• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт вул. Юннатів, 1 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 дні назад

4 943 977.20 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d467aee18eca4f9cbb82ee2bd3328694
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8fab2d192b724a519d267042ee474cbd  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9236226b0b61485c963933da82a7426d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 54c46bc0397142009ea87db8c58cd883
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 22836eeb25b24fc587f2a0120e01ec0d  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 9c875163144a45b3818831614e6deec5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 69344b7182344895ad862741184fba72  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: eb33de39c0de4b93a1d087931d49e9e0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 4d1e36ec458f4399b19f23d5324f13a7  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: ca8bb594e3f04ea9a69ade55ed48f9ab  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 2fbe28251b224f4594aab54e2f6fa3a9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 88229ed5a8e047fa9e1b1fdd887bc259  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 30046e1241234fa0a0b78c323b7b07b7  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 0fae0ebbe4884bb99a8cddc13941719d  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: c2f913e098b548a99e0274592a30b202
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 727cfea918ff47a08b0eab9689f1d34b  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 908c497f17214bc2842c7d51cc50f529
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 084246ed1ea2437eb0d4d6f8ca21c4c2  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 79f11bae91c14b01a458a492988a282b  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: c217c2a72ffe415bb0180e6864dbbcd9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 93c486d0ebf342b0adc92c49b3014955  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 0d61b84810034f6a9fc00df3417420dc  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 50391dd8e8ea4e00a45db069cf71efcc
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт вул. Юннатів, 1 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації(2. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1. Довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (них) договору (рів), в якій зазначені наступні пункти: - назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника; - предмет договору, номер та дата укладення договору, сума (ціна) договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації буде вважатись виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з: - капітального ремонту / поточного ремонту/ відновлення вулиць та/або доріг та/або внутрішньоквартальних доріг та тротуарів та/або дорожнього покриття та/або асфальтобетонного покриття вулиць і доріг міст і інших населених пунктів; ТА/АБО - капітального ремонту / поточного ремонту/ відновлення доріг та/або дорожнього покриття та/або асфальтобетонного покриття автомобільних догір на приватних територіях та/або на відомчих (технологічних) автомобільних дорогах. Зазначений в довідці, відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу І цього додатку, аналогічний (ні) договір (ри) повинен (ні) бути виконаний (виконані) у повному обсязі. 2.2. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає наступні документи: - сканований(ні) оригінал(ли) або копію(ї) цього (цих) аналогічного(них) договору(рів) з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів) та додатковими угодами; - скановані оригінали або копії підписаних контрагентом (замовником), підтверджуючих виконання договору(рів) документів, зокрема, але невиключно: довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) або іншого документу, що підтверджує вартість виконаних робіт, передбаченого аналогічним договором; - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним договором (ами), у якому (их) обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору. Креслення, специфікації, заповненні відомості обсягів робіт, тощо для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надавати не обов’язково. 2.2.1. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору(рів), де замовником виступав Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, учасник надає підтвердження за підпунктом 2.1 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації, документальне підтвердження (підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації) виконання договору(рів) не вимагається. )
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: d1d73d07b2c940509c2c25c391471858  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 29e768cb0a02465ab8b983a71568244f
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт вул. Юннатів, 1 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації(1. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, в якій (яких) повинна бути зазначена інформація щодо переліку діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування*: власна чи орендована тощо. В переліку обов’язкова наявність: а) транспортних засобів, машин, спеціальної техніки: - автомобіль-самоскид; - асфальтоукладач; - екскаватор та/або екскаватор-навантажувач; - коток дорожній самохідний; б) обладнання, механізми: - компресор пересувний та/або електростанція пересувна, та/або генератор пересувний; - молоток відбійний; - нарізувач швів та/або швонарізчик. *Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника до виконання робіт, учасник зазначає в довідці щодо наявності у учасника діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів такого субпідрядника, які учасник планує залучати до виконання робіт, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо техніка є власною – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном (договору надання послуг та/або договору оренди тощо). 1.1.1. На підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки / обладнання / механізмів, що зазначені учасником у Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують таке право: - на підтвердження права власності транспортних засобів / машин / спеціальної техніки: оригінал (оригінали) та/або копія (копії) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів), чи договір (договори) купівлі-продажу; - на підтвердження права власності обладнання / механізмів: довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства та/або договір (договори) поставки обладнання, чи інший документ. 1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на всі транспортні засоби / машини / спеціальну техніку, вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або лізингу та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби / машини / спецтехніку, вказані учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа(листів)-підтвердження орендодавця та/або лізингодавця, та/або надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець / лізингодавець / надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди / лізингу / надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, вказаної в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника має також містити: - оригінал (оригінали) або посвідчену власником копію (копії) документу (документів), який підтверджує право власності на транспортні засоби / машини / спеціальну техніку; - оригінал (оригінали) або копію (копії) договору (договорів), з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця / лізингодавця / надавача послуг та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування транспортні засоби / машини / спецтехніку, необхідні для виконання робіт протягом всього строку виконання договору про закупівлю; - оригінал (оригінали) або копію (копії) листа (листів)-підтвердження власника транспортних засобів / машин / спецтехніки, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, щодо незаперечення використання його транспортних засобів / машин / спецтехніки для виконання робіт за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником оригіналів або копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1.3. