-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВИШГОРОДСЬКА 21
Кваліфікація
5 397 345.00
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1966e2107cd273eb5cc4b8d7bb9525d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 29fdfdd244db0757c464243a68ee3265
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 6ff0412253e7627c13cebe11db0241b8
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 55b1d230b5f6010e89048d6d8f14bc26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: e12a8bb3ffe0023d52fc9a77f42d229c
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e5e1f63d4a6512368da972a24daf7bf3
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a107b6b2db059132670657952b717e29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2c207d97f1808ca72fa37d5ace82e7d
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d66f14d838ad286f503f4da773ad207f
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 144ed404624d36b12802310369f1e155
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 58990b9b192c9210e0b920644d074109
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a9c88d2f830f19b8f8dd56c04ff25cf6
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6cc8150550d55723cabd22f1b8f23bbe
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ce6c9e32e22eb35033425aa9f6d82029
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 6aed6b62d0534f20271072c2beda7d76
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 67a1ed9adb26762b91f5d807012b1384
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ecf14c9b486443a55319681f9ede8282
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7bb7ab8a5f9eaaed86224d8347308318
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 59c3bb44c8fad1103124eb5c3e4641e9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 739b13d4de3f17e0885b231d73597a94
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 1414c2d39a358638b55b24e7180a715d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9c27050187758584b509714a806d704a
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0ad6c86caafc3a8741b2b62b5bf32105
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник повинен надати довідку за формою: № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 посада уповноваженої особи учасника підпис ПІБ До довідки додаються: скан-копія оригіналу аналогічного виконаного договору (з усіма додатками, передбаченими договором, та актом/и виконаних робіт). Зазначені договори мають бути укладений та виконаний на 100% в період з 2017-2025 роки. Аналогічним вважається договір на виконання робот з капітального ремонту, та/або поточного ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва об'єктів.
ID: 8f537ef6a893d56425a3b468076930c4
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a76ad2cd2efd79176fdf136ad5deb702
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник повинен надати довідку за формою: № з/п ПІБ Посада 1 2 3 Учасник для виконання робіт на об’єкті замовника, відповідно до вимог цієї документації, повинен підтвердити достатній склад працівників відповідної кваліфікації: Інженерно – технічні працівники: - Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи. - Інженер з охорони праці – 1 особа. - Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції – 1 особа; - Інженер з проектно-кошторисної роботи - 1 особа; Робітники: - Інші сумісні (підсобні) робітничі професії – не менше 3 особи. На підтвердження наявності та кваліфікації працівників надаються: - копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод), або копії наказів про призначення (на всіх осіб, зазначених у довідці); - копія(-ії) посвідчення(-нь), та/або сертифікату(-ів), та/або диплому(-ів) спеціалістів, які пройшли навчання (надається(-ються) на всіх осіб, зазначених у довідці); -копія(-ії) посвідчення(-нь) працівників щодо наявності дозволів з безпечної експлуатації електроустановок споживачів; - належним чином завірені копії протоколів (витягів з протоколів): перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) (на не менш ніж двох осіб, зазначених у довідці); - належним чином завірені копії посвідчень працівників щодо наявності дозволів для виконання робіт на висоті, а саме: НПАОП 0.00.-1.15-07 (робіт на висоті та верхолазних робіт згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11), загального курсу з ОП; - належним чином завірені копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань вимог наступних документів: загального курсу з ОП та НПАОП 0.00.-1.15-07 (робіт на висоті та верхолазних робіт згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11) (на не менш ніж двох осіб, зазначених у довідці). - належним чином завірені копії Медичних книжок встановленого зразка дійсних на дату подання пропозиції, що відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150 Медична книжка має бути заповнена відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК „Особиста медична книжка“, затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, медичних довідок заповнених відповідно до пункту 2.6 Додатку 5 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. №246 Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючи документи.
ID: 55a9381a3341d34cfbc34953c87a6912
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 4000ca24940ffff6fe7c210f96f646b1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс, звіт про фінансові результати або податкова декларація) за період 2024 рік. Надана фінансова звітність повинна підтвердити обсяг річного доходу не менше 1000 000,00 грн. (один мільйон грн. 00 коп.).
