• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 8 днів (до 29.09.25 19:00)

8 191 882.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
08
дн
21
год
11
хв
32
сек
Гарантія Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 - 6 120.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: b7f8175f78354500923f13f99debc762
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 9e5240aa19094d3b8fc65215dff3a7da  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 3b55a43b3caa4edd95605544abcb5771  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4bfe5dccdb034c7fb7c8a454814f0b2e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 78357167ee304f8eb465324bb38e8d8d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 253bc1399f56437b9f053f5e9e7c04e1  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 025adc8d81a44f3db0945dbe9a7fe4c5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 82d2edbde4e64277b2ffeeaef13eeaa6  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 4002af989eac4e35b73e800a2125e5bc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: a5a182b5803b457dbdb7c7a0dac11742  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 8e3bd9cea3cd433b97c4578ebd85d3bf
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: e677903b3e6a47ae9dd74779f4597329  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 97b419c2dcdb4c42a066c8ef5fceeb21  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 3260911d8c2d4bbe9756db9366b3add1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 6feebde177934e418be53e367f5b554c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 464b4941276742e6a24e9837645a0daf
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 6614f8e374984771aa99c6a50d191cb8  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: b240ff175bf04d7fa8d0ae154e4463a4  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 33ee1751e3f44e58940afab6cf441448  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ce49bb9da0c74c49a078ef0d30df35b1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 8c70f87211fb4512bbe746b40477b41a  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 5847967dbf4540e8a02f3f4f39b91a6a  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: f9278b0412d145aabd65ae61a3d614d7
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку за формою Табл. 2 цього пункту про досвід виконання аналогічного/их договору/ів за період 2022 – 2025рр надання послуг з нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі, відповідно до лоту: Лот 1 - відповідно до предмету закупівлі та Таблиці № 1 Додатку 2 «Технічна специфікація». Лот 2 - відповідно до предмету закупівлі та Таблиці № 2 Додатку 2 «Технічна специфікація». Підтвердження досвіду аналогічного/их договору/ів слід вважати нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Таблиць № 1 та № 2 Додатку 2 Технічної специфікації тендерної документації з надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі, за встановленою формою відповідно до лоту. Таблиця 2 № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника (підписанта договору) № та дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору, вартість виконаних робіт, грн (згідно КБ-2в, КБ-3) Характеристика послуг, що надавались ( вказати види послуг, що надавалися та види і марку застосованих матеріалів) Строк надання послуг (місяць, рік) (згідно договору та додаткових угод до нього) 1 2 3 4 5 6 1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1 Учасник повинен надати: - скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, вид і марку застосованого розмічального матеріалу, обсяги, якість, місце та строк надання послуг (згідно договору та додаткових угод до нього), інформацію про дотримання/ недотримання гарантійних термінів експлуатації дорожньої розмітки та загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг; - скановану копію відповідного договору/ів в повному обсязі (з усіма додатками та додатковими угодами); - скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в); - скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). ⃰ Лист-відгук повинен бути адресований Учаснику процедури закупівлі та Замовнику процедури закупівлі, виданий поточним роком.
ID: e2fa15c5a46d483fa114a1e14f983fdd  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 9260821b763c46e8ad28c9a2aded8b38
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку за формою Табл. 2 цього пункту про досвід виконання аналогічного/их договору/ів за період 2022 – 2025рр надання послуг з нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі, відповідно до лоту: Лот 1 - відповідно до предмету закупівлі та Таблиці № 1 Додатку 2 «Технічна специфікація». Лот 2 - відповідно до предмету закупівлі та Таблиці № 2 Додатку 2 «Технічна специфікація». Підтвердження досвіду аналогічного/их договору/ів слід вважати нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Таблиць № 1 та № 2 Додатку 2 Технічної специфікації тендерної документації з надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі, за встановленою формою відповідно до лоту. Таблиця 2 № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника (підписанта договору) № та дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору, вартість виконаних робіт, грн (згідно КБ-2в, КБ-3) Характеристика послуг, що надавались ( вказати види послуг, що надавалися та види і марку застосованих матеріалів) Строк надання послуг (місяць, рік) (згідно договору та додаткових угод до нього) 1 2 3 4 5 6 1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1 Учасник повинен надати: - скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, вид і марку застосованого розмічального матеріалу, обсяги, якість, місце та строк надання послуг (згідно договору та додаткових угод до нього), інформацію про дотримання/ недотримання гарантійних термінів експлуатації дорожньої розмітки та загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг; - скановану копію відповідного договору/ів в повному обсязі (з усіма додатками та додатковими угодами); - скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в); - скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). ⃰ Лист-відгук повинен бути адресований Учаснику процедури закупівлі та Замовнику процедури закупівлі, виданий поточним роком.
