-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Завершена
108 301.20
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 3a94f89c409d4d98a44a7203f2bbad68
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 79aa9b9692a84847adb6e6c5250178f9
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e7b988ad753045449b68f6e152a43301
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 05a8f6989ffb4fcb9364c36b09cba2e9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 1eb1dd746b6442e3a99cacaf10649ba3
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 24d93a0616d348288b0bff8792924dd0
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 97b313aa5ebb4856b7973e815cb60bb3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 801c47978ba64c73b2bbbea2b4f3fcef
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 06d270e1085c4acc83de9ce132fc70b0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 0d34b39823054ab0884d02bb87dd08e4
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 53524642c893403dbfc33582630e17cd
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: a7c227891d2d4f67a8e40666dfdc4d4b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 815f6838131b4a34a65ace389a62309a
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 38d5e94e24624787bcbf9f1f5d887f53
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: b073d047fa9e449e9f0a4c235be6ee0f
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 63a2aed71a29410e8186b1cbc0a077e1
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: d6f51911fbf146d2b939782debb2553d
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 9d0506e5eb934a20b074d1df7eb630d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: ba86bb6f60244ff09d69af67f70e8278
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: d1651fc312104bc18b67a0fa6b240174
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: ca1340bfce694379829bf98be8eb6e12
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9b27eb9d01b94d20999d5ee77e8f1972
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 1d8d266f8cbb48bcb912b91a52b63763
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(2.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
*Форма довідки
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п
ПІБ працівника
Посада та спеціаль-
ність працівника
Загальний стаж роботи за спеціальністю, років
Штатний працівник/за цивільно-правовим договором
/інше
Інформація про освіту / інформація про сертифікат
1
2
..
____________ ___________
(Посада) (Підпис) М.П. (у разі наявності)
До даної довідки додати копії документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, зазначеними у довідці
(скан-копії наказів про прийняття на роботу та/або договорів (угод) цивільно-правового характеру та/або інше).
2.2. В складі своєї пропозиції Учасники процедури закупівлі мають надати копію/-ії відповідного/-их діючого/-их кваліфікаційного/-их сертифікату/-ів інженера технічного нагляду та/або витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду.
)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 83606824b9374d87a839ffc4b7892f99
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 6a885801de334984a01dec82e6f37f34
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Інформація про субпідрядника / співвиконавця.(Інформація про субпідрядника / співвиконавця.
Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника (далі - суб’єкт господарювання) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, в такому разі,
Учасник:
- повинен надати в довільній формі інформаційну довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, в якій зазначає повне найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження;
- під час подання тендерної пропозиції заповнює окреме текстове поле електронної форми, де зазначається повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання.
Ненадання такої довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації.
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі.
)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 1ab0f0fd716b4a65b47110b0ec754c3f
Мінімальне значення :
20
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 99232e137d304905a1a5c63bdb23e57c
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 8967878e8198493f8568e4b56644dca9
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
*Форма довідки
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№ з/п
Найменування, опис та основні характеристики
Кількість, од-ць
Власне/
орендоване/
лізинг/тощо
1
2
..
____________ ___________
(Посада) (Підпис) М.П. (у разі наявності)
1.2. Для підтвердження наявності обладнання (устаткування), зазначеного в Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надати видаткові накладні (акти приймання) на таке обладнання та/або копію/-ії відповідного/-их договору/-ів на право його користування (договір оренди, лізингу, тощо), термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж кінцевий строк надання послуг, та/або регістри бухгалтерського обліку (оборотно-сальдову відомість по відповідному бухгалтерському рахунку) та/або інший документ, що підтверджує право користування обладнанням (устаткуванням), передбачений чинним законодавством України, з одночасним наданням документів, що підтверджують право власності на обладнання (устаткування) орендодавцем, лізингодавцем, тощо та/або власником.
1.3. Для підтвердження наявності програмного забезпечення, зазначеного в Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надати копію/-ії документу/-ів, що підтверджує наявність ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення кошторисної документації («Будівельні Технології: КОШТОРИС» або аналог).
)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 0c065d4539dc43ceac73ced1d3a7870a
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 3e5d09f634cd4e1cbf806bf9d87bbdf6
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(3.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів. Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з технічного нагляду за кодом ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
*Форма довідки
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
№
з/п
Номер та дата укладення договору
Строк дії договору
Предмет договору
Інформація про контрагента за договором (найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження)
1
…
____________ ___________
(Посада) (Підпис) М.П. (у разі наявності)
3.2. Оригінал або копію не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками, в тому числі з додатковими угодами (якщо такі укладались), який був виконаний у повному обсязі.
3.3. Оригінал/-ли чи завірена/-і копія/-ії документів, що підтверджують повне виконання зазначеного/-их у довідці аналогічного
договору/-ів, а саме оригінал/-ли чи копія/-ії акту/-ів приймання-передачі, тощо.)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 571d2021a89a45afac8125155fd64204
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 4da80974608e4428bbd70eb6eec2ee21
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 634a27d7ee724667bbc747622a76be7e
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 6b662b51f34a49f6a13047fe09f04f99
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 4b1a7261dfad45ec968750bcd9079934
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 6121a733b186486faf87369d53cba7fb
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Мова тендерної пропозиції
ID: 36f5efc9b0c44b908cb75148f4adfae3
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 7fe64a7d07ca41fa8cb850e698d8a6e4
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 200,00 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
електронна банківська гарантія(Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 200,00 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 7723282242ea4998bd49cd924a478487
Очікуване значення :
2.95
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 17ffff7ea3f44d558f8200f9501d8914
Очікуване значення :
Так
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: ac9aef9f458b4c748159534f292d8464
Критерій стосується лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: a50a585a282c412d8050e4c31d118787
Очікуване значення :
3
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 6889b1e9f4194f7485e51ebea3801b88
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Документ
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.(Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
)
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: e1aa5fe194bf40f4a6d21f3ba562e320
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: f36a719374c841cbb741dd062a053718
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.10.2025 11:40
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 392457b569d04d769c2e6271025beb21
Мінімальне значення :
90