ID: 39aa8376021c43193deb436d2f531557
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4c3969c656f8c383996af2f31a0753c3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник повинен надати довідку за формою: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасника Кіль кість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджують належність ** 1 2 3 4 5 6 2 - Спеціалізований вантажний автокран (кран на автомобільному ходу), вантажопідйомність не менше 10 т - не менше 1 од 3 Навантажувач - не менше 1 од 4 Агрегат зварювальний – не менше 1 од 5 Автомобіль вантажний (бортовий, самоскид, тощо) – не менше 1 од * якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках - вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою з правом використання у місті Києві, оскільки відповідно до Тендерної документації місце виконання робіт: Україна, 04074, м. Київ, вул. Вишгородська, 21.
ID: e2db0bf98f3a433a43a6440653d41de6
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 59780d0e8807c209756cebcc6ac62d68
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 067aa8fa2973aa116a56a9cab1e302ab
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 7f9f6651aadfd586391ae8d2076c3c41
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 9b3611dad19cd08494567d034e875362
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: d6ea24a9bc596f44975e3fc0568730dd
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 9516bbf770f81acca5b84c959a6a21fc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e7f53c46f5a91cb3a068c6ee62caacef
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 75e6913d8ebfe64ff70cbb15d71490a6
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Мова тендерної пропозиції
ID: e261b8161ed9f791e2a7c76c3e129ff9
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 4418685bca8f4f22b904072d07d457dd
Критерій стосується лоту КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВИШГОРОДСЬКА 21
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Документ
Банківська гарантія(Переможець закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії в електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Банківська гарантія повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом банку-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на вебпорталі Уповноваженого органу у відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформляється: банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. При цьому банк, яким видана гарантія, за офіційними даними Національного банку України повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації; іноземними банками - відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, публікація Міжнародної торгової палати № 758, 2010 рік (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком- нерезидентом. Відповідне авізування проводиться банком-резидентом в електронній формі з обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису. Банківська гарантія, зокрема, повинна містити: безвідкличне зобов’язання банку-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, у межах суми гарантії за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення переможцем процедури закупівлі (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором про закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; положення, що всі платежі за гарантією повинні бути здійснені банком-гарантом на користь замовника (бенефіціара) незалежно від будь-яких заперечень переможця процедури закупівлі (принципала) або будь- якої третьої особи; покладення всіх витрат, пов’язаних з гарантією, на переможця процедури закупівлі (принципала); положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком- гарантом. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць. У разі якщо строк дії договору про закупівлю перевищує 12 місяців, строк дії банківської гарантії може становити 12 місяців, при цьому переможець процедури закупівлі зобов’язаний не пізніше ніж за 1 місяць до закінчення строку дії гарантії продовжити термін її дії чи надати замовнику нову банківську гарантію на тих же умовах на наступні 12 місяців чи до закінчення строку дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць. Невиконання цієї умови є також гарантійним випадком, який дає право замовнику звернутися до банку-гаранта з вимогою про сплату повної суми гарантії. Текст банківської гарантії не повинен містити: посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком - гарантом та переможцем процедури закупівлі (принципалом)); умови про зменшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком-гарантом за гарантією); пунктів щодо ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги тощо); обмеження відповідальності банку-гаранта сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з вимогами статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Примірну форму банківської гарантії наведено в додатку № 2.1 до тендерної документації. Банківські реквізити замовника: Департамент муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Юридична адреса: вул. Вишгородська, 21, м. Київ, 04074 Код ЄДРПОУ 42698051 ІВАN UA768201720355109004000095317, Банк: Головне управління Державної казначейської служби України у місті Києві.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 3767f9670e4b4cb9896fd0bc6aebd75b
Очікуване значення :
1
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: f7140b02a61e4c47a7b5fe0f0c48a8cd
Очікуване значення :
30
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 56586f69c9ad42f085e8a9824cdabc8d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.10.2025 16:25
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 98a9c8dd6ea94cbeac384d44fa78c34f
Мінімальне значення :
90