ID: 59a9a1ca21544be5a73a8e16f5a8c52e  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 5acc5338502749468c5b2b41386b4003
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.3.1. Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів/працівників (робота у штаті за основним місцем роботи/робота за сумісництвом/робота за угодою (договором, контрактом), які будуть залучені до надання послуг з нанесення дорожньої розмітки за встановленою формою: Таблиця 3 № з/п Посада П.І.Б. Оcвіта (Вища, професійна (професійно-технічна) освіта, повна загальна середня освіта, інше) Загальний стаж роботи, роки Досвід роботи на цій посаді, на даному підприємстві, роки Номер посвідчення (свідоцтва) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації* Штатний/залучений працівник 1 2 3 4 5 6 7 8 * Посвідчення (свідоцтво) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг. ** Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства (або уповноваженою особою). 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1 Учасник повинен надати копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) та/або наказ про прийняття на роботу/про сумісництво посад (у разі наявності) та/або відповідних угод (договорів, контрактів тощо).
ID: b50fb9415f394cbabe9a076f7177dd98  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 28e0cbdd186a4488a8632cadaee1b896
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.3.1. Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів/працівників (робота у штаті за основним місцем роботи/робота за сумісництвом/робота за угодою (договором, контрактом), які будуть залучені до надання послуг з нанесення дорожньої розмітки за встановленою формою: Таблиця 3 № з/п Посада П.І.Б. Оcвіта (Вища, професійна (професійно-технічна) освіта, повна загальна середня освіта, інше) Загальний стаж роботи, роки Досвід роботи на цій посаді, на даному підприємстві, роки Номер посвідчення (свідоцтва) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації* Штатний/залучений працівник 1 2 3 4 5 6 7 8 * Посвідчення (свідоцтво) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг. ** Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства (або уповноваженою особою). 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1 Учасник повинен надати копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) та/або наказ про прийняття на роботу/про сумісництво посад (у разі наявності) та/або відповідних угод (договорів, контрактів тощо).
ID: 0d1d6b71381943d4aa715823d9646f5f  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: cc1b65ac57db4134b4cc8d2c4b39ebfd
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг за встановленою формою: Таблиця 1 № п/п Найменування машин та механізмів Наявна кількість Власна (-ий) чи знаходиться у користуванні Примітка 1 2 3 4 5 До довідки включаються тільки ті машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, а також засоби для демаркування нанесеної розмітки у разі потреби виправлення виявлених недоліків, допущених Виконавцем, або при необхідності видалення старої розмітки. 1.1.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі, якщо парк машин та механізмів власний, Учасник повинен надати: - розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); - копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації). Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі якщо парк машин та механізмів знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати: - копії договорів щодо надання права користування машинами та механізмами (оренда, надання послуг, лізинг тощо) із додатками до них, зі всіма додатковими угодами; - копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації). 1.1.3. Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, Учасник повинен надати копію документу щодо перевірки і випробовування машин (атестати виробництва/відповідності) з додатками до них. Особливу увагу приділити спроможності машин наносити дорожню розмітку 1.3, яка повинна наноситись за 1 прохід згідно РЕКН «Утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів», затверджених наказом № 76 від 05.07.2007 Міністерства з питань житлово – комунального господарства України. 1.1.4. Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів (право власності) на земельну ділянку, на якій розміщені склад та виробнича база. 1.1.5. Учасник для проведення операційного контролю під час нанесення розмітки повинен мати в своєму розпорядженні метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання. Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання, Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів/обладнання, з зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам абз. 1 цього пункту, а також копії цих документів. Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки, контрольної перевірки фарби і пластику (відповідно до лоту закупівлі), Учасник повинен мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши договір з сторонньою фаховою організацією. У разі наміру Учасника залучити сторонні фахові організації, необхідно надати копії відповідних договорів, чинних протягом всього строку надання послуг по закупівлі.
