-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення технічного обстеження стану житлових будинків (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Проведення технічного обстеження стану житлових будинків (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 15.10.25 09:00)
87 303.30
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
10
год
47
хв
26
сек
Оплата за участь: 408.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 001d873453104660adfc170cff4afb01
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 67665c03eac5430cb30b92b6f738a8f1
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 1a4bf3b9bbd544879ac101a3420bce82
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4e8e47f1ea1345c9b7ced22c77dea9b5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ae14663206bc4c7280b30bb0496c29e4
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 1d0ee0f48af04c8c9e321a1bb1f5cc34
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ade3923ff2f9430a9c18b30574ac6ab9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: f45d98aa4e69467e9cc0b135b178cab3
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 82308e7bb1c44641916ec0832804d38e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: b93ad1fb9132430b9d87f43b9399bec4
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 1b5df81cbd2948299e109d9573ad63c3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ed342ef5dcaf4b0099eec59a9aa2ba3e
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 84da8487e11d4928acb6654ca6c9223d
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 3312ed50b203495dad9163cba37a27fd
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 874b1488cde14b238464325afd7a52d8
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: c188aa1e93514ce4ad86f93b54bbd299
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 54b944c170a048d299ff1bf4692b2f75
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 14b48e39bee145a692cd4253fa960e5f
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 3f0fabbb822949a5a20ba9309366d814
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 43b5008e9dd94bad9cdf145171ee976d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 0e7ce7b13edc487ab1d68b959fc7122c
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 5dadb5769c8c41619e0dd759278b9418
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0810104dcaaf4339b427d6561e3420ff
Критерій стосується лоту Проведення технічного обстеження стану житлових будинків (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(3.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи Учасника, на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності), про наявність в Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним договором вважати договір з надання послуг з обстеження технічного стану будівлі (будинку). У якості підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) повинен бути тільки той договір (договори), зобов’язання за яким Учасником виконано в повному обсязі. Інформація про виконання зобов’язань (в повному обсязі) за аналогічним (аналогічними) договором (договорами) обов’язково зазначається Учасником у довідці.
Форма довідки
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
№ з/п
Номер та дата укладення договору (договорів)
Назва предмета договору (договорів)
Початкова вартість договору (договорів)
Повна назва замовника (замовників) з яким був укладений договір (договори) (найменування, код ЄДРПОУ, місцезнаходження)
Виконання зобов’язань
_____________ ___________
(Посада) (Підпис) М.П. (у разі наявності)
До даної довідки надати копію (копії) договору (договорів) з усіма додатками до нього та акти приймання-передачі наданих послуг, платіжної інструкції та/або виписку (реєстр операцій) по рахунку, що підтверджують надходження коштів на користь Учасника за наданими договорами.
)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: a9733fc4887e47649305a64e8a29c41d
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: e5052a4aa0bf41c79ff27c90c005fabe
Критерій стосується лоту Проведення технічного обстеження стану житлових будинків (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(2.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи Учасника, на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які пройшли професійну атестацію, мають необхідні знання і досвід та кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт для надання послуг зазначених в Додатку № 3 до тендерної документації.
Форма довідки
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п
ПІБ працівника
Посада та спеціальність працівника
Номер, серія та дату видачі кваліфікаційного сертифікату
____________ ___________
(Посада) (Підпис) М.П. (у разі наявності)
До даної довідки додати копії документів, які підтверджують наявність трудових відносин між працівниками та учасником, зазначеними у довідці, а саме:
скан-копію оригіналу або завіреної копії штатного розпису;
скан-копію оригіналу або завіреної копії наказів про прийняття на роботу та/або трудових книжок та/або договорів (угод) цивільно-правового характеру та/або інше;
скан-копію оригіналу Повідомлення про прийняття працівника на роботу (разом з квитанцією).
2.2. Обов'язковими мінімальними вимогами для Учасника є наявність інженера-проектувальника із кваліфікаційним рівнем «провідний» або «І категорія», який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості» або експерта будівельного із кваліфікаційним рівнем «провідний» або «I категорія», який має кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «експертиза проектної документації у частині забезпечення механічного опору та стійкості», або інженера-консультанта (будівництво) із кваліфікаційним рівнем «провідний» або «I категорія», експерта будівельного із кваліфікаційним рівнем «провідний» або «І категорія», або «ІІ категорія», який має відповідний кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «Технічне обстеження будівель і споруд об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) або СС2 (середні наслідки), або СС1 (незначні наслідки)».
До тендерної пропозиції Учасник повинен надати скан-копію оригіналу або завіреної копії діючих кваліфікаційних сертифікатів або Витягів з реєстру будівельної діяльності про Кваліфікаційний сертифікат по кожному з зазначених фахівців.
