• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Телемеханізація РП-136 (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 3, пункт 3.2.20)

Назва згідно з кошторисними нормами України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 р.: будівельні роботи.

Завершена

1 510 400.40 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce2b166ee91d472b8e7c48182aca4692
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 69b4160de8cd4d24a7e9d2aca0fabed8  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: efea4d6efa274853b0bac136188aba62
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 200383728b084feaa4dc4dcbdfae97b8  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 4206d30f0b1349efbb517f4a83bbeeff  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: b173d6a3c2354244a5145536bf35febc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 6f46d1bc28414ff986b25a46595bc175  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 72b7ff8dd4ae4e48994532a740a09028
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 07d52d8fb19645799e431a258a6e6f02  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: c67664e492a64697b471e6e402304353  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 8354d422405c444ba8526a43a166ceed  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 27c28615cc244b4cba33e709b626f23c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4ef355b13ce347b6aeebf88679cdf5b0  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 20690a92fe8e41c8a929da7089e27358  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 09abb8fbe53d4814bce68043f4259832
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 2a4c1f94d96744ba8c5d22a836774a18  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 5f989664cf464659b559f58201a2a067
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 6a6b015a8c2342979fb2ccc0f0e50e8d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 0c420e9f820848fcbf40199c42e936e2  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 475a3929288a49778619c0dc505a54b2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 18410791ac024622a068568d59ef6356  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 8678262786174445988bfa5b336170ca  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 5b1152b92ffa4be29fffd8b7c314dc4e
Критерій стосується лоту Телемеханізація РП-136 (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 3, пункт 3.2.20)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
- фінансова звітність учасника процедури закупівлі за 2024 рік: * звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма №2 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності») згідно з Розділом ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 р. №73 або * скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 р. №39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 р. за №161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 р. №25) (із змінами) або * податкова декларація платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця, форма і порядок складання якої затверджені наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку» від 19 червня 2015 р. №578. Учасник процедури закупівлі повинен підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності, і надати квитанцію про перевірку звіту та його приймання (квитанція №2). Якщо фінансова звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник процедури закупівлі надає відповідний документ або фінансову звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. Обсяг річного доходу (виручки) не повинен бути меншим, ніж 90 (дев’яносто) % очікуваної вартості предмета закупівлі. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі працює менше 1 (одного) року, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та фінансову звітність з дня державної реєстрації і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником процедури закупівлі із законодавчих причин не складається фінансова звітність, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі з відповідними поясненнями та посиланнями на нормативні акти. Учасник-нерезидент надає перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа за 2024 рік, передбаченого законодавством країни його реєстрації. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: f76ad4aef67f4fa796e11fa426b209a2  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 88dbe1db97864db989f9ab5bfd042a85
Критерій стосується лоту Телемеханізація РП-136 (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 3, пункт 3.2.20)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
