколу та/або посвідчення з перевірки знань з охорони праці. У складі пропозиції щодо головного інженера та/або виконавець робіт/виконроб надати протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з охорони праці. У складі пропозиції щодо інженера з охорони праці додати протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Кваліфікація інженера-проектувальника в частині кошторисної документації підтверджується Учасником шляхом надання у складі пропозиції кваліфікаційного сертифікату, дійсного на дату подання документів. Серед працівників робітничих професій/спеціальностей повинні бути: монтажники-складальники металопластикових конструкцій, або штукатури, або маляри - не менше 6-ти осіб. З цих працівників обов’язково наявність монтажників-складальників металопластикових конструкцій не менше 3-х осіб. Всі вищевказані кваліфіковані робітники повинні мати дійсні на дату подання тендерної пропозиції посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання (надати копії посвідчень та протоколів): Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00- 1.71¬13); Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; групи електробезпеки не нижче 2-ї; пожежної безпеки. Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці згідно п.3.1., а саме: оригінали або завірені належним чином копії першої і останньої із заповнених сторінок трудових книжок або наказів про прийом на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення) чи витяги із них, або оригінали чи завірені належним чином копії договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів чи контрактів. Щодо працівників, які залучаються учасником на підставі трудового договору, учасник також на підтвердження укладення трудового договору має надати копії повідомлень про прийняття працівників, вказаних у довідці згідно з п. 3.1, на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку
Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 2136592e03d34adca53ead94cb8f8ad2  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: d7e35e833a80484ea3bab42224553ca6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Поточний ремонт гуртожитку № 20 (кімнати 12-14л.,пр.; 11-01л.; 11-19пр.; 10-08пр., 10-17пр., 9-03л.; 9-09л.; 8-07пр.; 7-10л.,пр.; 7-11л.,пр., 7-17л., 6-03л., 5-12л., 5-13пр.; 5-06л.,пр.; 4-09л.; 4-17пр.; 2-05л.; 2-04л.,пр.; 2-09пр.; 2-16л.) /заміна вікон - 26 шт/ КПІ ім. Ігоря Сікорського за адресою: м.Київ,вул.Борщагівська,144
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 300ec8ecb650478496b609914bf398d8  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Інформування про субпідрядників/співвиконавців(У випадку залучення субпідрядника (ів) / співвиконавця (ів) в обсязі не менше 20 % від вартості договору про закупівлю надається (не надається у випадку незалучення або в обсязі менше 20 відсотків): лист в довільній формі, в якому Учасник зазначає перелік субпідрядника (ів) / співвиконавця (ів) з відомостями про нього (них) (зокрема найменування, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження тощо по кожному співвиконавцю / субпідряднику, якого Учасник планує залучати до надання послуг / виконання робіт), а також надає інформацію (документи) про відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку 2 тендерної документації, по кожному субпідряднику (ів) / співвиконавцю (ів))
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 838012a1ecce420eb5597076ea07e75c  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2e3fdb367a1e4600b1c9e6fba3ec0e0e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e0b18a37ca2a4a6b877a9cfa225f8aff  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 3330418314cd4488be54a5eb101a4215
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 7cc39d568fef4f669b8add72f320405e  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: df599fdfeb8f4cd2816dc85a3f6b7b86
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Мова тендерної пропозиції
ID: 03ae09482cb94903a430b54f5b1c53b6  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 9e1876404c364eef80af569d714ae46a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.10.2025 12:55
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: a05ceba1c06e4435bf36222a001896fc  
Очікуване значення : 90