)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: b074f86e5b9941c8b46758c52e8f58b3
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 1ecad075c1bb4e37b56b189d8414eef5
Критерій стосується лоту Проведення технічного обстеження стану житлових будинків (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (1.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи Учасника, на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності), яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника обладнання необхідного для надання послуг.
Форма довідки
Довідка про наявність в учасника процедури
закупівлі обладнання
№ з/п
Найменування, опис та основні характеристики обладнання
Кількість, од/шт.
Інформація про калібрування
Підстава користування (власне/орендоване/ залучене/інше)
___________ ___________
(Посада) (Підпис) М.П. (у разі наявності)
Для надання послуг Учасник процедури закупівлі повинен мати в наявності
Лазерні та оптичні пристрої вимірювання (далекоміри та/або віддалеміри);
Шкальні пристрої вимірювання (рулетки, лінійки, штангенциркулі);
Вимірювач міцності бетону (електронний або механічний склерометр).
Придатність до використання вимірювального обладнання зазначеного у довідці, підтверджується шляхом надання скан-копій дійсних сертифікатів калібрування вимірювального устаткування (в повному обсязі).
На підтвердження всіх відомостей зазначених у довідці Учасник повинен надати документи що підтверджують право власності та/або користування обладнанням:
для власного обладнання надати скан-копії оригіналу або завірені копії видаткових накладних та/або акти приймання передачі та/або фіскальних чеків, що підтверджують право володіння таким обладнанням;
для орендованого/залученого/іншої підстави користування обладнання надати скан-копії оригіналу або завірені копії договорів, що підтверджують право користуватись обладнанням (договори оренди, договори користування, договори лізингу тощо).
1.2. Учасником процедури закупівлі надається Довідка, складена в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності), яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника матеріально-технічної бази (з зазначенням адреси та її площі), необхідного для надання послуг. На підтвердження зазначеної інформації учасники мають надати:
для власної матеріально-технічної бази надати скан-копії оригіналу або завірені копії документів які підтверджують право власності;
для орендованої/залученої/іншої підстави користування матеріально-технічної бази надати скан-копії оригіналу або завірені копії договорів копії договорів, що підтверджують право користуватись матеріально-технічною базою (договори оренди, договори користування, договори лізингу тощо).
У разі, якщо строк оренди/залучення/іншої підстави користування обладнання та/або матеріально-технічної бази є менший кінцевого строку надання послуг, учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та Учасником.
)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 202780b9bb484aa4a0b554be8dcb24ce
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 90dae57231834858b4e7afca0d96ef48
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Інформація про субпідрядника / співвиконавця.( Інформація про субпідрядника / співвиконавця.
Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника (далі - суб’єкт господарювання) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, в такому разі,
Учасник:
- повинен надати в довільній формі інформаційну довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, в якій зазначає повне найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження;
- під час подання тендерної пропозиції заповнює окреме текстове поле електронної форми, де зазначається повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання.
Ненадання такої довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації.
У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі.
)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: ff98ceb802704a1993fe72fc31b45620
Мінімальне значення :
20
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 96d1d75f90074ba699fa09b6dbb12108
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 81a25e3216eb489685f8920f13bb8ce8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 9fdd8356d331449fb1d880576fe6e554
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 92d5b4767fcc410384da105e8dad16dc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 75d1b60d4c564459b673a6ed90334a96
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 0f6c339edde84e21af2656f09ecb3df2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Мова тендерної пропозиції
ID: 07a7d127ee2e4f9ca19693a98d74b2fb
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 5be94a9016b24f0781787ac4127dff72
Критерій стосується лоту Проведення технічного обстеження стану житлових будинків (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 61be34019b524224b7067e032aa5ae3f
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 600,00 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
електронна банківська гарантія.(Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 600,00 грн.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України.
Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: cd6cb32469754389b7b4c5e5c00e2c76
Очікуване значення :
2.98
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: b8984609b3dd43cd931d6c76747e53a3
Критерій стосується лоту Проведення технічного обстеження стану житлових будинків (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: ae3817d5e7b1411d9381e564e3846906
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 04354eaed08e43e79af5705f6dd6efb0
Очікуване значення :
3
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Проведення технічного обстеження стану житлових будинків (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Документ
Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.(Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору.
Вид забезпечення: завдаток.
Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Реквізити Замовника:
Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ 43927048
UA838201720355119008000113955
Держказначейська служба України, м. Київ
Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Проведення технічного обстеження стану житлових будинків (ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
)
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 4bbe2b78f9be4db8b98a26205be8a0d3
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 812ffb5c659b438badb43c616bc12cda
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.10.2025 09:00
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: b3ecdc1757c1426eb4a278f2faa3174b
Мінімальне значення :
90