- власна довідка з інформацією про виконання робіт аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; класу наслідків (відповідальності) об’єкта, П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого є роботи з телемеханізації електроустановок (ПС, РП, ТП) напругою не нижче 6 кВ - не менше 1 комплекту та класом наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором не нижче ніж клас наслідків обʼєкта за предметом закупівлі. Довідка повинна супроводжуватись: - виконаним (виконаними) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатками: договірною ціною, зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, підсумковою відомістю ресурсів, додатковими угодами тощо); - документом, який містить відомості про клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором (проєктною документацією / дозвільним документом Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) або Державної архітектурно-будівельної інспекції України (ДАБІ) / сертифікатом готовності об’єкта до експлуатації тощо); - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); - довідкою (за останній місяць виконання договору) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором повинна відповідати формі №КБ-3 відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. №281, та містити обов’язкові реквізити первинних документів для будівельних робіт: назву документу (форми); найменування підприємства, організації, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі; найменування підприємства, організації контрагента; найменування підприємства, організації генпідрядника; найменування підприємства, організації субпідрядника (за наявності); номер договору і дату його укладення; найменування об’єкта будівництва та його адресу; період, за який складається довідка; найменування об’єктів, пускових комплексів, вартість виконаних робіт та витрати (з початку будівництва по звітний місяць включно, з початку року по звітний місяць включно, у тому числі за звітний місяць), П.І.П. посадових осіб контрагента і генпідрядника (підрядника), їх підписи. Підписи можуть бути скріплені печатками; - актом/актами приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором. Акт приймання виконаних будівельних робіт за аналогічним договором повинен відповідати формі №КБ-2в відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. №281, та містити обов’язкові реквізити первинних документів для будівельних робіт: назву документу (форми); найменування підприємства, організації, ідентифікаційний код в ЄДРПОУ учасника процедури закупівлі; найменування підприємства, організації контрагента; найменування підприємства, організації генпідрядника; найменування підприємства, організації субпідрядника (за наявності); номер договору і дату його укладення; найменування об’єкта будівництва та його адресу; найменування об’єкта; період, за який складається акт; найменування робіт і витрат; обґрунтування (шифр і № позиції нормативу); одиницю виміру; кількість; поточну ціну одиниці виміру (у тому числі заробітну плату, експлуатацію машин та механізмів, заробітну плату машиністів та робітників, зайнятих на ремонті та технічному обслуговуванні); витрати на виконання робіт; витрати труда робітників-будівельників на обсяг робіт; витрати труда робітників, що обслуговують машини, на обсяг робіт, П.І.П. посадових осіб контрагента і генпідрядника (підрядника), їх підписи. Підписи можуть бути скріплені печатками. Акт/акти приймання виконаних будівельних робіт, надані учасником процедури закупівлі для підтвердження факту виконання робіт за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Учасник процедури закупівлі може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва одним договором або сумарно різними договорами. Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Якщо у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за аналогічним договором, актах приймання виконаних будівельних робіт, інших підтверджуючих документах не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
ID: b70911c145ad47d9a5aba98d5eba3d2d  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: fbe904c42e804e148af6806940a7c948
Критерій стосується лоту Телемеханізація РП-136 (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 3, пункт 3.2.20)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника/субпідрядника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт відповідно до відомостей про потреби в кадрах за основними категоріями, які є складовою проєкту за предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, оформлена згідно з вимогами Додатку №8. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю, тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво, протокол перевірки знань тощо); - кваліфікаційні сертифікати*, видані уповноваженими організаціями/ органами (за необхідності); - свідоцтва про підвищення кваліфікації*, видані уповноваженими організаціями/органами (за наявності). * подаються для працівників щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. Мінімальна кваліфікаційна вимога наявність в учасника процедури закупівлі: • головного інженера або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; • начальника дільниці / виконавця робіт або іншої особи, яка виконує його функції; • інженера в частині кошторисної документації; • інженера з охорони праці; • працівників робітничих спеціальностей; працівника, який має право на проведення інсталяції, налаштування обладнання телемеханіки та програмного забезпечення, які пропонуються учасником процедури закупівлі (підтверджується документом про навчання, виданим виробником/уповноваженим представником виробника обладнання та програмного забезпечення).