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг тощо, учасником на все обладнання / механізмів, що вказані в Довідці відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, подаються: - оригінал (оригінали) або копія (копії) договору (договорів) оренди та/або суборенди, та/або надання послуг та/або ін. з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами, за наявності таких (договори, що посвідчують право користування: оренди або суборенди, або надання послуг та ін., на все обладнання / механізми, що вказане учасником у Довідці, наданої на вимогу пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). 1.2. У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці (довідках) учасника про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі, перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування*: власна чи орендована тощо, такого субпідрядника (субпідрядників), якого (яких) учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надається документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання відповідно до підпунктів 1.1.1 та/або 1.1.2. та/або 1.1.3 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації. 1.3. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка (довідки) відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації та документальне підтвердження відповідно до підпунктів 1.1.1 та/або 1.1.2. та/або 1.1.3 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації. 1.4. Вся спецтехніка на час виконання робіт повинна розташовуватись в межах міста Харкова. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо розташування спецтехніки в межах міста Харкова протягом терміну дії договору про закупівлю. 1.5. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про забезпечення контролю за дотриманням технології на всіх етапах виконання робіт з капітального ремонту внутрішньоквартальних доріг та тротуарів. )
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: f61545e0c5ab41c393d0a94b450fff3e  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 92f95cd82ed14d9c8269c1785aa6e103
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Інформація про субпідрядника/співвиконавця (Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 665aa818597d4c6d8cfd8e75b363d63c  
Очікуване значення : 20  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 3b54ab2ef6fb4333ab490ec4e44a1b48  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: f37d33a947d843048c7b9fb3848a70bc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: a8b4b823005a47d787743db623cec062  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 56ceb8545dbd48a480285891ddd3ba76
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 23e923e6d2854dc0ad6f208f6261a8ae  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 9d3d064f48f14488935c9338e8b2698b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Мова тендерної пропозиції
ID: 2a5dc1701e67430a9b49fabc160c1c78  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 45123b1ccbcb48199896065a22bcbd22
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт вул. Юннатів, 1 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України. На підтвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: скановану копію ліцензії банку-гаранта, або рішення органу ліцензування про видачу ліцензії/й банку-гаранта, або витяг з державного реєстру банків, або довідку, видану банком-гарантом, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 719,88 грн. (двадцять чотири тисячі сімсот дев’ятнадцять грн. 88 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34861610; категорія: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, 7; Банківські реквізити бенефіціара: UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально викладено в пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Більш детально щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації та у додатку 4 до тендерної документації.
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства)(Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України. На підтвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: скановану копію ліцензії банку-гаранта, або рішення органу ліцензування про видачу ліцензії/й банку-гаранта, або витяг з державного реєстру банків, або довідку, видану банком-гарантом, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 719,88 грн. (двадцять чотири тисячі сімсот дев’ятнадцять грн. 88 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34861610; категорія: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, 7; Банківські реквізити бенефіціара: UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально викладено в пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Більш детально щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації та у додатку 4 до тендерної документації.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 9f331d4285d34defb3de1803f5ea4612  
Очікуване значення : 0.5  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: a930bac1a07f4163bbffc2326288125f  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 562ab4b2a75f40b796efe82ea4d7ae5d
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт вул. Юннатів, 1 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 51a07d86bb364fd8be69d0bc6f496eed  
Очікуване значення : 90  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю, а також містити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю та протягом строку, що перевищує строк дії договору про закупівлю на 90 календарних днів. У разі продовження строку дії Договору дія Банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк. Більш детально щодо забезпечення виконання договору про закупівлю викладено у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації.
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Документ
забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю(Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю, а також містити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю та протягом строку, що перевищує строк дії договору про закупівлю на 90 календарних днів. У разі продовження строку дії Договору дія Банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк. Більш детально щодо забезпечення виконання договору про закупівлю викладено у пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 20718d70947b45e79fe2342ba2cebb3f  
Очікуване значення : 5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 1c134e2735f84c67b1c46e4eec7d0df2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 12.09.2025 10:53
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: de517160237f42b8bbaf153c31c6c67d  
Очікуване значення : 91