-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 8 днів (до 30.09.25 00:00)
4 026 781.60
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
08
дн
01
год
00
хв
35
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: bbc1806ba3dd4388af51fe32dc8dba33
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: a1840aec51ec4313a4116ecc9d56b439
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 387af98361764e3cb3faa09cb09569d5
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c1ab9de9679c401e87bf18a9a2d92804
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0b2bc26f2d284fe69a64dc48f0af78f4
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 429083efe01f4f2fb6aa486154416c1e
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: e6480ceb9ecb4d04b0b9c47a273f5bcb
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 1c82d8f28cda4db68d5fb23376d40e84
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: aaf8d527e3eb470e9f2870c5dda4b353
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 5cffaf7285c04deca9a2dc6541c01630
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 14c60328d166411faa07972180435ada
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: de30eca4dcd94a66b35ebf96bddd9ee1
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 33bf62748c854fcc8dda563d1a561b61
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 34ba62c421a74fa2ac5ad334241d711d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: b57bb501a678416ca9556640456f36bf
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 14247009326343dcbe563bb951c19313
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 817eb5bd12534e8ea7559384c2031182
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 08d5189b796c4e8b9a5c22e847a85e4b
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 0a95489c51b34558bc584f5aa92b92db
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 3b20406dc5eb41198475ad7c4701cd43
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 151b43ab2a0645bbae0758139046f8dc
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 4282d252399c4dfbb0e5a5eea305a3f2
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 92614a49d88f4c698edf200e31a111ef
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
1.1. Учасник повинен надати Копію «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» та копія «Звіту про рух грошових коштів» за останній звітний період (у разі подання звітності до завершення допустимого кінцевого строку подання фінансової звітності, визначеного Постановою КМУ від 28 лютого 2000 р. № 419) з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Копія фінансової звітності за останній звітний період повинна підтверджувати, що на кінець звітного періоду в Учасника наявні необоротні активи, а також, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше 50% очікуваної вартості закупівлі (замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі). Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку, якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
ID: 9b5e031ac6b24d5ca1e7c75d68670560
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 058b8794e4f545db8dff2ff6e3e032dc
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
3.1 Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про підтвердження досвіду виконання учасником робіт аналогічних предмету закупівлі, обов’язково зазначити інформацію про найменування контрагента, адресу, номер телефону контактних осіб.
Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має долучити:
3.1.1. Скановану (скановані) копія(ії) або оригінал (ли) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ договорів(у) зазначених(ого) у довідці.
3.1.2. Акт (Акти) приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою №КБ-2в (або за іншою формою, передбаченою договором, (у разі, якщо її застосування та форма відповідають вимогам законодавства) по наданому аналогічному договору, який містить інформацію про фактичне виконання видів робіт.
3.1.3. Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (або за іншою формою, передбаченою договором, (у разі, якщо її застосування та форма відповідають вимогам законодавства), що підтверджує загальну вартість фактично виконаних будівельних робіт та витрати по наданому аналогічному договору та копія паперової форми електронної податкової накладної (податкових накладних) з квитанцією про її (їх) реєстрацію в ЄРПН на вартість фактично виконаних робіт по договору, наданому відповідно до вимог п. 3.1.
Примітки до п.3:
а) учасник може надати на підтвердження досвіду виконання учасником робіт аналогічних предмету закупівлі декілька договорів, на кожен з яких зобовязаний надати документи відповідно до п.3.1.1, п.3.1.2., п.3.1.3.
б) аналогічним (аналогічними) договором (договорами) вважається договір (договори), в якому виконувалися наступні роботи:
-монтаж камери/панелі КСО – не менше 1 шт;
-монтаж камери/панелі ЩО – не менше 1 шт.
ID: fac33940e7f945bd8bf9acb6cccc3ce1
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: c490559aa93d40ea9f328bf6d6898097
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
1.1. Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає довідку про наявність основних працівників (інженерно–технічних та робочих професій) в довільній формі з вказанням в довідці ПІБ, посади, підстави для використання праці.
1.2. Учасник повинен відповідно до п.2.1. надати підтвердження наявності як мінімум наступного персоналу:
2.2.1. електромонтер/електромонтажник (з групою з електробезпеки не менше III-ї) в кількості не менше 2-х осіб;
2.2.2. майстер/виконроб (з групою з електробезпеки не менше IV-ї) в кількості не менше 1-ї особи;
2.2.3. водій в кількості не менше 1-го (з посвідченням «машиніст автовишки/автопідіймача/автогідропідіймача»);
2.2.4. інженер з охорони праці/інша особа, що виконує обов’язки інженера з охорони праці (з діючим сертифікатом фахівця будівельної галузі щодо наявності компетенції «інженера з охорони праці»);
2.2.5. інженер-кошторисник/інженер-проєктувальник (з діючим сертифікатом щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації);
2.3. Учасник на підтвердження кваліфікації, надати наступні документи:
2.3.1. скан-копії протоколів та посвідчень, що підтверджують атестацію працівників, які будуть виконувати роботи на об’єкті, з питань охорони праці та техніки безпеки), документи про присвоєння відповідним робітникам груп з електробезпеки відповідно до п.2.2.1, п.2.2.2, п.2.2.3.
2.3.2. скан-копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів або скан-копії довідки за формою № 100-2/о на кожного працівника, який буде залучений до виконання електромонтажних робіт.
2.3.3. скан-копію посвідчення «машиніст автовишки/автопідіймача/автогідропідіймача» відповідно до п.2.2.3.
