• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі побутового корпусу під літ. «Б-б’-б''» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка – бічна, 18

Мова тендерної пропозиції - українська

Торги не відбулися

24 967 898.40 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a5d1f2814430496290ece7a26f701c78
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b673b55b8d024fb5b62ec346308a55f0  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 3c0623d3ebce47e5a2bdd11bd4dac3e3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 62f19ddef8fb4433bbe4051bf603a3fb
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 05e3bb945ae442568f983db72937a351  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: 824ecc76be6f4ea7a30ded51186118b0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 2a476d246a3a4e05abe7c3feb6040e8b  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: f393a4e8377c44ababeb6adb0548b7db  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 8a45544bfe5b4c55a2d98804a287bee8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: eb4dbc057c5b4cf9bfdd7c2ab2c094bb  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 1d8ed8a64c874cb394c746a7641d51f0  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 40b8a876fdb147ae9497ffb92752406c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Документи/інформація що доводить, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.(Якщо Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. (Зазначена довідка надається лише у випадку коли Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 3995c0c9ed3a499f8fa3d33737829d22  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Довідка, складена у довільній формі, за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про попередню співпрацю Учасник процедури закупівлі та Замовника(Якщо Учасник процедури закупівлі не співпрацював з Замовником або не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, надає про це довідку у довільній формі.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 09c641b44d61455c83cf8d4d29aee84b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 70458dfda2664ad79a696424d775c5ca
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 6cc22cfbcdb14fc984d74da58b0cb50a  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 5225dea881f44f7580bc17e998fde5e7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 03f20832f7dd49aa85ed92e1cf75f694  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: c374e9c7d67f459da6c952772c573a82  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 3123fa9e35e9456ea02d29637b1d672b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: bbf4ff8dbfef4ff6babd10889bbdd464  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 1aafb02a9aee42578994359728b47f91
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 8e393a4d40634b98a7d41e73408c0418  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: a0cf2e09a294415b8a62c2773d3626dc  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: b18d1d74ac924375b538bae8a04be46c  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: cbd548dffc994ef0ad819227d8e823bf
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі побутового корпусу під літ. «Б-б’-б''» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка – бічна, 18
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
гарантійний лист про виконання робіт без авансового платежу(Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про виконання робіт без авансового платежу.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ID: 657aa368ab4d4d9ea2b51add230cfbea  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Документи на підтвердження наявності фінансової спроможності(Для підтвердження наявності фінансової спроможності учаснику процедури закупівлі необхідно надати: Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2024 рік; - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2024 рік; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2024 рік. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 рік. Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен бути не менше очікуваної вартості закупівлі. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
ID: ebe2610e4c104ed8b1e7cea79e2237c5  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0c8d765e7c7f47c1913c0c4b6af22958
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі побутового корпусу під літ. «Б-б’-б''» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка – бічна, 18
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Лист-відгук (листи-відгуки) позитивного характеру(Додатково учасник повинен надати лист-відгук (листи-відгуки) позитивного характеру щодо поданих у складі тендерної пропозиції аналогічних договорів.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)....
ID: 0d74a93202c84607bca9a4d38e089637  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Документи, які підтверджують факт виконання вказаного у довідці договору/договорів (довідки про вартість виконаних робіт та/або акти виконаних робіт).(Також потрібно надати документи, які підтверджують факт виконання вказаного у довідці договору/договорів (довідки про вартість виконаних робіт та/або акти виконаних робіт).)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)...
ID: 3c63ce3a81d2419f9e4d8b4a9f174fde  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Копія відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору/договорів з усіма додатками до нього, наведеної в довідці за формою 1,(Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору/договорів з усіма додатками до нього.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)..
