-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021: 2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелаж з закритими дверцятами №1; Стелаж з закритими дверцятами №2; Стелаж металевий з полицями №1; Стелаж металевий з полицями №2; Тумба на металевих ніжках №2; Стелаж для одягу №1; Антресоль №1; Антресоль №2; Тумба кухонна; Стелаж для одягу №2; Антресоль №3; Стелаж для одягу та документів; Тумба приліжкова мобільна; Стелаж для одягу №4; Стелаж з закритими дверцятами №3; Антресоль №4; Антресоль №5; Стелаж для одягу №5; Стелаж з закритими дверцятами №4; Антресоль №9; Антресоль №6; Антресоль №7; Шафа для інвентаря; Тумба Мобільна №1; Антресоль №8; Шафа для документів №3; Тумба Мобільна №2)
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
Завершена
263 206.67
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 051b1cad7f5f4add9b47ca55ef399591
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 8a460282d8d9477b9871984c6528a2ae
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: e92f4c8b4a7e49c4ad49a971da3c41e8
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: e2ad4d4ac1144b5b86d5641f1b0c4864
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: b6454e07879c4665b71b78919c2bcd01
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: cd8897e7a4634fbab6e3786eef34a40a
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 782999811e8d453a8de5e6b23bbe80ec
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 0d6357e8a4f04cd1ac7a3eca3067c421
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 8d4b1b6ec31e4a509731963bfa40ea02
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c6f2c0e1ac25472d8420b174d64e63e8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d0635bfa3b694be5a76b586ed75b3883
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 31d28e6982114a25aa66a95f33b35d10
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: f17a5518e74a4a64ae4627fcabef3ce3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: a91e69278cd34d3eb9c2d6a70c11a885
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 0f962f80a49a4ecb8da61a241073ea54
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 4380b64ef9274fd69f9a070a227232d1
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 810df7302fe1496298a034fdc9b9df9a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: c5ab124584cc43959d9a19427fe069bf
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 360d7214de0b4bea84f796180a522dea
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: cd3a16986a144e82b5ec27aa168a161b
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 28d736d04905452691b00030351f0453
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 489dad4583df49e7a04c8d070d43ad87
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 303a2e2669294507aaefaea4abc7adbb
Критерій стосується лоту код ДК 021: 2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелаж з закритими дверцятами №1; Стелаж з закритими дверцятами №2; Стелаж металевий з полицями №1; Стелаж металевий з полицями №2; Тумба на металевих ніжках №2; Стелаж для одягу №1; Антресоль №1; Антресоль №2; Тумба кухонна; Стелаж для одягу №2; Антресоль №3; Стелаж для одягу та документів; Тумба приліжкова мобільна; Стелаж для одягу №4; Стелаж з закритими дверцятами №3; Антресоль №4; Антресоль №5; Стелаж для одягу №5; Стелаж з закритими дверцятами №4; Антресоль №9; Антресоль №6; Антресоль №7; Шафа для інвентаря; Тумба Мобільна №1; Антресоль №8; Шафа для документів №3; Тумба Мобільна №2)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості.
)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 2f0ab1eb2c154623ad073d3a23a84280
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0c2b317a4af74c52964497b4aabe02f8
Критерій стосується лоту код ДК 021: 2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелаж з закритими дверцятами №1; Стелаж з закритими дверцятами №2; Стелаж металевий з полицями №1; Стелаж металевий з полицями №2; Тумба на металевих ніжках №2; Стелаж для одягу №1; Антресоль №1; Антресоль №2; Тумба кухонна; Стелаж для одягу №2; Антресоль №3; Стелаж для одягу та документів; Тумба приліжкова мобільна; Стелаж для одягу №4; Стелаж з закритими дверцятами №3; Антресоль №4; Антресоль №5; Стелаж для одягу №5; Стелаж з закритими дверцятами №4; Антресоль №9; Антресоль №6; Антресоль №7; Шафа для інвентаря; Тумба Мобільна №1; Антресоль №8; Шафа для документів №3; Тумба Мобільна №2)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), за нижченаведеною формою І.
2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0a333774abdd4188944ba35275aefc90
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: c80e7de347304e67b5cb1f16328e5fd6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 4c2858571053461c8a21f3ea9d93332a
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 842633b2570c4f70a41056d26cf6102c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 5faf8cf3acad4d11a41fe82149fbcd0c
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: d522a326607f48fab0664fd578fce2fb
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Мова тендерної пропозиції
ID: 278f4f3b010f4f35a8aabd8872a62261
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: d26276eec3d34cde9dd0d511949f70b8
Критерій стосується лоту код ДК 021: 2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелаж з закритими дверцятами №1; Стелаж з закритими дверцятами №2; Стелаж металевий з полицями №1; Стелаж металевий з полицями №2; Тумба на металевих ніжках №2; Стелаж для одягу №1; Антресоль №1; Антресоль №2; Тумба кухонна; Стелаж для одягу №2; Антресоль №3; Стелаж для одягу та документів; Тумба приліжкова мобільна; Стелаж для одягу №4; Стелаж з закритими дверцятами №3; Антресоль №4; Антресоль №5; Стелаж для одягу №5; Стелаж з закритими дверцятами №4; Антресоль №9; Антресоль №6; Антресоль №7; Шафа для інвентаря; Тумба Мобільна №1; Антресоль №8; Шафа для документів №3; Тумба Мобільна №2)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому еквіваленті не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією (частина 1 статті 25 Закону) та cтановить 4427,00 грн. (чотири тисячі чотириста двадцять сім гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Гарантія надається за орієнтовною формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією ;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії
Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
р/р UA253052990000026001015906362
р/р UA 34305299000002600800590351
МФО 351533 в АТ ПРИВАТБАНК
ЄДРПОУ: 02003474
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Документ
Забезпечення тендерної пропозиції(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому еквіваленті не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією (частина 1 статті 25 Закону) та cтановить 4427,00 грн. (чотири тисячі чотириста двадцять сім гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Гарантія надається за орієнтовною формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією ;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії
Реквізити замовника для оформлення тендерного забезпечення:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
р/р UA253052990000026001015906362
р/р UA 34305299000002600800590351
МФО 351533 в АТ ПРИВАТБАНК
ЄДРПОУ: 02003474
)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 3d206ef1f88a43b5963a2dcbb3f61990
Очікуване значення :
1.68
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 4b62111295a640f0aaa0add0b5e4fee5
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 3e040e1a1b7742919b857eb0d21f79e6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:53
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 525dfa78c9eb48b68902e9f46e698ff3
Мінімальне значення :
90