• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)

Закупівля проводиться за рахунок коштів донора та в рамках проекту «Суб’єкти системи охорони здоров’я за сталу профілактику та впровадження розширених скринінгових програм на територіальному рівні», що фінансується Європейським Союзом через Орган управління Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна, представлений Міністерством закордонних справ і торгівлі Угорщини (Ministry of Foreign Affairs and Trade of Hungary) в рамках Грантового договору HUSKROUA/23/RI/2.1/032

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишився 21 день (до 16.11.25 00:00)

17 371 964.00 UAH без ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
21
дн
03
год
22
хв
57
сек
Гарантія - 86 859.82 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 8466cb7783ed42f7a287bd6eeca775d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 768da5517f6d474980a0605cf8416f66  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 9178580648c341649d212fee6bb408c1  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 62d46e77aa6d40389265f6448ab67f78
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9a6f3c19e4c14792886ac0e611710796  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d4fcbb944f194074ac5842a26ff61545  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 163a7b72ba1844c58964c3b35bbd0e71
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 138da75f29d44e6383646bf3d03d0dd7  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 4d05c189d25f4bcab13ae2c9fe7d8536
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 2338e0bb9c8743dfb0610e39b7d3cc6d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 6af3d5ca60f84003be76184fa2b2032f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 62f50c28a374449084f4e5db2436953a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: a64c9494462742bfa9bc1ef4be918293  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 92d0973d7f4a476384431c19833f81d8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: d90295a765e5456b88367eac60544c08  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 9ee88c2a78fa4332beed6e9f56734401  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: a2674a64733e4cf2bf76c8e00ffd61f1  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 4a8f8d20f56e44de9dcaf99e429e3be4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: e301da4cbc314665a4d3a9f7c4397cda  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 9a4cf5aa83c14424bb8e65141a07b098  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 318ac9ebd97545fcba645096f281df44
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 9926eb3866784e9c810bae09b78036ad  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: 1165d65eb64b4f2c986bba664b0df520
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: c6367c939ee149a187975e49f8c2a511   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: eb91683256a94da884a5afd60187034c   Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 688d32ef415e496d82614f9f9e9ecbc8
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
ID: 5aa12d75613e41ccaba17013c6312a58  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 03a5ce58bc5f447babe091ec34020c85
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Пов'язана тендерна документація: Довідка аналогічний договір.docx 367f6587b96d49cea5663d9a4dfe7d4e
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 0b7ecf0823f94993876954c4c943a655  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a35126f0015a46a0ba2b8f8dc7d2b9de
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Пов'язана тендерна документація: Довідка працівники.docx 1c971011bbd94952be34afd1a6639dca
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
ID: 8c35fbec90414160895f8d0fe25cd8ef  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: cb692eba9bd74e20ace792386aac4574
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Пов'язана тендерна документація: Довідка МТБ.docx e08f64b3e0d3430c89d993f5a89260dc
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5e05037c79b048bfab61700aca4435c0  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 3829b438a6224c109a729420facfc495
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 2bb57b945a5f4285a93402e2244a3d01  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: cdd2863a2bf64bd185ce8f4ef27eb9f3  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 5524b1847dff444a8d89e6234f9ad051
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 0feb53cee1db49b1bb5bd14b8096a457  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 44d3991a9cbf42318cc98a5009a3feed
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 37918d43c76646fa9547d25afada7c40  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 8a3323ec54df4cfa9fc9daf49a2e85ca
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Мова тендерної пропозиції
ID: ee151272a9b94e40b21edfae155af8db  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: d27364844a9d431882939be0dab7f7c4
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Забезпечення тендерної пропозиції надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 86 859,82 ( Вісімдесят шість тисяч вісімсот п’ятдесят дев’ять гривень 82 копійки) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX- XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно- телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 583a90a5ae7e4e839af94736b192a327  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 6c8c6db6cf364bc294b4b387c2d24856
Критерій стосується лоту «Реконструкція приймального відділення (частина приміщень першого поверху) будинку під літерою "Г" комунального некомерційного підприємства "Обласна дитяча лікарня" Закарпатської обласної ради по вул. Франка Івана, 43 м. Мукачево». Коригування (І черга) за кодом (ДК 021:2015:45454000-4 Реконструкція)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 1c62927e0d4b453cacae515f9d8d1e75  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Документ
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору - 5 % від вартості договору; ( 868 598.20 гривень) - Вісімсот шістдесят вісім тисяч п’ятсот дев’яносто вісім гривень 20 копійок) - вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення в разі невиконання або неналежного виконання Переможцем/Постачальником своїх зобов'язань, визначених у договорі про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: f6825f50bc0f4e8b8c24bd545a50b8d4  
Очікуване значення : 5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: a41bd7cc2f5145a0ab9a07e504b92a19
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 15:22
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 56c80e75af93452aa031829040e6dca3  
Очікуване значення : 120