• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 5 робочих днів

67 754 651.00 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: a7e8590b9bc0494fa7433d18bde94697
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 154079e270604f81a2b6f6f1d64a0192  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: c80acc5b20b4495091d39d048c2887e8  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 8fb50f6818424446a3a14bb61baa7610
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 53b622a9c21b4a0a96623e242a669bdd  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: e0a69765313a4558a5d8ee63e0fe9b78  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 9630cd66479e44a2a998e28e281d79f3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 550095f5002a4dbe8c2536c97ab1899d  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: f0750d4c054a43208a55128cae380289  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 8768709618cc4b1abcc6cc3cd27f2179  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 94c1f614018241f4baef5c5daf1ff69d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 63b3fc7aad014bf3bea51b4e1915c37a  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: cd9f46a4533d48859d3b672539fe2e06  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 54ac23bb4ddb436db0a230bde7514fd2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 2e2d5afd9c7845d0b7ffcb4568224814  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 432a8a3982874139a8f621928bd0e867
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: d4d2d50d077842e0a4487d3c1e0d0320  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5151c8a8a0614291bc2cfd2e11363a7a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ad67e9389be4499689b2fe6eccbd35d5  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6d3d6c69cd7340b5b90d9094f35faf91  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d2da2fab43fb41a3b5c7fa66a44249ed
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 38d604f3e79a45448987ed122d52fce0  
Очікуване значення : Так  
Наявність антикорупційної програми
ID: 2fcbbcc7f70846c2b2c72d5f2fcef18a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 7c4da0d0404a4968a0510aeb309ed440  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: a7c80a26239c4b22af68c41fe1edb666  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Відповідність екологічним нормам
ID: 7a0cdfa25fcf44ca9c9eef1c47585907
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.(Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.)
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі, ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з переліком заходів.
ID: 4658d9e88ec84d2d833a5370d6afa678  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: c358c72c4b3a4dfeb9f66903ab79aaa7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 8adab61c309944be85babf46448c0a1f  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Інформацією про субпідрядника (субпідрядників) співвиконавця (співвиконавців) (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації). У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції: - довідку Учасника у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника;- його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.(Інформацією про субпідрядника (субпідрядників) співвиконавця (співвиконавців) (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації). У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції: - довідку Учасника у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника;- його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); Замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 5a7bb12be0154a4fa52ba1865dc7bf36  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 57ffa8379195403384e484acdc11be96
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники), за формою Таблиці №2. Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник: - головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції. Таблиця №2 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання № з/п Посада П.І.Б Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Наявність сертифікату (за наявності) 1 2 3 4 5 6 2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником. 3) довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій (за формою Таблиці №3), у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва за основними роботами, відповідно до відомості обсягів робіт за укрупненими показниками вартості. Таблиця №3 Довідка про наявність працівників робітничих професій №п/п Професія Кількість працівників 1 2 3 1 Ізолювальник (будівельні роботи) не менше 2 чол. 2 Слюсар-сантехнік не менше 2 чол. 3 Електромонтажник будівельний не менше 2 чол. 4 Столяр будівельний не менше 2 чол. 5 Опоряджувальник будівельний не менше 4 чол. 6 Лицювальник (будівельний) не менше 3 чол. 7 Монтажник будівельний не менше 3 чол. 8 Муляр не менше 2 чол. 9 Бетоняр не менше 3 чол. 10 Монтажник систем утеплення будівель не менше 3 чол. 4). На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою Таблиці №3, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації) .Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом.(Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники), за формою Таблиці №2. Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник: - головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції. Таблиця №2 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання № з/п Посада П.І.Б Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Наявність сертифікату (за наявності) 1 2 3 4 5 6 2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником. 3) довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій (за формою Таблиці №3), у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва за основними роботами, відповідно до відомості обсягів робіт за укрупненими показниками вартості. Таблиця №3 Довідка про наявність працівників робітничих професій №п/п Професія Кількість працівників 1 2 3 1 Ізолювальник (будівельні роботи) не менше 2 чол. 2 Слюсар-сантехнік не менше 2 чол. 3 Електромонтажник будівельний не менше 2 чол. 4 Столяр будівельний не менше 2 чол. 5 Опоряджувальник будівельний не менше 4 чол. 6 Лицювальник (будівельний) не менше 3 чол. 7 Монтажник будівельний не менше 3 чол. 8 Муляр не менше 2 чол. 9 Бетоняр не менше 3 чол. 10 Монтажник систем утеплення будівель не менше 3 чол. 4). На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою Таблиці №3, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації) .Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом.)