ID: c5dd4b80bda440959febe6859cd5e31d  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Довідка за формою 1 (зазначена у Додатку № 1 до ТД) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* учасник повинен надати довідку за формою 1. *Аналогічним вважається договір щодо виконання Учасником робіт з капітального ремонту або реконструкції об’єкту будівництва (будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини), дія якого завершена. При цьому учасник має підтвердити наявність досвіду виконання робіт щодо: ремонту фасаду (зовнішнього опорядження або утеплення); ремонту покрівлі; та заміну вікон. Зазначені види робіт можуть бути предметом одного аналогічного договору або декількох окремо.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: bc916b72d3b24f18b1229e7462accd48  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 3370774e420548628a9ef1cbd5b6c372
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі побутового корпусу під літ. «Б-б’-б''» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка – бічна, 18
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Наказ про створення такої служби з охорони праці та затверджене положення з охорони праці.(Учасники повинні підтвердити наявність служби з охорони праці. На підтвердження наявності служби з охорони праці учасники надають наказ про створення такої служби та затверджене положення з охорони праці.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.....
ID: aefb7dd3ede54d66a8e9ab3963b95ad1  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці в частині електробезпеки та пожежної безпеки(Учасник підтверджує наявність трудових відносин із: - працівником (-ми), які пройшли перевірку знань з питань охорони праці в частині електробезпеки та пожежної безпеки. На підтвердженнянадаються чинні протоколи/витяги з протоколів про перевірку знань працівника (-ів) та видані на їх підставі посвідчення.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід....
ID: 69984f00d49f42d697d0711000513b7a  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення, які пройшли перевірку знань з питань цивільного захисту(Учасник підтверджує наявність трудових відносин із: - як мінімум одним працівником, який пройшов навчання з питань цивільного захисту. На підтвердження надаються чинні протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід...
ID: 498e4a8855514d8aae49422e9a8cfe72  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення, які пройшли перевірку знань із питань охорони праці(Учасник підтверджує наявність трудових відносин із: - працівниками (не менше двох), які пройшли перевірку знань із питань охорони праці, зокрема по НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.80-18. На підтвердження надаються чинні протоколи/витяги з протоколу про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід..
ID: 601a45a2b9c149be8091ddaf5c7d99d8  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок)(Учасник обов’язково підтверджує наявність таких працівників: - виконроб – не менше одної особи; - головний інженер - не менше одної особи; - робітники будівельних спеціальностей – не менше 5 осіб; - покрівельник – не менше 2 осіб. Для підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці додаються копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника) (у разі, якщо працівник є працівником субпідрядника, то надається документ, який підтверджує наявність трудових відносин між субпідрядником та працівником).)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ID: f23becca19734ff0b6e6fe6a2e428866  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Довідка довільної форми учасника закупівлі про наявність працівників відповідної кваліфікації(Обов’язкова наявність в учасника інженерно-технічних працівників та кваліфікованих робітників будівельних спеціальностей для виконання робіт, які є предметом закупівлі. На підтвердження наявності працівників надається: Довідка довільної форми учасника закупівлі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади та підстави залучення (штатний, субпідряд/співвиконавець, тощо))
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 88d4cd4cb5fb4a5abe02109638ff2f2a  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: ba7cdb3a3e234cb4ab93c5307f968fb2
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі побутового корпусу під літ. «Б-б’-б''» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка – бічна, 18
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Документи про права володіння чи користування матеріально-технічної бази(Наявність власної будівельної техніки та обладнання підтверджується відповідними документами: - для власних транспортних засобів достатньо надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - для іншої техніки, механізмів чи інструментів потрібно надати документ, який підтверджує право власності: або бухгалтерську довідку, в якій відображено основні засоби підприємства/товариства або оборотно-сальдову відомість або видаткові накладні або договір купівлі-продажу тощо. Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів (оренди або лізингу або надання послуг) які містять перелік такого обладнання та/або будівельної техніки разом зі свідоцтвами про реєстрацію на ті засоби, які згідно чинного законодавства підлягають державній реєстрації. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа (фізична чи юридична), яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання). Окрім цього, учасник повинен надати лист-підтвердження від власника техніки про відсутність заперечень в останнього щодо використання його матеріально-технічної бази учасником на об’єкті замовника (лист повинен містити назву та номер закупівлі, найменування замовника).)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази..
