-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 10 днів (до 29.09.25 01:00)
1 952 242.80
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
10
дн
10
год
58
хв
28
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 9ff7c299d80d4255a56af497672c4c11
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 178a29c1b4b346f6984fdde2fa30ae7d
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: cdeb5735d8334fe79ae39da9f4a8d1f9
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7aa310820dab43e6a24c505714d4b171
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a54786d8bbe0427a81b9fd2064e46231
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 17f1d9273b824047b49a13f6380b68c5
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 6865e77c6de54658a2799cd7e1fe596b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: a1951816aef04e63aed29c7798e2b797
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: b8c74f391a2e4bbaa883050d1e3d9f87
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7b00a80971c641f9b7f75959cb830267
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 07cc2ddf76cd407ba0d40a990edc7ebb
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 506b726ef2964220a1d3ed0bbc2b6f49
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 8627cd76cd53463daeb9c022e26730c8
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: c8a55e5eb7944106834e00e1651c7001
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 0199cccd7ca5472f881b121ba30e76a4
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 30f4b1304e4e4e84b48832e30d30a67c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: b1bb2f19607e48f3b69b9b0644765981
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 96dab8dc4d6c45e0a16a8dab37a80383
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: f9d9c232d05d41818841e75a06e69a81
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 4828b9e1875e4fadbe300ee3286093d6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 1de2ce3f736a4e21a74087faa206f8c4
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 259e3ee503804e07b49120b0336c099d
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 499315b7bacc4577b67ca0efffbd9487
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
1.4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю:(1.4.1. Для юридичних осіб:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2024 р;
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2024 р;
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2024 р.
Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.
1.4.2. Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за 2024 р.
Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.)
1.4.1. Для юридичних осіб:
- сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2024 р;
- сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2024 р;
- сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2024 р.
Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.
1.4.2. Для фізичних осіб-підприємців:
- податкова декларація платника єдиного податку за 2024 р.
Оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік.
ID: 245fc8f52b694e09b8b7056d48956411
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: f3baed36dcf24cb3ae29d8d03ce2f11a
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» (форма визначена Замовником в Додатку 1 ) учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна).
- у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. А також учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо).
1.2. На підтвердження відповідності дорожніх машин, що обов’язково зазначаються у довідці учасника, згідно примітки до таблиці А, учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
1.3.Учаснику необхідно підтвердити наявність власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) шляхом надання оригіналу(ів) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
АБО
Орендованого(их) чи в користування (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), шляхом надання:
- оригінал(и) договору(ів) оренди (лізингу, тощо);
- оригінал(и) акту(ів) приймання-передачі учаснику такого(их) асфальтобетонного (их) заводу(ів);
- оригінал листа-підтвердження від орендодавця асфальтобетонного заводу щодо незаперечення використання його заводу для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі
АБО
Наявність діючого договору поставки асфальтобетону шляхом надання:
- оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом.
1.4. Додатково необхідно надати інформацію про наявність випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю згідно наведених нижче вимог:
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність власної вимірювальної лабораторії в учасника із переліком спроможностей/можливостей виконання вищезазначених послуг;
- скан-копію чинного договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником (надається лише щодо залученої лабораторії);
- гарантійний лист Учасника або власника про те, що під час виконання робіт вимірювальна лабораторія буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі(надається лише щодо залученої лабораторії);
- документ про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, /рішення /тощо про атестацію (/сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником).)
1.1. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» (форма визначена Замовником в Додатку 1 ) учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна).
- у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. А також учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо).
1.2. На підтвердження відповідності дорожніх машин, що обов’язково зазначаються у довідці учасника, згідно примітки до таблиці А, учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
1.3.Учаснику необхідно підтвердити наявність власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) шляхом надання оригіналу(ів) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
АБО
Орендованого(их) чи в користування (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), шляхом надання:
- оригінал(и) договору(ів) оренди (лізингу, тощо);
- оригінал(и) акту(ів) приймання-передачі учаснику такого(их) асфальтобетонного (их) заводу(ів);
- оригінал листа-підтвердження від орендодавця асфальтобетонного заводу щодо незаперечення використання його заводу для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі
АБО
Наявність діючого договору поставки асфальтобетону шляхом надання:
- оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку надання послуг за предметом.