ID: 3ce28aa3ba19448fa6779799a3b212ff  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 894682c1e2fc4d188bb49ff8eeef0930
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 9b8ab4592b164b79b540f5ff015df27d  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: c8d684b8e20c49329e6009eece2e40ef  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5e28bc083281444dbcf41db368501477
Критерій стосується лоту Телемеханізація РП-136 (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 3, пункт 3.2.20)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
- власна довідка з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, спеціальної техніки, механізмів, обладнання та устаткування, засобів вимірювальної техніки) та технологій, необхідних для виконання робіт, оформлена згідно з вимогами Додатку №9. До довідки включається все власне та залучене обладнання, матеріально-технічна база та технології (в тому числі ліцензоване програмне забезпечення), яке буде використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі відповідно до проєктної документації та чинного законодавства України у цій сфері. Учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження права власності/володіння/користування тощо на все власне та залучене обладнання, матеріально-технічну базу та технології, зазначені в довідці. Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів тощо (подається для власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника/субпідрядника); - договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу/позики/позички обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (з обов’язковим наведенням їх переліку), укладений між учасником/субпідрядником та власником обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що планується для залучення під час виконання робіт (подається в разі наявності орендованого/отриманого на підставі договору лізингу/позиченого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій); - свідоцтво про повірку законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, видане органом, уповноваженим проводити державні метрологічні дослідження (подається на кожну одиницю засобів вимірювальної техніки, зазначену у довідці) (за необхідності). У випадку, якщо проєктною документацією на виконання робіт за предметом закупівлі передбачається необхідність залучення послуг випробувальної лабораторії, учасник процедури закупівлі надає документ, виданий органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції щодо дозволу виконувати вимірювальною лабораторією випробування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме - устатковання напругою понад 1000 В (дозвіл та/або свідоцтво про відповідність системи вимірювань та/або атестат та/або свідоцтво про атестацію та/або сертифікат про акредитацію вимірювальної лабораторії тощо). Для документального підтвердження наявності транспортних засобів, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або договір купівлі-продажу та/або свідоцтво про право власності та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо (подається для власних транспортних засобів учасника/ субпідрядника); - договір надання послуг/оренди/суборенди/лізингу/позики/позички транспортного засобу/надання транспортних послуг, укладений між учасником/субпідрядником та власником транспортного засобу/надавачем транспортних послуг (подається в разі залучення під час виконання робіт транспортного засобу на договірних умовах); - лист від орендодавця/лізингодавця/позикодавця/позичкодавця (надавача послуг, власника, тощо) з інформацією про те, що договір, укладений з учасником/субпідрядником, є чинним на момент проведення закупівлі, та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі. У разі, якщо договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником/субпідрядником та фізичною особою, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України. У разі, якщо учасник/субпідрядник є фізичною особою або фізичною особою – підприємцем, договір найму (оренди) транспортного засобу, укладений між учасником процедури закупівлі та власником транспортного засобу, підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України. Для документального підтвердження наявності технологій, необхідних для виконання робіт, на кожну одиницю, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, які підтверджують право власності/користування технологіями (бухгалтерську довідку та/або оборотно-сальдову відомість/витяг з оборотно-сальдової відомості та/або інвентарну картку обліку основних засобів та/або інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та/або інформацію про патент та/або наявність ліцензії та/або інший документ, що підтверджує право використання учасником/ субпідрядником технологій, необхідних для виконання робіт). У разі, якщо договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладений між учасником процедури закупівлі та власником будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), строком на 3 (три) роки і більше, такий договір підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним умовам здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: 45d7655efeae4dc0a89b4fadd2306891  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 28615dd35816437ea78794a36418f454
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: b67bf55bc253423fadab66288d301db2  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: e6413684ab574d7cafdc17e23f0f1fc1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 3db255efe50c4501b5bebe979612e642  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: f60a2525fd934fe581bbe1bc212204a7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Мова тендерної пропозиції
ID: 495fd49fb1bd4b22b793f3c6f532e8ef  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: a3cc2a9cc7b14fd585443f2182a52dbf
Критерій стосується лоту Телемеханізація РП-136 (Інвестиційна програма ПрАТ “Львівобленергоˮ на 2025 рік, розділ 3, пункт 3.2.20)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: d9fb35e0807340b1a6491b31e29360f2  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: c9f5f29d3cd0400993131012bae6b401  
Очікуване значення : 0.5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Документ
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5 (п’ять десятих) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код в ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 623395000000026009443120003 у АТ «Таскомбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю «Телемеханізація РП-136 (код ДК 021:2015 - 45310000-3), без ПДВ». У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 0,5 (п’ять десятих) % вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі.
ID: 00e57f2749414bc9bba24bc144f95184  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: b44344977c194cdd8876dad58af623c1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 13:24
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: ccee9066e1da4fd4bec8a2a6a811a989  
Очікуване значення : 120