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 7b6cf90818274985aae1957e5367c698  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6898d6f0791d46a59b0869b7c04bf592
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 4. Таблиця №4 № п/ п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ) 2. Посилання на систему Prozorro (за наявностi) 3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi) 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Строк дії договору 6. клас наслідків об’єкта 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) СС2. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 54 203 720,80 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3. 4) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації, тощо).(Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 4. Таблиця №4 № п/ п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ) 2. Посилання на систему Prozorro (за наявностi) 3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi) 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Строк дії договору 6. клас наслідків об’єкта 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) СС2. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 54 203 720,80 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3. 4) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації, тощо).)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: aa28b95775c64c14b5fac24a43335af9  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: d9d053c918b14d6da2e82c5d783fdd01
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку за наведеною формою Таблиці №1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця №1 Довідка про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Мінімальний перелік необхідних механізмів, обладнання та устаткування, та вимоги Замовника до них Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Одиниця виміру продуктивності (тн., м3, к.с., кВт, інше ) у відповідності до гр.2 Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 7 1 Кран на автомобільному (або гусеничному) ходу вантажопідйомністю не менше 25 т 1 од 2 Екскаватор-навантажувач місткістю ковша не менше 0,25 м3 вантажопідйомністю не менше 2т 1 од 3 Бетонозмішувач об’ємом бака не менше 125л 2 од 4 Електрогенератор потужністю не менше 20 кВт 2 од 5 Стаціонарна лебідка типу «Camac» MINOR PLUMA вантажопідйомністю від 325кг, висота підйому не менше 60м, або еквівалент 2 од 6 Механічні талі типу HFS CB-10 вантажопідйомністю від 1000кг, висота підйому не менше 3м, або еквівалент 2 од 7 Автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 8 т 2 од * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. 2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, Таблиця №1, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації).(Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку за наведеною формою Таблиці №1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця №1 Довідка про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Мінімальний перелік необхідних механізмів, обладнання та устаткування, та вимоги Замовника до них Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Одиниця виміру продуктивності (тн., м3, к.с., кВт, інше ) у відповідності до гр.2 Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 7 1 Кран на автомобільному (або гусеничному) ходу вантажопідйомністю не менше 25 т 1 од 2 Екскаватор-навантажувач місткістю ковша не менше 0,25 м3 вантажопідйомністю не менше 2т 1 од 3 Бетонозмішувач об’ємом бака не менше 125л 2 од 4 Електрогенератор потужністю не менше 20 кВт 2 од 5 Стаціонарна лебідка типу «Camac» MINOR PLUMA вантажопідйомністю від 325кг, висота підйому не менше 60м, або еквівалент 2 од 6 Механічні талі типу HFS CB-10 вантажопідйомністю від 1000кг, висота підйому не менше 3м, або еквівалент 2 од 7 Автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 8 т 2 од * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими. 2. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник може залучити спроможності субпідрядника/співвиконавця. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою, Таблиця №1, довідка має включати інформацію про залучення спроможностей субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації).)
«Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
ID: 998043dccc6f4f2399be610ac9aa670b  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: c65919df511046b29915a2dc5d6ec4d9
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який один з останніх трьох календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 54 203 720,80 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.(Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який один з останніх трьох календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 54 203 720,80 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.)
Наявність фінансової спроможності
ID: be4db25cd7304f97bee551a6de04090f  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 624e3a956ada4d7498344212ac1c53e4
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 713663d7f5a4489b8b1c2c7d257e71e5  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 883a355ac1794fb38a4a5eb0de49152f
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 5794691d7ed743dcb11d4c674ff42cce  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 4be1d092874545d89509e78dd9b800d8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Мова тендерної пропозиції
ID: 12dbe7df39b74cf1ab3b151003a4ae5b  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 242a1452eaf04bb1b78d57d699ddced2
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 16f3966e3d9e4fe79d6e6ad0f8e05db2  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: d31df60e0a2d466dab4547d48134dcde
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт багатоквартирного п’ятиповерхового житлового будинку на 60 квартир за адресою вул. Київська, 103, м. Охтирка, Сумської області». КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Банківська гарантія забезпечення виконання договору(− строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: e3870e98135b460b953b7fea7bf44bb3  
Очікуване значення : 30  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. - інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара; Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. - інформацію про покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на бенефіціара; Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 03f091e5c0ee4ef990f9a596b33683c7  
Очікуване значення : 5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 18d58934f33f49a29c66c674b3d9bb6d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 04.09.2025 16:06
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 1551a4a6fe744fb0b2201a27b666350d  
Очікуване значення : 90