• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 24.09.25 00:00)

3 945 970.80 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
05
дн
13
год
55
хв
28
сек
Гарантія - 39 459.71 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 5f206accaa82413990cf701269f9a87c
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: fa11fb1511d741a3b3d14bc8800538cf  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 6a44cc73d8ea4133951c17480a463a85
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 9d385a814dad48a8a50d31f52f8a9f5e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 0e528022ef694e1b8e3fa37a86a63d29
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 1a2f028f88d9485d9857ec6d5e2039a4  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 469bcd5ea5844fb3bd5ee24f89707e0c  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 15f2059a91a94bd38f73b526a44b557e  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: cb935cff09cb4ec2bf702a8f6f3947ae
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 1d2b20975c7d4ec4ae8792b44a410bf7  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: c2ea1464805843bf9af2a5ef9947d989  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 652bb4c8d12f4d80907569f00128e88f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: db5193132ca04a0eb7a9cfd8270192ed  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 3a39432da291412bb0b1d4f9da0bde69  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5f58c6d1f5444652908961f2e94bbf7f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 275a4abaacec403ca58d3a93c8d4c8c5  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 7c47f9516e8a48219f74c25aa492469a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 9b37c98228194ad78a7bf8dabf5f6fc1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 989a7d1797f0419a97fb7bb701b5189e  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 2b643e10052644e993a8417f836f521b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 7c237d9465fe4dcd8f96e5f70b12a908
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 2adb744c2836457d8708921ad0ae853b  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 25990064b82f4b2b9fa5f423ba61111f
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону(На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону)
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону
ID: baf483c2d4e34e1e8f0c2279d332de7b  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 7609ce4235664dae9f8beca074272c90
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та можливе отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним вважається договір за предметом закупівлі, а саме виконання капітального ремонту з утеплення фасадів. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій(Довідка про виконання аналогічних договорів Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та можливе отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним вважається договір за предметом закупівлі, а саме виконання капітального ремонту з утеплення фасадів. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія договору або копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також копія/сканкопія акту/тів приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами й Настановою з визначення вартості будівництва, де відображені розцінки саме приведені до стандартів/настанови, організацій)
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 91055f6bb9e04f54be07588bd12cc14e  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: f5ee7dcec78a4ddcbb2166878d9692dc
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Довідка у формі таблиці -Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: 1 (одного) начальника дільниці, 1 (одного) кошторисника, водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12-05), 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" (НПАОП 0.00-1.15-07), 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" (НПАОП 0.00-1.15-07) Разом з тим, з метою доведення надійності учасника надати копію звіту податкового розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, з квитанцією про прийняття такого звіту органом контролю. *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами подаються саме ним, або відповідні пояснення з посиланням на чинне законодавство щодо неподання таких документів. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або скановані кольорові копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників(Довідка у формі таблиці -Інформація про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: 1 (одного) начальника дільниці, 1 (одного) кошторисника, водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці" (НПАОП 0.00-4.12-05), 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" (НПАОП 0.00-1.15-07), 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" (НПАОП 0.00-1.15-07) Разом з тим, з метою доведення надійності учасника надати копію звіту податкового розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, з квитанцією про прийняття такого звіту органом контролю. *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені вище цього кваліфікаційного критерію, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами подаються саме ним, або відповідні пояснення з посиланням на чинне законодавство щодо неподання таких документів. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або скановані кольорові копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників)
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 64d5737c9df64ece867b7a7b867f4716  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 20410abcba434ccea7f873d847b63198
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс/ складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. З метою підтвердження надати копії або скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями (договір оренди/право власності, тощо).(Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс/ складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. З метою підтвердження надати копії або скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями (договір оренди/право власності, тощо).)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 38174882634342319de1bea7a2599810  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 22a1704b94124aa8966ca616204c6183
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 7abb0a6021c14b1a80ff46259fb08e31  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 43628bd4bc344fddab06468d2b012b1f  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 02ff9d7bbf334b57b37276782400b753
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: d208d74c34994c099e68464216a7444e  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 326728c051064638a9272a4b28f6dc58
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 868797343c66467387cf950ec7241ed7  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 42cee745afa24e5db7766c79864ad674
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Мова тендерної пропозиції
ID: a0b55363105a4fb1b831cd8b87c42ebd  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: cb537db5816648119a520a0846f02fe5
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 39459.71 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції . вимоги до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» із змінами, внесеними Наказом Міністерства економіки №184-21 від 02.07.2021 (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені в цих Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі - форма), затвердженій цим наказом, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, Найменування Замовника: Департамент з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради; Код ЄДРПОУ Замовника: 44124263 Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75; p/p № UA 538201720355199003001053505 в Державній казначейській службі України, м. Київ є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: b4c8e016b3f54f1e95d3559c052113e6  
Очікуване значення : 1  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 7e339fdcfc2f4dbea3c296c8a87bc5a4
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.09.2025 11:56
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: c03145982d894fbda04cd5272036bfe3  
Очікуване значення : 90