ID: 50daef9300414a51ba034ac9bd64c7fd  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 2a73ed96ad834300a7de0e50cf4865bd
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг за встановленою формою: Таблиця 1 № п/п Найменування машин та механізмів Наявна кількість Власна (-ий) чи знаходиться у користуванні Примітка 1 2 3 4 5 До довідки включаються тільки ті машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, а також засоби для демаркування нанесеної розмітки у разі потреби виправлення виявлених недоліків, допущених Виконавцем, або при необхідності видалення старої розмітки. 1.1.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі, якщо парк машин та механізмів власний, Учасник повинен надати: - розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); - копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації). Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі якщо парк машин та механізмів знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати: - копії договорів щодо надання права користування машинами та механізмами (оренда, надання послуг, лізинг тощо) із додатками до них, зі всіма додатковими угодами; - копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації). 1.1.3. Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, Учасник повинен надати копію документу щодо перевірки і випробовування машин (атестати виробництва/відповідності) з додатками до них. Особливу увагу приділити спроможності машин наносити дорожню розмітку 1.3, яка повинна наноситись за 1 прохід згідно РЕКН «Утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів», затверджених наказом № 76 від 05.07.2007 Міністерства з питань житлово – комунального господарства України. 1.1.4. Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів (право власності) на земельну ділянку, на якій розміщені склад та виробнича база. 1.1.5. Учасник для проведення операційного контролю під час нанесення розмітки повинен мати в своєму розпорядженні метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання. Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання, Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів/обладнання, з зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам абз. 1 цього пункту, а також копії цих документів. Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки, контрольної перевірки фарби і пластику (відповідно до лоту закупівлі), Учасник повинен мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши договір з сторонньою фаховою організацією. У разі наміру Учасника залучити сторонні фахові організації, необхідно надати копії відповідних договорів, чинних протягом всього строку надання послуг по закупівлі.
ID: 146ff8531cae422183482bd3e5dc2cb0  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: e138ab19eb994e5c8cdad9d164f03eb2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: aed5b122570d4d77b0c7c45ec6989323  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 23b239fe62d646f19b1b58af13baba58  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 700e7781cdcd4bd2850809ad6efe87d2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 0fe7de1f0dda436bbb62366c97b467d5  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 4d36f6596fd6408aa54016930757a194
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 5c2a6809d06f4a53b430a44ae2b9f0a4  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 0f94f1dcbb954f11b276386e1fde46a2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Мова тендерної пропозиції
ID: dcc7e2741a8a478f9136ab737e010cbd  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: e228887a666140aea5d241c12bc36acf
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1 – 87 842 грн 00 коп (вісімдесят сім тисяч вісімсот сорок дві гривні 00 коп). Лот 2 – 157 913 грн 00 коп (сто п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот тринадцять гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління).
ID: 27e80c4240214545a0153b72bd9c2409  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 41c455ca4b0c49f5b33e729ffd38a7ee  
Очікуване значення : 3  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 0b477bb8a4ca4637a745e5501c799980
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1 – 87 842 грн 00 коп (вісімдесят сім тисяч вісімсот сорок дві гривні 00 коп). Лот 2 – 157 913 грн 00 коп (сто п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот тринадцять гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління).
ID: a20b3034c98745879626088708fe9539  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: f196529c526346e1bc0f2806a7446f9a  
Очікуване значення : 3  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 0ba67c3a227447009ce25c3f88b900b8
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 630fcc3aaac94ae7a00b5948e3b4baca  
Очікуване значення : 365  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: c077f8a8148f4d5797b2bd674b5abace  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор». Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
ID: 3b788db37b8b4f88837994850826ab59  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 20d17ee2c46d4948af41b5c5ee093225
Критерій стосується лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: e9bbde58b42b476096d889c81be3f41c  
Очікуване значення : 365  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 1ca9e18b468b433099f344a6805ae9ae  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Документ
Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор». Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
ID: 848a3e771af6457e83e15d77d6eb3742  
Очікуване значення : Так  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 5cd634ae697b4512b6df347abd5e8f4e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 13:32
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: b7bf00d81efc46a19f918154c84a81ef  
Очікуване значення : 120