• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з часткової заміни віконних блоків приміщень 4-го поверху адміністративної будівлі літ. А за адресою: м. Ужгород, вул. Університетська, 21)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 10.10.25 10:00)

470 098.66 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
19
год
48
хв
05
сек
Гарантія - 14 102.00 UAH Довідка МВС
Оплата за участь: 612.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 6f4996018df045788f603dc23cd7b217
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 82943e6457a1405ab28c694273571348  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 03441a98317449e6b44c132edf937488  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: fb509c794d5344638ade934f20550ec0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d35bf8d1a3734ded8b2a665581080dbb  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d1faf9d299cb44e78d0f6d1887ee2a46  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: da2dd504b922457cb556708c93eeb42e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 801a0bc4d06d401b86e55e5acceddb87  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: 04b56dfa8b49424ba322e8d3c43c6135
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 9d197ff572af4b11a551fcd1b5a092fd   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 4e6e742fd86049249beb7874044f8d42   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: d7c6c8c9a7f940f2aeb489330fe5bc1f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 95c26b033c8d45ca8eff0bc46670d680  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 82b7954edc704560965ae299ba748a3e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 9d37eee6046545c086af05fb23bdf3ee  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: f59f815e6c06481d86d2f98c4a685990  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: f10745962e194813a8e9171c9e21c776
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: e90c22bcc38049f0bcd37cb09705fa52  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: c61720e6fc1c476fac47439138852927
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 08644cc88f794e9586d6a3a747ab48cb  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 96876469cfbd458e8360a2988202e2ba  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 55f0d317900a4922a57d352b973d8c3e  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 321c47835c6c449796680ac85d5bcb47
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 2c5ca3911be44298bf29eeb57cb4498f  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 03483d6cb6d842ecbf347d5476cf227b  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 08af22572de0492090cdb799fb08aa93
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з часткової заміни віконних блоків приміщень 4-го поверху адміністративної будівлі літ. А за адресою: м. Ужгород, вул. Університетська, 21)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 8b6be7e02d794225a1152a3bd1023673  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 74d392c4e36d4dc19d24a1e71650e68b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: cc2f7e321dd04bc08101ac06f101184a  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 9ad2c10b6c19408aa33cf069a64d6c6f  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: a46d5dd0a9eb449da3f83ff4c4ec377c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 75176e4c999d4233bfc4c0043f4deb85  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: e6e99850bdb64f18b5326bb6c36216bf
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 06542a6dceec4940b65eb729c2147256  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: c7bf21d0ec304d7ca56b19ccf249b411
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Мова тендерної пропозиції
ID: 9115c18c25034758ba03555831ebc93b  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 3ae8b2b2b8cb401db029f5faf8dbfd3e
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з часткової заміни віконних блоків приміщень 4-го поверху адміністративної будівлі літ. А за адресою: м. Ужгород, вул. Університетська, 21)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% (14 102,00 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса: 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981 IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було п ризначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 51954f5e10674fafb14417914ee43f8b  
Очікуване значення : 3  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 0d53b18a81a545458e28940fc97c8a80
Критерій стосується лоту Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з часткової заміни віконних блоків приміщень 4-го поверху адміністративної будівлі літ. А за адресою: м. Ужгород, вул. Університетська, 21)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 612514b4b1504e53b4e9d19aec4bdf85  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 24da65bae6a541beacfee541450ba2e2  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Документ
На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору.
Депозит
ID: 482fb81aabd048a4bb87e810265926da  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 0364c837db2647a9b310e4bbc1d5ac8b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.10.2025 15:46
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: aaabd2e7aae7481486355637858adbd8  
Очікуване значення : 120