1.4. Додатково необхідно надати інформацію про наявність випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю згідно наведених нижче вимог:
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність власної вимірювальної лабораторії в учасника із переліком спроможностей/можливостей виконання вищезазначених послуг;
- скан-копію чинного договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником (надається лише щодо залученої лабораторії);
- гарантійний лист Учасника або власника про те, що під час виконання робіт вимірювальна лабораторія буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі(надається лише щодо залученої лабораторії);
- документ про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, /рішення /тощо про атестацію (/сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником).
ID: 8393be4735734b5aa9d1dcf0e5f159d1
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 8d099e4ac23e4a64b0c0d3d3b1ee5bf4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 365c710b9f83428c9135fa5bd935f962
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 3b6b9ff0fac94de6ae92904dd9242dc5
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: b5e570d144e64a67bacf14749fa9f3f3
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(1.2.1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій.
1.2.2. Наявність робітників та ІТР підтверджується:
- сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.
1.2.3. Кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці (не менше 3 працівника) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинне посвідчення(/свідоцтво/сертифікат) не менше як на трьох штатних працівників підприємства (інженерно-технічних працівників), видане за результатом функціонального навчання у сфері цивільного захисту , що видане Державною службою з надзвичайних ситуацій.
1.2.4 Кваліфікація інженера-проектувальника/кошторисника (не менше 1) підтверджується додатково шляхом подання сканованого з оригіналу кваліфікаційного сертифікату, який підтверджує спроможність виконання проектування у частині кошторисної документації.
1.2.5 Учасник також в складі тендерної пропозиції надає Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Окрім цього, надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система екологічного управління. Внутрішній аудит» згідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Також додатково надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника який пройшов навчання по програмі «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Внутрішній аудит» згідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора.)
1.2.1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:
- трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій.
1.2.2. Наявність робітників та ІТР підтверджується:
- сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису.
1.2.3. Кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці (не менше 3 працівника) підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці.
Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції чинне посвідчення(/свідоцтво/сертифікат) не менше як на трьох штатних працівників підприємства (інженерно-технічних працівників), видане за результатом функціонального навчання у сфері цивільного захисту , що видане Державною службою з надзвичайних ситуацій.
1.2.4 Кваліфікація інженера-проектувальника/кошторисника (не менше 1) підтверджується додатково шляхом подання сканованого з оригіналу кваліфікаційного сертифікату, який підтверджує спроможність виконання проектування у частині кошторисної документації.
1.2.5 Учасник також в складі тендерної пропозиції надає Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Окрім цього, надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника, який пройшов навчання по програмі «Система екологічного управління. Внутрішній аудит» згідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора. Також додатково надати Сертифікат внутрішнього аудитора щонайменше на 1-го штатного працівника який пройшов навчання по програмі «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Внутрішній аудит» згідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019, склав іспит та може виконувати функції внутрішнього аудитора.
ID: 8f25449270854c12beb7f7c3c4cb87e1
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: b10981c498934591beb0836dae831528
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт дороги по вулиці Сонячна у с.Старий Яричів Львівського району Львівської області»
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г (форма визначена Замовником в Додатку 1 ) інформації учасник повинен надати:
1.3.1. Скановані з оригіналу копії аналогічного договору (не менше одного), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт вулиць/дорігт міста чи інших населених пунктів /або автомобільних доріг загального користування місцевого значення.
*Замовником згідно договору можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
1.3.2. Скановану з оригіналу копію листа-відгуку про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» . Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
1.3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (акти форми КБ-2 та/або довідки КБ-3).)
Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г (форма визначена Замовником в Додатку 1 ) інформації учасник повинен надати:
1.3.1. Скановані з оригіналу копії аналогічного договору (не менше одного), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт вулиць/дорігт міста чи інших населених пунктів /або автомобільних доріг загального користування місцевого значення.
*Замовником згідно договору можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
1.3.2. Скановану з оригіналу копію листа-відгуку про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в Таблиці «Г» . Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
1.3.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (акти форми КБ-2 та/або довідки КБ-3).
ID: 46907ced0414434aaffcadb009f25d60
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 97408c24d1ed4d1bb9cfff528576ad1f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 44d772f32e1641f3927d8c0264cadceb
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: b018de26788c45cc8e4ceb79eb59241a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 0e258841323c47daa77184a8eef3c735
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: b448d0408f7c430996ab19400b213caf
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Мова тендерної пропозиції
ID: e0f50d3251f7479cbb5049fc07220f72
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 453ab2a065d44117b2cfd8466afd0b11
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 14:26
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: acd2f50553c5455b905877b841a9f7a7
Очікуване значення :
90