-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Завершена
688 707.19
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 5d0257e35d8c424090935246cc592044
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: acabea03c4b34f3989d51d1b316f16bc
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e2705a01bcc94bb99557cd3e7e5fdba7
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c4a6ebd3630d41e2928601f4cab42637
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e75801bfdb984526b2be546fa652e841
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 35bb71eaa2354b4f9c6cba7b70a3da90
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 15224dc4720548e0b24a4fd8a9344a47
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 7814e4ce985f43fa8ac165fccbf063a3
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 59a4e00f64d14a69abe93158e7ca4af4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 5f21b5212e88479f8c53b4e8f5f42a67
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 9fbbe7b55f9f4d2eafc445041c596b74
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 759614e184ec421fbc62a248fe1b168f
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: f949f3abc89a480ba164f4e65071ade0
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 916ecd7072ee442ebde37079bb21dc66
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 9eccbb00c3af41a5aa992f1f27b0a77c
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: bfa2047850794ff7a4d9153e305e827e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 35fccbd9017742d0adb53ee796d59880
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: f5fedfec91fd4642b26f367519dd5660
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: c3291970b7e84948a37ebd8effabbd01
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 7a1c03d8b3b64cd98bab9ccdf2db7951
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: f08d8e3c8040497ab9d0ce6647c1210d
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 5e2dd06361ef4b8fa0d5437d5b7411c0
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 064542f5eeb949a3be8c1f0d92d4d8d7
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації(а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника П.І.Б. Посада рнокпп Водії автотранспортних засобів, експедитори транспортні, вантажники повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів. На підтвердження даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. б) щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця; в) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників; г) сканкопія оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі; д) документи, що підтверджують проходження навчання всіх вказаних працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання; е) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі; є) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. ж) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. з) Сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі. и) Документ, що підтверджує проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка (змивів з автотранспорту): - договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2025 року. - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробування (на змиви кузову(ів) автотранспорту з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту), що дійсні на дату подання пропозиції. - документ що підтверджує результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника, що дійсний на дату подання пропозиції. і) протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції. 9. Строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2025р. .)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx 0a029fc9d84546c3842def2c0d817a10
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 48dab17fc45c412ba115132db5ec1163
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: fbb68de003fa4d7483b4c6438009755c
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(а) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - не менше двох одиниць, із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізований автотранспорт): № Вид (тип) кузову спеціалізованого автотранспорту (СА) Реєстраційний номер СА Кількість сидячих місць з місцем водія (згідно свідоцтва про реєстрацію СА Власник СА Підстава користування СА Оператор ринку, який фактично використовує СА б) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надається виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої одним із основних видів економічної діяльності Перевізника має бути «Вантажний автомобільний транспорт» клас 49.41. Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами). в) рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт; г) документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції); д) акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на десять днів); З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що учасник або особа, яка (використовуватиме) потужності та спеціалізований автотранспорт, зазначений в інформаційній довідці на вимогу пп. а, є п. 1 Додатку 1 до ТД, запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - чинний сертифікат, відповідно, учасника або особи, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: • наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; • політику щодо безпечності харчових продуктів; • план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • звіти про результати внутрішніх аудитів; • журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. є) інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми; № з/п Підстави користування (вид, номер та дата договору, якщо власник приміщень вказати номер та дату набуття право власності) Вид приміщень (складські, торгівельні, магазин або інше)* Площа (у разі оренди, суборенди) Номер дозвільного документу Розташування (адреса) Оператор ринку, який фактично використовує потужності (об’єкт) На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру. Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі: експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію зазначених потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx 0a029fc9d84546c3842def2c0d817a10
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: c439a6f479e54ae1aea9ded9ae0c04ff
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 5504e4b7fca1467eb33122683174d0f2
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору(3.1. Інформаційна довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору) за формою: № з/п Предмет договору Номер, дата укладання та термін дії договору Повна назва покупця Адреса покупця. Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, який є предметом закупівлі (хліб). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 сканованої копії оригіналу договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx 0a029fc9d84546c3842def2c0d817a10
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 703abe0d4d044b34b8d2dd91c3768ed7
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 923a66cf234f4ac99d2c3d0539899a35
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 7e5f26b6922546159d9cbad69c31f3ef
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 1ae87aa7d0324789a536251f43b1f5c9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 862e57c4a5664890812660cc1929bdc4
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: f0e6f366fbed4c67bf8a1aee3e19fb3f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Мова тендерної пропозиції
ID: c5aa5beb788a416694714283475e3664
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 3e04164494844e209470d91a887a554d
Критерій стосується лоту Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний(ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку (ДК 021:2015: 15811200-8 Булки)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5 %
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: a49c5a8e506c44d69b4d65f9c66d9fbd
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми Договору.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника. Замовник вимагає від учасника-переможця надати (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою. Додатково учасник-переможець завантажує скановані копії цих документів в систему.
Забезпечення виконання договору повинно бути надано не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону.
Кошти, як забезпечення виконання договору про закупівлю, повинні бути перераховані на розрахунковий рахунок UA 043052990000026008045911706 в АТКБ «ПРИВАТБАНК», код ЄДРПОУ – 02003617, МФО – 351533.
Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю –(Хліб пшеничний в/г; Хліб житньо-пшеничний, булка здобна із борошна пшеничного вищого ґатунку), 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Отримувач: КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ»
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 банківських днів з дня настання наступних обставин:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та з урахуванням п.21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин;
5) за згодою сторін. Забезпечення договору не повертається (повністю або частково) в разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником, зокрема, але не виключно:
- за прострочення здійснення поставок;
- за порушення умов зобов’язання щодо якості товару або відмова від виконання зобов’язань по договору.
У випадку не надання забезпечення виконання договору та підтверджуючих документів до дати підписання договору, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника відповідно до п.44.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, цією тендерною документацією та договором про закупівлю, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Документ
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 76f548b38e5e4d0c8afad24d52b7ca1e
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 1d25db996b09471db6e4676c97e60bf0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 08.09.2025 14:38
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 73bd42a7bfb84d8c877ce9e5e6237af8
Очікуване значення :
90