ID: 97c703df9a3144299e1e1d590fe5b7f2  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Документально підтверджена наявність наступного обладнання/устаткування/машин/механізмів(Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання/устаткування/машин/механізмів: - Автомобіль бортові, вантажопідйомність не менше 5 т – не менше 1 од; - Крани на автомобільному ходу вантажопідйомність не менше 10 т - не менше 1 од; - Екскаватор (екскаватор-навантажувач) - не менше 1 од; - Віброущільнювачі [або віброплиту] - не менше 1 од.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
ID: a78ecc831c1c41e3b02e0ae728191237  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Довідка в довільній формі(Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника будівельної техніки та устаткування, із зазначенням: найменування, кількості, та правових підстав користування (власна, орендується, лізинг, субпідряд, надання послуг) із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо).)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
ID: 0ccdcaefe7a8427798c0679166fc751c  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 4487832c1a9547798df1291d771f6395
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі побутового корпусу під літ. «Б-б’-б''» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка – бічна, 18
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Інформація про залучення субпідрядників(У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосу-вання таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замов-ник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій, яких учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі 20% і більше відносно договірної ціни учасника, про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензії на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 8241354bd8584ab68198baf016087e5d  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Інформація незалучення субпідрядників(У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. Якщо субпідрядник/співвиконавець буде залучений в обсязі, що є меншим 20% відносно договірної ціни учасника, то учасник має надати інформаційну довідку відповідного змісту.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 935c8d7cbfa14f788fbace9a3e772fb5  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: da1bece4e62d4c4cb54ec128aefa8a0b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: ed04e27cc57643ae985a07271570b767  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 5d5a6f31f36e4f788f49ef3409000c9c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: cb9e91e2b196488ba8c9655f68e1784c  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 876ba6bcb542456fb64dc0b96431789f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Мова тендерної пропозиції
ID: 6807c28daa8d42ec85d71828d1b326dd  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 3f5f3c7689cd48e1b402ba4849959f81
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі побутового корпусу під літ. «Б-б’-б''» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка – бічна, 18
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 124 800.00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити замовника: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, код ЄДРПОУ 08571340 р/р UA448201720355129002088004218 в ДКСУ м. Києва, МФО 820172. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 до ТД.docx 3f70daef17cd4c1bb9ab6d954395b6fe
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 6e6fe1b8f02b4ec08c53d7149a897b90  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: db5da874029f4e9b9397b01e481cc89c
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього опорядження фасадів, покрівлі та заміна заповнень віконних прорізів будівлі побутового корпусу під літ. «Б-б’-б''» Львівського державного університету безпеки життєдіяльності за адресою: Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Івана Франка – бічна, 18
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Підрядник забезпечує виконання своїх зобов’язань за Договором у розмірі 0,5 % від суми Договору Вид забезпечення виконання зобов’язання: гарантія (банківська гарантія). Строк дії забезпечення виконання зобов’язання: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Постачальником своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання зобов’язання вноситься Постачальником до дати укладення договору.
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Документами, що підтверджують надання Постачальником забезпечення виконання зобов’язання є (документи засвідчені банком, що чинні на дату укладення договору та які надаються Замовнику не пізніше укладення даного Договору): - оригінал банківської гарантії, що видана Постачальнику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; - копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих Замовником на рахунок під покриття банківської гарантії доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка/штемпель/штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити замовника: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, код ЄДРПОУ 08571340 р/р UA448201720355129002088004218 в ДКСУ м. Києва, МФО 820172. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника-Переможця)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 2 до ТД.docx ccd7f92cf35a42e88767aa4ce05fc203
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: ff436fc3e10e4135be58abd742a46267  
Очікуване значення : 0.5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: a8c04bf9b55c41f3a6ced13ce7e3018e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 22.09.2025 19:06
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 283a5c96e83f4e9d86fdfe212c16d62e  
Очікуване значення : 90