2.3.4. скан-копію сертифіката фахівця будівельної галузі віповідно до п.2.2.4., що повинна бути дійсна на весь період проведення робіт, а у випадку закінчення під час виконання учасник додатково надає гарантійний лист з зобов’язанням щодо подовження строку дії сертифіката.
2.3.5. скан-копію сертифіката інженера-проєктувальника відповідно до п.2.2.5.
2.4. На підтвердження наявності робочих взаємовідносин з працівниками, що вказані в п.2.1 Учасник має надати скан-копії трудових книжок та/або скан-копії договорів цивільно-правового характеру та/або скан-копії договорів на надання послуг.
2.5. Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження в довільній формі про те, що працівники, які залучені до електромонтажних робіт мають навики надання першої домедичної допомоги. На підтвердження надати діючий сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги, де вказані відповідні працівники.
ID: 841359bfa799442b99ac6d0ebc0b3fab
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 716c5e2143414e6aad2f16dca328f25b
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
1.1. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально – технічної бази та технологій (далі - МТБ), які будуть безпосередньо залученні при виконанні ‘даних робіт згідно Додатку № 1 до договору (дефектний акт) учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком обладнання, що буде залучено для виконання робіт на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності такого бланку), яка має бути підписана Учасником або його уповноваженою особою із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи учасника та з проставлянням печатки Учасника (за наявності).
До довідки надаються:
- у разі, якщо техніка є власною надаються скановані копії, виготовлені з оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та довідка про наявність власного обладнання на балансі в Учасника.
- у разі залучення МТБ – скановані копії виготовлені з оригіналів договорів оренди, надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається.
1.2. Учасник повинен відповідно до п.1.1. надати підтвердження наявності як мінімум наступного обладнання:
-офісне та/або нежитлове приміщення, що розташоване на території м. Одеси або в приміській зоні (в межах до 30 км від району розташування Замовника).
-автогідропідіймач (висота підйому не менше 12 м) – не менше 1 од.;
-автомобіль бортовий (вантажопідйомність не менше 5 тон) – не менше 1 од.;
-кран (вантажопідйомність не менше 10 тон) – не менше 1 од.;
-автонавантажувач (вантожопідйомність не менше 5т) – не менше 1 од;
1.3. Учасники повинні надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; верхолазні роботи; зварювальні роботи; вантажо-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі; Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою зареєстровану відповідно до чинного законодавства.
1.4. Ліцензію на програмний продукт АВК-5 (для виготовлення кошторисної документації).
1.4.1. На підтвердження Учасник надає копію діючої ліцензії АВК-5.
Примітка до п.1:
а) Учасник може надати МТБ відповідно до п.1.2. за іншим найменуванням з наданням довідки в довільній формі щодо розшифрування відповідності вказаної Учасником МТБ до вимог Замовника.
ID: f6b6742a19704a6fbbe0aff7f01e43c0
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 649ec95829044cba9d5a2767c6620fd6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 79886d56f99c45d1a819b48dee4dc6f5
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 3cdb6796c9f9453eb5e3266f3004037a
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: dded0a9050e64ade9972747173087baf
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 82f5a97a1d0c474da2dece23b12a089e
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 418f2e1126fd4e2b8aff2e381dd6be35
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 2d4f2c747cd24dd688c24aeefe745d9b
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 7e73155331174accb6e34ee8f868886e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Мова тендерної пропозиції
ID: 2a095c23b1bf471a9b36aa8ff81d796c
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 3339d81ca33c4d19b4b3c3521a209411
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
10.1 Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства.
10.2 Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням Особливостей. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
10.3 У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта.
10.4 Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
10.5 Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 20 133,00 (Двадцять тисяч сто тридцять три гривнi 00 копійок) гривень, що не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі.
10.6 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності та діяти з дня її видачі Банком-гарантом, яким вважається день, зазначений в тексті гарантії.
10.7 У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
10.8 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії.
10.9 Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями
10.10 Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
10.11 Інформація про Замовника, яка має бути відображена в банківській гарантії:
Комунальне підприємство електричних мереж зовнішнього освітлення «Одесміськсвітло»
код за ЄДРПОУ 03350568;
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
ID: 1fe8bf19cc174979a02a3ce447e1caca
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 8456871c84064dbd90c437bab090a3a2
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 09e4ff6050c24e3b820f8d51e63a54ee
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт зовнішнього освітлення та енергозабезпечення ТП-2637 (вул. Бреуса, 26) з впровадженням енергозберігаючих технологій у м. Одесі за ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 22:00
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: e6f4ccc4623d4ac0bf90f33602c32fe2
Мінімальне значення :
0
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 22:00
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 36b8b0d91c664bfdb63466e156c99ad6
Очікуване значення :
1
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 22:00
Документ
6.1. Відповідно до статті 27 Закону з урахуванням пункту 21 особливостей та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 1% (один відсоток) від вартості договору про закупівлю.
Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти.
Отримувач: КПЕМЗО «Одесміськсвітло»
код за ЄДРПОУ 03350568
- п/р № UA 693281680000000026005212452 в ПАТ «МТБ БАНК»
Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro ________________________________».
На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника.
Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
Внесення Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю не потребує попереднього укладення Договору забезпечення виконання договору про закупівлю (далі-Договору забезпечення).
6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
6.4.Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно підстав, визначених в договорі забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток 11).
ID: 24bcbee9d13b44a2aaac11cd8ccfd620
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 20a94b78889140009ecb3cf823566253
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 21:58
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: f0e2ef89612547b785af1da6326297bf
Очікуване значення :
90