• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини до ліфтів (код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання»)

Торги не відбулися

3 608 510.20 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 59ba70816fae4a18bf0687e05b34cd8c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 714461425b064ae79517b6603c877e55  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: f57b2ac8ae9044e8996fe4f138957e2e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: cd17e7a8adbf43658cf81884c3b25d20
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 3a8fa36fc5804400a987a75a8c43fc87  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 6b5652531c00444aa215c5944228120e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: c90b60e1ecf5484c954312868328a031  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: a3e969ec2a894668ac904d48f163b0e9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 58aad2e1cd474e6abdf007628a27d0ba  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 5f9439187f2a4be7b60bf954e03ccbbc  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 22036e35efbc438081cd3842faec5fdd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 54d75070126445a396e5ff4a9e09b416  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: e6ba784d8d2f40d1aabfcbf96df4244d  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 1884d7142f424f5ea2e1181b53daf15d  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 5abc90735b79420ba61c6b3ea95f275d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: e13319c3ba754e10988af121dff8ac21  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 4f10612edc7746ed93474226aaf9ab24  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e06a4178d87648f88c49d5f658e41ee9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 63bd42f7f8e2451996b9c442d8b2963a  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 3eb265f631e240be8435155d156e5f3b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: d411591888ee456cac0b1db0a328e657
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 794dc71d8e2e40b89859b17c294a3a63  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 66e16140ffab4e109daeba83af9a182a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Інформація про субпідрядника /співвиконавця(Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити суб’єкта господарювання до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника (далі - суб’єкт господарювання) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, в такому разі, Учасник: - повинен надати в довільній формі інформаційну довідку щодо кожного суб’єкта господарювання, в якій зазначає повне найменування, ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/реєстраційний номер облікової картки платника податків та місцезнаходження; - під час подання тендерної пропозиції заповнює окреме текстове поле електронної форми, де зазначається повне найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання. Ненадання такої довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію про відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі. )
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 (кваліф.крит.) +.docx d550597dd1ac4754acf29a87448d0f6c
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 3eb5bf45ec4745018a1bf1608fe4f34e  
Мінімальне значення : 20  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 48c2b753bec0450b8b47d0e18509255e  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 02eaf3e45c3f4daabbcc1d7a7d47e199
Критерій стосується лоту Запасні частини до ліфтів (код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання»)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного договору), виконаного в повному обсязі. На підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник повинен надати : - копії зазначеного договору (договорів), із підтверджуючими документами про факт виконання договору (видаткові накладні, акти приймання-передачі товару, тощо) - оригінали відгуків (скановані), видані Замовниками зазначених договорів із підписом та печаткою уповноваженої особи, про якісне виконання Учасником зобов’язань, із обов’язковим зазначенням предмету, номеру та дати договору, щодо якого наданий відгук, а також реєстраційного номеру та дати видачі листа. * Аналогічним вважається виконаний договір у повному обсязі, на поставку товару (аналогічного товару згідно номенклатурних позицій Замовника або за кодом ДК відповідно до предмету закупівлі, зазначеного в тендерній документації) )
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 (кваліф.крит.) +.docx d550597dd1ac4754acf29a87448d0f6c
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c6331d9b7041407c9b452a6b2f0b7e4e  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: b085829e799a47d087bb9eb8575a4181
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: ece0fc48e59c4549ab175208ccdf705a  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 97c3e58d243142958abbc6f83c937415
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 61360c31832c4cc2a302d1d294a1a6ca  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 51a689adf1d747d5ae6d1eb2b4065999
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Мова тендерної пропозиції
ID: 3c8c8fc1063d47ae9a9726b254d2e249  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 6adc7fcd41c84655a872a5c959b79921
Критерій стосується лоту Запасні частини до ліфтів (код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання»)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: d5845481af62447d8e442bdea71f3bbc  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовником вимагається внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань, у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, яку підписано шляхом накладення кваліфікованого (их) електронного (их) підпису (ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису (ів) уповноваженої (их) особи (іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються увідповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не більше 2% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме – 72170,20 грн. (сімдесят дві тисячі сто сімдесят грн. 20 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, р/рUA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК».
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Електронна банківська гарантія(Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, р/рUA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК».)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 (кваліф.крит.) +.docx d550597dd1ac4754acf29a87448d0f6c
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 8b3c150b97fc4c9e9c1361d53ba67fc7  
Очікуване значення : 2  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: f48b58332ed8432aa01faf74a1db1fc5
Критерій стосується лоту Запасні частини до ліфтів (код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання»)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 029299fb19204907a24547931a95d06e  
Очікуване значення : 3  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 023b680423db479892b7c1bd8eefdd50  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт» вимагає надання від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у виді грошового покриття (грошових коштів), яке буде перераховано на рахунок Замовника у розмірі 3% від загальної суми вартості договору про закупівлю. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК». Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Запасні частини до ліфтів (код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Документ
Платіжне доручення(Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. Реквізити Замовника: Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківміськліфт», код ЄДРПОУ 34754617, UA833204780000026000924950335 в АБ «УКРГАЗБАНК». Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Запасні частини до ліфтів (код ДК 021:2015 – 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання»)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 (кваліф.крит.) +.docx d550597dd1ac4754acf29a87448d0f6c
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: c000eb00d9514012bc54a0ce94f74afa  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 3b0da15b2b3645b391fd562bb935d76c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.09.2025 14:06
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: d5eb1fefb9504799809a522d34221c4d  
Мінімальне значення : 90